Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlapen na 3-MMC?

Slapen na 3-MMC?

37 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
Alsof jij het bij één dosis 3-MMC kunt houden. Zeer slecht plan. Jij gaat los en meldt je ziek.
T
TheRealKoekertLid
Ik heb morgen avond een feestje waar ik voor het eerst 3-MMC wil gebruiken. Het feest duurt tot 06:00. Al zal ik waarschijnlijk wel wat eerder naar huis gaan. Ik hoop om 06:00 op bed te liggen want het is namelijk zo dat ik de volgende ochtend 8:30 op werk moet zijn. :tearsofjoy: Beide ga ik niet afzeggen. Maar ik moet er wel even rekening mee houden zeg maar qua dosering en tijd van inname. Het liefst wil ik nog 1 a 1,5 uur slaap pakken voor ik naar werk ga. Als dat niet lukt ook geen ramp als ik maar niet met een drugskop op werk kom met gigantische doppen. Dat zou echt fucked up zijn.

Psychonaut wiki zegt bij oraal gebruik 4-6 uur. Dus als ik om 22:45 220mg 3-MMC oraal inneem zou het goed moeten komen? Of toch beter snuiven vanwege de kortere werking? Kan eventueel ook half half doen.
M
Mevrouw PløpLid
TheRealKoekert zei:
Ik heb morgen avond een feestje waar ik voor het eerst 3-MMC wil gebruiken. Het feest duurt tot 06:00. Al zal ik waarschijnlijk wel wat eerder naar huis gaan. Ik hoop om 06:00 op bed te liggen want het is namelijk zo dat ik de volgende ochtend 8:30 op werk moet zijn. :tearsofjoy: Beide ga ik niet afzeggen. Maar ik moet er wel even rekening mee houden zeg maar qua dosering en tijd van inname. Het liefst wil ik nog 1 a 1,5 uur slaap pakken voor ik naar werk ga. Als dat niet lukt ook geen ramp als ik maar niet met een drugskop op werk kom met gigantische doppen. Dat zou echt fucked up zijn.
Klik om te vergroten...
Klinkt als een slecht idee. Ik neem aan dat je zowel van het feestje naar huis als van huis naar je werk niet achter het stuur van een gemotoriseerd voertuig kruipt?
TheRealKoekert zei:
Psychonaut wiki zegt bij oraal gebruik 4-6 uur. Dus als ik om 22:45 220mg 3-MMC oraal inneem zou het goed moeten komen? Of toch beter snuiven vanwege de kortere werking? Kan eventueel ook half half doen.
Klik om te vergroten...
Zou wel eens lastig kunnen zijn door nastimulatie, maar daar weten anderen vast meer over
C
CasrusLid
TheRealKoekert zei:

Klik om te vergroten...
Doe helemaal geen 3MMC en ga op tijd naar bed.
A
AnunnakiLid
3MMC sowieso al een no-go.

De kans dat je je inhoud om lekker te gaan tukken is nihil😜
M
MR_CHIPLid
Amen
T
TheRealKoekertLid
Verstandig is het waarschijnlijk niet nee. Maar ik ga sowieso naar dat feest. En ik ga sowieso wel wat gebruiken. Alleen de vraag wat en hoeveel en hoelaat.
A
AnunnakiLid
TheRealKoekert zei:
Verstandig is het waarschijnlijk niet nee. Maar ik ga sowieso naar dat feest. En ik ga sowieso wel wat gebruiken. Alleen de vraag wat en hoeveel en hoelaat.
Klik om te vergroten...
Nou ik kan je wel vertellen dat als je dit met 3MMC doet je geen slaap gaat krijgen en daarbij ook inderdaad met een vertyfte drugskop op werk aan komt.
T
TheRealKoekertLid
Hangt toch vooral van de dosering af. En hoelaat je het neemt. En de manier waarop. Ik zie mogelijkheden om dit slechte plan toch goed te laten verlopen.
A
AnunnakiLid
TheRealKoekert zei:
Hangt toch vooral van de dosering af. En hoelaat je het neemt. En de manier waarop. Ik zie mogelijkheden om dit slechte plan toch goed te laten verlopen.
Klik om te vergroten...
Als je alleen maar je gebruik wilt rationaliseren plaats dan de volgende keer gewoon niks😜
E
EigenwijsjeLid
Ik gebruik al geruime tijd 33mc,daarvoor nóg veel andere dingen waarmee ik prima kan stoppen (muv sos) maar het is me nog NOOIT gelukt tijdig te stoppen om te gaan slapen of iberhaupt slapen voor de zon opkomt 🤣 en die uiterlijke kenmerken blijven bij mij toch echt aanwezig tot ik heb geslapen, maar dat kan bij anderen misschien anders zijn. Lekker feesten joh, zijn zorgen voor later 🤣
A
AnunnakiLid
Miss Bueno zei:
Lekker feesten joh, zijn zorgen voor later 🤣
Klik om te vergroten...
Later ja, wanneer je verslaafd bent en het te laat is.
H
HappyMindLid
Volgens mij heb je je keuze al gemaakt en maakt het niet zoveel uit hoe veel mensen zeggen dat dit inderdaad een slecht plan is.

Ik zou zelf in ieder geval niet kunnen slapen als ik om 22:45 uur een bom 3-MMC neem en heb daardoor ook een drugshoofd de volgende ochtend. Snuiven vergroot de kans op cravings enorm. Het is sowieso een uitdaging om het bij één dosis te houden, of je het nou oraal of nasaal neemt. Ik zou zeggen; test 3-MMC een keer als je de dag erna geen verplichtingen hebt.
M
MR_CHIPLid
mocht je toch zo eigenwijs zijn om 3m te gebruiken terwijl je heel kort daarna verplichtingen heb

wat tips

probeer te blijven eten
voldoende drinken (en dan het liefst water )
geen idee of je ooit al 3m gedaan heb maar 220mg is wel een vrij forse dosis
ga het vooral niet snuiven (de werking duurt dan wel minder lang de cravings zijn veel erger)
C
CasrusLid
gekkemanlol zei:
ga het vooral niet snuiven (de werking duurt dan wel minder lang de cravings zijn veel erger)
Klik om te vergroten...
Dan krijg je het Pringles® effect!
C
CuriousExplorerLid
Als je echt stopt met nemen om 22u45 kun je (prima) slapen om 5u.
Waarschijnlijk zelfs iets vroeger al.
De grote uitdaging wordt om ook effectief niks meer bij te nemen.

*Ikzelf sliep altijd bijna 2u30 na laatste inname.

GL.
C
CasrusLid
CuriousExplorer zei:
Als je echt stopt met nemen om 22u45 kun je (prima) slapen om 5u.
Waarschijnlijk zelfs iets vroeger al.
De grote uitdaging wordt om ook effectief niks meer bij te nemen.

*Ikzelf sliep altijd bijna 2u30 na laatste inname.

GL.
Klik om te vergroten...
Het schijnt dat jarenlange methamphetamine gebruikers ook prima 's avonds kunnen slapen... maar niet als je net begint.
C
CuriousExplorerLid
Casrus zei:
Het schijnt dat jarenlange methamphetamine gebruikers ook prima 's avonds kunnen slapen... maar niet als je net begint.
Klik om te vergroten...
Ik ben een brave gebruiker tov anderen hoor.

3mmc levert mij gewoon niet de stimulatie op die andere middelen wel hebben.
M
MR_CHIPLid
dit is geen advies
maar mocht je echt een stimulantie zoeken die over de top is in mijn ervaring dan

is pyro's
M
Mevrouw PløpLid
gekkemanlol zei:
dit is geen advies
maar mocht je echt een stimulantie zoeken die over de top is in mijn ervaring dan

is pyro's
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me een érg slecht advies.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."