#1
Ik gebruik ok afentoe bromazolam maar neem maar halve en dan slaap ik heerlijk met mooie dromen en wordt wakker met gelukzalig lui gevoel iets te lui maar geen naar gevoel ik had van dokter temazepam gekregen dacht laat ik daar eens slaapkuur mee doen voor slaap ritme maar dat was net pepermuntje deed niks...Hi! Ik herken wel dingen uit jouw verhaal. Ik heb nu 2 nachten Bromazolam gebruikt, 1 mg. Werkte ook langzaam in (ben Zolpidem gewend). Ik viel beide keren na drie kwartier/ uur ofzo in slaap. Maar sliep daarna wel lang en diep en droomde zeer levendig en prachtig. Het deed me eigenlijk een beetje denken aan closed eye visuals bij een truffeltrip. Ik werd ook enorm energiek wakker. En het viel me gedurende de dag op dat ik geen schaamte had bij iets wat me normaal wel zou doen schamen (wat in mijn geval wenselijk en positief is).
Ik had precies hetzelfde: van mij mag elke dag wel zo zijn. Maar dat is uiteraard helemaal niet realistisch. Als iets te mooi is ook waar te zijn, dan is dat het vaak ook. Ik wil dit spul dus niet nog eens nemen. Voornamelijk vanwege mijn dromen die te trippy aanvoelden voor mij. Zo droom ik nooit, daardoor vind ik het raar en eng.
Gebruik je het nog? Weet jij inmiddels wat meer hierover? Ik ben ook benieuwd hoeveel diazepam 1 mg Bromazolam is.
