#1
Zeer straf inderdaad. Laatst eentje genomen na een lsd trip ik viel bijna om na een uur. Echt serieuze balans verstoring. (Maar ik drink niet en verder gebruik alleen tripmiddel en benzo's om na de trip te kunnen slapen).
Bromazolam is echt een hele sterke. Ik heb echt genoeg soorten gehad en hou echt van benzo's, maar deze laat ik lekker liggen (en ik heb er nog genoeg, haha).Hoi,
Ik heb recent Bromazolam pellets 2,5mg besteld, gisteren aangekomen. Ik vind er niet bijster veel van terug, maar dat het over het algemeen vooral sederend werkt en minder recreatief. Wat uiteindelijk ook de bedoeling is, pil nemen en binne 30min nr je bed moeten en diep slapen.
Nauw, ik heb hier een wel vrij bizarre ervaring mee.
Gisterennacht om 1u snachts 2.5mg pellet Bromazolam genomen, rond 2u mn bed ingekropen, evenwicht was al niet meer top, dus was wel tijd.
Vd nacht herinner ik me weinig buite een nogal zeer realistische droom. Rond 10 was ik wakker, mr energiek wakker met een strakke focus, nog nooit zo weten opstaan. Ik begon mails te schrijven, chatberichten, filmreviews, ik was zo gefocust en ging aan 1 stuk door, plots zag ik dat het 15u was, ik heb dus echte als ne robot vanalles zitten typen. Soit ik me klaargemaakt want moest pakketje bij de post gaan halen. Alles voelde zo heel aanwezig, toen ik de trap afging, zé ik echt ff van wow, het lijkt of er matige vorm v een stim in mn lijf zit. En dat werd buiten, toen ik door de stad wandelde nog intenser, het leek wel of ik mn ogen mega wijd open had. Ik was ook veel opener, meestal loop ik met koptelefoon, kap op n moet iedereen ver van me blijven, en zeg ik zo min mogelijk. Ik kwam in de post aan, liep wa volk, vond lekker chill, loketbediende was vriendelijk, maakt nog grapje ook. Terug opweg nr huis, passeer ik heel wat winkels en wou ik plots wat rondkuieren, nog wat spulletjes gekocht, ging uit mn eigen praten met klanten, medewerkers,aan de kassa begon ik aan de kassierster over vanalles en nog wat te praten over...zelfs nu na 21.30 ervaar ik nog steeds zo'n focus n niks eetlust en zijn mijn pupillen wijder, al die effecten doen me eerder aan stims denken, een 4F-MPH geeft mij soortgelijke effecten. Ik vind het vreemd, moest ik Nederland wonen zou ik dit laten testen.
Alle topreacties zijn meer dan welkom, de gewone reacties ook se😉
Jua oké, heb spijtig genoeg ook ervaring met benzo's (Zolpidem Etizolam clonazolam flualprazolam Flunitrazolam), kon ik sanderdaags soms wel loom van zijn, mr niet hoe ik me vandaag voelde, die effecten, deze ganse dag, ik ervaarde die effecten eerder als bij 4f-mph of als ik voorbij piek van 4-fa zit. Zijn dat na-effecten vd Bromazolam?🤔Bromazolam is echt een hele sterke. Ik heb echt genoeg soorten gehad en hou echt van benzo's, maar deze laat ik lekker liggen (en ik heb er nog genoeg, haha).
Ik heb geen idee. Sommige drugs hebben wel een rebound effect. Dus dat je na uitwerking van de drug juist het tegenovergestelde ervaart. Misschien is dat wat er bij jou gebeurt.Jua oké, heb spijtig genoeg ook ervaring met benzo's (Zolpidem Etizolam clonazolam flualprazolam Flunitrazolam), kon ik sanderdaags soms wel loom van zijn, mr niet hoe ik me vandaag voelde, die effecten, deze ganse dag, ik ervaarde die effecten eerder als bij 4f-mph of als ik voorbij piek van 4-fa zit. Zijn dat na-effecten vd Bromazolam?🤔
Owké, is dit dan iets dat ik continue bij deze stof (Bromazolam) ga ervaren of eerder eenmalig. Vond het opzich juist wel fijn n lekker, ook omdat ik me er natuurlijk niet op voorbereid had, zou zo wel altijd de dag willen doorkomen. Geeft wel weer extra pro om Bromazolam te nemen, uitgerust én lekkere energy en focus next day.Ik heb geen idee. Sommige drugs hebben wel een rebound effect. Dus dat je na uitwerking van de drug juist het tegenovergestelde ervaart. Misschien is dat wat er bij jou gebeurt.
Wat bedoel je met sterk, dat je 12u weg was of dag erna niks waard zijn?Bromazolam is echt een hele sterke. Ik heb echt genoeg soorten gehad en hou echt van benzo's, maar deze laat ik lekker liggen (en ik heb er nog genoeg, haha).
Gewoon veel te sederend. Ik wil wel graag ontspannen, maar geen zombie worden.Wat bedoel je met sterk, dat je 12u weg was of dag erna niks waard zijn?
Ik gebruik ok afentoe bromazolam maar neem maar halve en dan slaap ik heerlijk met mooie dromen en wordt wakker met gelukzalig lui gevoel iets te lui maar geen naar gevoel ik had van dokter temazepam gekregen dacht laat ik daar eens slaapkuur mee doen voor slaap ritme maar dat was net pepermuntje deed niks...Hi! Ik herken wel dingen uit jouw verhaal. Ik heb nu 2 nachten Bromazolam gebruikt, 1 mg. Werkte ook langzaam in (ben Zolpidem gewend). Ik viel beide keren na drie kwartier/ uur ofzo in slaap. Maar sliep daarna wel lang en diep en droomde zeer levendig en prachtig. Het deed me eigenlijk een beetje denken aan closed eye visuals bij een truffeltrip. Ik werd ook enorm energiek wakker. En het viel me gedurende de dag op dat ik geen schaamte had bij iets wat me normaal wel zou doen schamen (wat in mijn geval wenselijk en positief is).
Ik had precies hetzelfde: van mij mag elke dag wel zo zijn. Maar dat is uiteraard helemaal niet realistisch. Als iets te mooi is ook waar te zijn, dan is dat het vaak ook. Ik wil dit spul dus niet nog eens nemen. Voornamelijk vanwege mijn dromen die te trippy aanvoelden voor mij. Zo droom ik nooit, daardoor vind ik het raar en eng.
Gebruik je het nog? Weet jij inmiddels wat meer hierover? Ik ben ook benieuwd hoeveel diazepam 1 mg Bromazolam is.
Srry vr late reactie, zit hier minder frequent, dan eerder. Ook zit mn gebruik, zowel benzo's als stims op laag pitje.Hi! Ik herken wel dingen uit jouw verhaal. Ik heb nu 2 nachten Bromazolam gebruikt, 1 mg. Werkte ook langzaam in (ben Zolpidem gewend). Ik viel beide keren na drie kwartier/ uur ofzo in slaap. Maar sliep daarna wel lang en diep en droomde zeer levendig en prachtig. Het deed me eigenlijk een beetje denken aan closed eye visuals bij een truffeltrip. Ik werd ook enorm energiek wakker. En het viel me gedurende de dag op dat ik geen schaamte had bij iets wat me normaal wel zou doen schamen (wat in mijn geval wenselijk en positief is).
Ik had precies hetzelfde: van mij mag elke dag wel zo zijn. Maar dat is uiteraard helemaal niet realistisch. Als iets te mooi is ook waar te zijn, dan is dat het vaak ook. Ik wil dit spul dus niet nog eens nemen. Voornamelijk vanwege mijn dromen die te trippy aanvoelden voor mij. Zo droom ik nooit, daardoor vind ik het raar en eng.
Gebruik je het nog? Weet jij inmiddels wat meer hierover? Ik ben ook benieuwd hoeveel diazepam 1 mg Bromazolam is.
Amai lees dit nu pas, begrijp ik dit goed, dat je 5x3mg Bromazolam neemt, 15mg, WTH😵 En dat doet niet, zeker dat je wel werkzaam spul hebt en je niet int zak bent gezet, want echt 15mg Bromazolam, da's goe om enkele dagen totaal afwezig te zijn.Ik merk er niets van zo als gewoonlijk helaas, 5x3mg Bromazolam en 5x3mg Pyarazolam in genomen (want heb al eerder paar x getsest)
geen effect, niet moe, niet minder sociale angst niet niets, nog steeds een mysterie
Waarom werkt het bij mij gewoon niet, heb geen monster tolerantie voor benzo's, echt niet
De 3 milligram bromazolam leek al eigenlijk veel te hoog gedoseerd. Het probleem is dat het een heel nieuwe benzo is waardoor er gewoon veel te weinig informatie is over de dosering. Maar op dit punt lijkt het me slim om te adviseren om niet een hele pil te nemen. Want er zijn best veel mensen die net als @Nihilist88 nog een flinke tijd last houden van ongewenste effecten.Amai lees dit nu pas, begrijp ik dit goed, dat je 5x3mg Bromazolam neemt, 15mg, WTH😵 En dat doet niet, zeker dat je wel werkzaam spul hebt en je niet int zak bent gezet, want echt 15mg Bromazolam, da's goe om enkele dagen totaal afwezig te zijn.
En blijkbaar zelfde ervaring met Pyrazolam, waar ik zelf pas recent mn eerste ervaringen mee heb gehad. Ook pellets van 3mg, maar dit minder, eigenlijk niet echt effectief was als slaapmiddel tov Bromazolam 3mg, het geeft meer ontspannen en wat zorgeloos gevoel, maar aangezien ik dit nam om te gaaan slapen binnen het uur, anderhalfuur, werkte da juist teleurstellend. Nu weet ik wat ik er aan heb en niet aan heb, in combo met een Bromazolam of Flunitrazolam te gebruiken als extra ontspanner voor het slapen en apart, een chille ontspannen wakkerblijver.
Een benzo levert dus heel vaak zeer subjectieve effecten en ervaringen op, maar niet van die aard, dat jij totaal niets effect hebt bij zulke dosissen🤷
Weet niet wat anderen hierover denken...
Ja maar dat die bij 2 verschillende benzo rc's, een reeds heavy dosis x 5 doet en niks merkt?🤷 Kan iemand totaal niks ervaren van benzo's? Kwist dat benzo's en zeker de rc's een vd meest subjectieve stofjes zijn. Maar hoe @Practuna aangaf en totaal niks te merken, worden die benzo's dan te snel afgebroken in je lichaam, vóór ze effectief hun werking kunnen doen?De 3 milligram bromazolam leek al eigenlijk veel te hoog gedoseerd. Het probleem is dat het een heel nieuwe benzo is waardoor er gewoon veel te weinig informatie is over de dosering. Maar op dit punt lijkt het me slim om te adviseren om niet een hele pil te nemen. Want er zijn best veel mensen die net als @Nihilist88 nog een flinke tijd last houden van ongewenste effecten.
Dat @Practuna niks voelt van benzo's is opmerkelijk. Een verklaring zou kunnen zijn dat sommige mensen meer enzymen hebben van een bepaald soort, waardoor ze veel sneller een bepaalde stof kunnen afbreken. Maar ook psychologische facoren kunnen meespelen; zeker omdat benzo's niet per se een heel uitgesproken effect hebben (of je moet heel veel nemen). Maar het is een beetje gissen wat er speelt. Eén ding is in ieder geval duidelijk: de ervaringen van @Practuna zijn niet representatief voor de gemiddelde gebruiker![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."