Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-FMA en 2-FMA in pellets geprobeerd

3-FMA en 2-FMA in pellets geprobeerd

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee,. Visolie komt uit het lichaam van de vis.
Zalm, paling, makreel zijn "vette" vissoorten en de olie uit die vis kun je in pellets stoppen.
Weer eens wat anders dan mdma....
Of dat "het ware" is, weet ik niet maar dat het eten van vis echt goed voor je is staat buiten twijfel.
S
Suzu1972Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal, ik heb enkele weken geleden pellets/pillen van 2-FMA en 3-FMA besteld en geprobeerd. Dit was voor mij uit nieuwsgierigheid en te proberen als hulp voor concentratie en focus in een drukke werktijd, wat overigens heel goed werkte.
Ik heb niet echt een verschil gemerkt tussen de twee soorten, misschien ligt dat wel aan mij. Ik had een prima gevoel, heel zelfverzekerd, super focus en uithoudingsvermogen voor mijn werk. Vond het heel leuk.
Ik heb bij een website besteld die op internet algauw bovenaan kwam te staan in de lijst Vendors en omdat ik nog maar weinig heel weinig ervaring heb met bestellen, hoop ik dat deze vendor te vertrouwen is.
Mijn vraag is : hebben anderen ook zo'n vreselijke vieze ijzer smaak, een chemische vieze smaak na het nemen van 2-FMA of 3-FMA pellets/pillen die maar duurt en duurt ? Vooral na dat het is uitgewerkt en een bijna pijnlijke keel of je keelpijn krijgt en moeite met slikken, vooral na dat het effect over is.
Ik vraag me dan toch af of ik belazert ben of het heel vaak voorkomt met dit spul. Misschien (ik hoop het) kunnen anderen ook vertellen of dit gebruikelijk is of heb ik bij de verkeerde vendor besteld. Alvast bedankt en hoop dat ik reacties terug krijg.

Wel jammer dat er voor beginners hier geen tips voor betrouwbare verkopers mogen geplaatst worden. Zou een ellende schelen of ik heb er over heen gelezen.
Doei
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pellet blijven hangen in je keel? Drink je voldoende tijdens gebruik?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap het niet, je slikt ze toch meteen door? Hoe kan je ze dan blijven proeven?
S
Suzu1972Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik drink wel goed, maar de smaak is toch sterk aanwezig en zelfs de volgende dag nog.
B
Black foxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het zijn geen kauwtabletten he🤣
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
2 glazen water of fris
Eet wat lichts erna
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een hele lekkere dorstlessende!
Cola in casu
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Suzu1972 zei:
Hallo allemaal, ik heb enkele weken geleden pellets/pillen van 2-FMA en 3-FMA besteld en geprobeerd. Dit was voor mij uit nieuwsgierigheid en te proberen als hulp voor concentratie en focus in een drukke werktijd, wat overigens heel goed werkte.
Ik heb niet echt een verschil gemerkt tussen de twee soorten, misschien ligt dat wel aan mij. Ik had een prima gevoel, heel zelfverzekerd, super focus en uithoudingsvermogen voor mijn werk. Vond het heel leuk.
Ik heb bij een website besteld die op internet algauw bovenaan kwam te staan in de lijst Vendors en omdat ik nog maar weinig heel weinig ervaring heb met bestellen, hoop ik dat deze vendor te vertrouwen is.
Mijn vraag is : hebben anderen ook zo'n vreselijke vieze ijzer smaak, een chemische vieze smaak na het nemen van 2-FMA of 3-FMA pellets/pillen die maar duurt en duurt ? Vooral na dat het is uitgewerkt en een bijna pijnlijke keel of je keelpijn krijgt en moeite met slikken, vooral na dat het effect over is.
Ik vraag me dan toch af of ik belazert ben of het heel vaak voorkomt met dit spul. Misschien (ik hoop het) kunnen anderen ook vertellen of dit gebruikelijk is of heb ik bij de verkeerde vendor besteld. Alvast bedankt en hoop dat ik reacties terug krijg.

Wel jammer dat er voor beginners hier geen tips voor betrouwbare verkopers mogen geplaatst worden. Zou een ellende schelen of ik heb er over heen gelezen.
Doei
Klik om te vergroten...
Bullshit. Als je het slikt proef je niks meer, zeker niet na een glas water. Of je bent een hypochonder of je beeldt het je in.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
laat je drug testen ...


heb dit bij zoplicona maar super licht tot nihil ..

Medicijnen​

Een aantal geneesmiddelen veroorzaakt als bijwerking een vervelende metaalsmaak in de mond. Het lichaam is dan bezig met het absorberen van de medicatie. Door medicatiebijwerkingen presenteert een patiënt zich mogelijk met een droge mond (xerostomie), hetgeen soms ook een metaalachtige smaak met zich meebrengt. Sommige veel voorkomende geneesmiddelen waarvan bekend is dat ze een metaalsmaak veroorzaken, zijn onder andere:
  • antibiotica
  • antidepressiva en andere psychiatrische medicijnen
  • antihistaminica (geneesmiddelen tegen allergische reacties)
  • bloeddrukmedicijnen
  • diuretica (plaspillen)
  • glaucoommedicijnen (behandeling van de oogziekte glaucoom waarbij de oogboldruk te hoog is en waardoor schade ontstaat aan de oogzenuw)
  • nicotinepleisters
  • osteoporosemedicijnen (bisfosfonaten)
  • schimmeldodende medicijnen (antimycotica)
  • steroïden (krachtige ontstekingsremmende medicijnen)

edit​

had trouwens wel bij de 4fma xl pillen een chemische geur uit me in me mond
volgende dag ook nog bij het boeren
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het probleem van research chemicals is dat er heel veel onbekend over is. Dus hoe vaak andere mensen een afwijkende smaak melden, en waardoor dat wordt veroorzaakt, dat is gissen.
Toen ik zelf 2-FMA had genomen had ik mogelijk ook wel een soortgelijke bijwerking. Maar het is al een tijd geleden en ik heb er destijds niet heel erg op gelet. Dus ik weet niet of ik het me goed herinner.

In ieder geval speelt je eigen focus een grote rol bij dit soort bijwerkingen. Als je je constant zit af te vragen hoezo je toch zo'n smaak ervaart, dan ga je er eerder last van krijgen omdat je het zo aan het overpeinzen bent.

Toch wil ik niet zeggen dat de smaak alleen maar door placebo-effect ervaren kan worden, of omdat je nog drugs in je mond hebt. Het is theoretisch goed mogelijk dat 2-FMA of 3-FMA je smaak beïnvloedt, bijvoorbeeld door stimulatie in het brein, maar ook een decentraler mechanisme is denkbaar; dat smaakpapillen of je reukvermogen wordt getriggerd door de aanwezigheid van de drug in je bloedbaan. Over het mechanisme is alleen niks bekend, dus het blijft gissen.

Over de vendors: er zijn imo geen vendors die altijd betrouwbaar zijn en vendors die nooit betrouwbaar zijn. Ze kopen allemaal hun spul bij overwegend Chinese producenten. Met elke nieuwe batch zou iets mis kunnen zijn. Hoe vendors omspringen met de kwaliteitscontrole en andere veiligheidsmaatregelen is gewoon niet bekend. Vaak wordt aangenomen dat ze netjes te werk gaan omdat het legale bedrijven zijn. Mijn idee is totaal anders. Het weinige inkijkje wat ik gezien heb in zulke bedrijven was diepbedroevend: heel potente stoffen die gewoon naast elkaar liggen, kleine kantoortjes met veel verschillende middelen naast elkaar zodat mislabelling snel kan voorkomen, geen kwaliteitscontroles (dus alleen maar herverpakken en opsturen), noem het maar op. En dan aan de buitenkant van de website zeggen ze gewoon '99% zuiver' en 'C-NMR tested' en al dat soort onzin.

Je moet dus echt het heft in eigen hand nemen. Dat kan je doen door je drugs te brengen naar een testpunt van het DIMS. Daar testen ze gewoon wat er in je zakje (legale) drugs zit. Hier heb je een lijst met adressen:

Waar kan ik drugs laten testen? - Drugs-test.nl

Wil je weten waar je drugs kan testen? Hier vind je een overzicht van alle drugstestlocaties in Nederland, inclusief de openingstijden.
www.drugs-test.nl www.drugs-test.nl
B
Bonko3ngLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Bullshit. Als je het slikt proef je niks meer, zeker niet na een glas water. Of je bent een hypochonder of je beeldt het je in.
Klik om te vergroten...
Dan heb je nog nooit een capsule visolie genomen. Bij een lege maag komt je dat nog uren op... Zou hiermee wellicht ook kunnen
M
MollymanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bonko3ng zei:
Dan heb je nog nooit een capsule visolie genomen. Bij een lege maag komt je dat nog uren op... Zou hiermee wellicht ook kunnen
Klik om te vergroten...
Kan zijn dat als je uitgedroogd bent er nog wat acher is gebleven in t weinige slijm dat nog wel in je mond of keel zit, maar dan moet je gewoon een glas citroensap drinken is t zo weg
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mollyman zei:
gewoon een glas citroensap drinken is t zo weg
Klik om te vergroten...
en je tandglazuur ook
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bonko3ng zei:
Dan heb je nog nooit een capsule visolie genomen. Bij een lege maag komt je dat nog uren op... Zou hiermee wellicht ook kunnen
Klik om te vergroten...
Visolie? Als we dat echt nodig hadden dan hadden we het al veel eerder in ons dieet gehad
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Visolie is niet direct noodzakelijk voor ons, maar is zeeeeerrr gezond ( omega 3 )
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
Visolie is niet direct noodzakelijk voor ons, maar is zeeeeerrr gezond ( omega 3 )
Klik om te vergroten...
wat is het eigenlijk? vissenpis?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Nee,. Visolie komt uit het lichaam van de vis.
Zalm, paling, makreel zijn "vette" vissoorten en de olie uit die vis kun je in pellets stoppen.
Weer eens wat anders dan mdma....
Of dat "het ware" is, weet ik niet maar dat het eten van vis echt goed voor je is staat buiten twijfel.
Klik om te vergroten...
Wat ben je toch een wijze man. Een soort Merlijn. Een orakel.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Wat ben je toch een wijze man. Een soort Merlijn. Een orakel.
Klik om te vergroten...
Maar dan eigenlijk die merlijn uit Shrek. Slim, maar een beetje verstrooid. Doet af en toe een magisch truukje dat verkeerd gaat.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zal mij voortaan wel onthouden van uitleg en antwoord op een vraag.
Kennelijk beoordeelt men mij hier op.....niet zijnde mijn wens. Schoolmeester zijn ook niet.
Camerone.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."