Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mede Forumnaars, Bromonordiazepam Poeder (125mg) Ik heb onlangs de Bromonordiazepam Poeder (125mg) gekocht, nu vroeg ik mij af. Hebben andere hier al ervaringen mee? Hoe is de beste manier van opname, Is het een base? Zelfs de RC's weten er weinig over en op PWiki staat niets. Ik verneem graag een reactie!😎"
"het is een freebase, alleen dat zal iemand inmiddels wel uit ondervonden hebben"
"Ligt aan het middel en zodra je geen controle meer over en niet kan stoppen vaker gebruikt dan recreatief. En dus niet elke dag. Ga je heel het weekend bijv los dan heb je een drug-probleem, maar geen lichamelijke verslaving"
"FredKroket zei: Dat is meer geestelijk. Als je cold turkey stopt met elke dag 1 wijntje of biertje zul je daar niet veel hinder van ondervinden. Als je elke dag een benzo neemt en daar cold turkey mee stopt kan de ontwenning een stuk heviger (en gevaarlijker zijn). Dat is wat men je bij probeert te brengen hier. Klik om te vergroten... Benzo coldturky dat is een aanval op je hart, Daarom moet je dan ook altijd een afbouw schema opstellen met je behandelaar. Volgens de WHO heb je per week (7dagen) dat je 5 dagen in totaal 3 biertjes kan drinken(niet alle dagen achter elkaar) en bij vrouwen 2. Het gaat om het feit kun je ook die 5 dagen overslaan? Daarbij is alcohol een van de meest destructieve drugs soorten die er zijn, Bijna elk orgaan wordt bij overmatig en/of gebruik beschadigd. Ben je verslaafd aan iets? COLD TURKEY is levens gevaarlijk. Neem dan contact op met je Huisarts voor een consult en een eventuele doorverwijzing."
"Ik heb bij * modknip * alle benzos besteld. En opbouwend meerdere getest middel voor middel op verschillende dagen. Bromazolam is de meest verkochte RC naast Pyrozolam. En bromazolam heeft een goed effect op mij echter moet ik er wel 2 a 3 per keer nemen. Vandaar dat het vergelijkbaar zou zijn met 30 mg Diazepam niet reëel is. Ook lijkt het niet op Xanax daar hebben we de rechthoekige 4 gedeelte Flubrotizolam (FANAX) en de reeds bekendere stof voor Alprazolam. bekijk de huidige meest verkochte benzos."
"Oinkbeest zei: Hallo! Ik ben op zoek naar een middel dat een lange en hevige euforie teweeg brengt. 6 apb en 3mmc vond ik best ok, maar het mag voor mij wat meer zijn. Welke is volgens jullie de beste serotine-relaeser/inhibitor? Klik om te vergroten... 3mmc, lijkt qua werking meer op speed/cocaïne dan andere middelen die wel een euforisch gevoeld geven. 2cb, dan wel de echte. Alleen is deze nu verboden je kunt 2-CB-fly verkrijgen als RC ik ga deze hoogst waarschijnlijk aankomend weekend testen."
"Zanza zei: A: je mag geen vendornamen benoemen B: je bevindingen over bromazolam zijn subjectief. Maar je stelling daaromtrent slaat kant noch wal. C: Waarom reageer ik op dit tijdstip op deze post. Geen tijd voor verdere onderbouwing van deze subjectieve nonsens Klik om te vergroten... Welkom Whiskas010, zo te zien ben je nieuw op het forum. Los dat ik het op bepaalde punten niet met je eens ben, is het ook niet toegestaan om vendor namen te benoemen, Dank je wel Zanza, en bedankt voor je feedback uiteraard. helaas is de intentie van je mail niet geheel duidelijk, wil je meer weten over waar ik mijn informatie vandaan haal en of en wie ik ben en met welke achtergrond ik mijn berichten schrijf. Dan kun je mij gerust je vragen stellen alleen. Jouw ABC daar kom je echt nergens mee"
"Ik ben vanaf mijn 14e gaan blowen, daarop volgde een drank verslaving die ruim 16 jaar heeft aangehouden, Waaronder meerdere vrijwillige opnames maar eenmaal buiten gelijk terug vallen. Het lukte me rond me 26 om alles op een rijtje te krijgen. ik ben toen iets korter dan 1,5jaar abstinent geweest. Ik heb kort maar hevig Coke gebruikt, Echter ben ik ik meer van de sedatieven dus oa. de benzodiazepines maar ook heroïne en daar raakte ik op het laatst ook verslaaft aan. Dus Ik had al maanden niet gegeten, ik nam strips diazepam(200mg) en waar ik kon wat ik maar voor handen kon krijgen, Alleen het dagelijkse was niet meer eten, 24/7 rum 1,5lpd en heroïne. Mijn lichaam wat kapot Dit was de laatste keer dat ik mij liet opnemen anders zou ik een OD nemen. De problemen zijn ontstaan en de zit hem in de wortels van mijn karakter een moeilijke jeugd etc. Maar ben nu 2,5 jaar clean en gebruik enkel om op "vakantie" te gaan eens in de zoveel tijd truffels. Echter hoeveel kostbare tijd en dingen die ik on herstelbaar heb gebroken is een last die mij elke dag achtervolgd. Ik kan altijd iemand advies geven of mochten er vragen zijn. stel ze gerust, Ik experimenteer nog steeds maar heb de "hard drug" achter me gelaten. Ondanks dat ik zoals al het mainstream bekende wel gedaan heb. Dit is een drug chart die veel mensen wellicht al kennen, maar combineer bepaalde dingen NOOIT! Je kunt er van alles on ervaren door krijgen zoals bijvoorbeeld het serotonine syndroom. check de bijlage ! Dank je wel en wellicht tot horens"
"Dank jullie wel, uiteraard deel ik mijn verhaal en leg ik ook uit dat na zo lang verslaafd te zijn geweest. waar ik op terug kijk. Wat zijn de gevolgen vergeet echter niet. Het heeft ook zo zijn oorsprong in mijn jeugd. En als ik er bij vertel dat ik tot het laatste jaar in het hoger management zat van een grote IT leverancier. Dan is het verhaal vrij heftig, Het feit dat ik zo nu en dan psilocibine en mescaline achtige stoffen neem klinkt als niet handig voor iemand met een dergelijke achtergrond. Echter zijn het middelen die niet dagelijks te gebruiken zijn. Een omdat de werking afneemt en daarnaast dat je dus in de problemen kunt komen met je neurotransmitters zoals je serotonine En aan gaande de drug chart ik vind dat iedereen hem moet kennen en voor dat ze iets nemen rationeel na denken wat wel en wat niet te combineren."
"Er zijn meerdere middelen waarbij je bij de dokter op recept zwaar spul voor geschreven kunt krijgen. Bromazolam, ik heb een hoge benzo tolerantie is de enige die de buurt komt van waar mijn voorkeur naar uit gaat. Echter ben ik 16 jaar zwaar verslaafd geweest aan alcohol vooral maar met episodes van combinaties. Bromazolam is net als (op recept) Nitrazepam, deze heeft een 16-38 uur Halfwaardetijd (t1/2) Wanneer je dit dus elke dag neemt heeft je lichaam niet de tijd om alles te verwerken voor de nieuwe dosis binnenkomt. Dit vermoed ik ook bij Bromazolam."