Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEr zat iets extra bij bestelling

Er zat iets extra bij bestelling

93 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
MestV zei:
Message taken! Zijn er nog zo waar ik van moet opletten? Tot nu toe heb ik nog geen enkele RC (of drug) gevonden die me echt kan vatten, buiten zoals reeds genoemd nep en 2F-CDK (2F-Ketamine, in bescheiden dosissen, ik hoef niet echt te trippen). iets met m'n ADD die neurobanen blokkeert en symptomen zoals euforie en alles wat je gewoon lekker doet voelen bij mij gewoon niet aankomt... een geluk bij een ongeluk, alleen het "wakker blijven" werkt wel en dat vermijd ik net liever.... ik slaap liever beter, snel en veel (chronische insomnia sinds age 6), een simpele zolpidem helpt daarbij.

Voor de rest....noppes, geen trips, lsd werkt niet (niet in blotters of op andere manieren), 3FA en 4FA ook niet,(zowel in pil als poedervorm) 2MMC houdt me enkele uren gefocused en niet hyper maar gewoon netjes wakker.Hoe kaal die ook is, die iswel functioneel dus ik heb er niets tegen. 4-Ho-Met en 4-Ho-Mipt geprobeerd... ook. niets.
MIPR en of MIXR, + enkele andere tryptamines, deed me niets... met uitzondering van 3 mg 5-MEO-DMT gevaped met een glaze ballenpijp, I didn't trip, maar voelde onmiddellijk dat ik best de pijp neerlegde en ging liggen. Ik lag binnen de 20 seconden in slaap.

Dus, buiten wakker blijven... het enige wat tot nu toe al voor me heeft gewerkt:

-3-MMC, leuk om een nachtje diepe gesprekken te voeren, prijs lijkt ok in BE, is 1/3 meer dan in NL. Toch koop ik het niet.
-Coke van hele goeie kwaliteit (ken de maker en zijn voornaamste dealer), maakt me gewoon rustig. Geen xx euro de gram waard dus ik koop het niet.
-Speed: 1x fijn lijntje aangeboden na een paar wakkere nachten omdat ik te bang was om te rijden.... werd heel erg rustig maar goed wakker, opnieuw 2 ---dagen wakker;... geen fijne gevoelens buiten het relaxte maar het maakte me wel allert en capabel na 3 nachten geen slaap. Toch te taxerend op de weinige -slaap die ik heb en ik hou meer van sederend dan pep dus ook no go for me.
-2F-CDK of 2F-Ketamine, kleine dosis, warme tingelingen vanbinenn en tijd vliegt, midden dosis: dronken gevoel, helpt me eigenlijk slapen, hoge dosis: dan zie ik wel een paar dingetjes soms. Vind ik leuker en minder drukkend dan dck.
-NEP: durt niet lang, geen hevige comedown, maakt me erg rustig en tijd lijkt ook sneller voorbij te gaan.

Dus het enige wat ik nu nog koop ik NEP en 2F-CDK. die gram 6-apb die ik nog overheb zal ik wel erges weggeven. Toilet lijkt zo een zonde terwijl het zoveel mensen plezier lijkt te bezorgen. I just got a fucked up brain
Klik om te vergroten...
Verwijder ff prijzen van je coke.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stingy zei:
3cmc is wat ik bestelde 😎
Klik om te vergroten...
3-chloro-methyl-cathinone

3-mmc =

3-methyl-methcathinone
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dag iedereen 👋🏻
Bij mijn laatste bestelling zat een “staaltje”
Mdphp… vind ze maar heel weinig over online…
Wie ervaringen mee?
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is dat niet meo? Maar dan echte scheikundige term
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Laatste Rohikaan zei:
Is dat niet meo? Maar dan echte scheikundige term
Klik om te vergroten...
Enige dat ik vind is ‘monkeydust’ 🤷🏼‍♀️
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hm zoek maar is miaow miaow of meo meo ofzo
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wel goed spul verder? 😂
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Laatste Rohikaan zei:
Hm zoek maar is miaow miaow of meo meo ofzo
Klik om te vergroten...
Miaow is toch 4mmc en verboden? Heb het dus niet geprobeerd … wil er meer
Over vinden eerst
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja daarom geven ze t weg, verkopers moeten van die voorraad af voor ze de lul zijn 😉 had laatst zelfs 3mmc vermalen tot poeder in me zakje 4fmph zitten...duidelijk kristalletjes ipv chloor haha
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Laatste Rohikaan zei:
Ja daarom geven ze t weg, verkopers moeten van die voorraad af voor ze de lul zijn 😉 had laatst zelfs 3mmc vermalen tot poeder in me zakje 4fmph zitten...duidelijk kristalletjes ipv chloor haha
Klik om te vergroten...
3mmc is ook verboden toch? Of heb ik het mis
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
mdphp is een pyro en is een van de meest verslavende en sterkste stimulanten die er is is.
Het is namelijk een analoog van MDPV.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stingy zei:
3mmc is ook verboden toch? Of heb ik het mis
Klik om te vergroten...
ja.... echt al een jaar +
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Laatste Rohikaan zei:
3cmc dan, mierenzifters 😂 das nu pas bezig.
Klik om te vergroten...
3cmc is wat ik bestelde 😎
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
@De Laatste Rohikaan wat je zegt is absoluut niet waar. MDPHP is geen 4mmc/miauw maar een pyro. Google anders even. Of gebruik de zoekfunctie hier op het forum.

@Stingy het is een pyro. Er zullen er hier een aantal zijn met ruime ervaring met pyro's die je zullen aanraden er niet aan te beginnen en het weg te gooien. Het verslavingsrisico is heel hoog.
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dacht andere volgorde zelfde ingredienten. .
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stingy zei:
monkeydust
Klik om te vergroten...
Dat is 3',4'-Methylenedioxy-α-pyrrolidinohexiophenone
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Ik wist dat ook niet. 😂 Dus ik heb ook nog wat bijgeleerd vandaag.

Straks jouw verhaal teruggelezen… beetje late to the ‘party’ maar poeh, wat heftig zeg. Je hebt het heel duidelijk en inzichtelijk opgeschreven, met een indrukwekkend zelfreflectief vermogen, en ik vind het echt sterk hoe je bezig bent. Laat jouw verhaal een waarschuwing zijn voor iedereen die met deze middelen wil beginnen.

Stiekem nu wel erg benieuwd geworden naar je overige psychotische ervaringen, dus als je nog ooit de tijd en/of zin hebt om die te beschrijven ben ik alvast zeer geïnteresseerd.
Klik om te vergroten...
Dankjewel! 🙏

Het is ook met die reden dat ik alsnog ben teruggekeerd op het forum. Om te waarschuwen voor pyro's en eventueel een weg te wijzen naar een oplossing voor diegene die in de shit zit vanwege middelenmisbruik.

Ik heb nog steeds de tijd niet gevonden om over die andere ervaringen te schrijven. Al zijn er echt nog best wat dingen die ik 'kwijt' wil schrijven. Ik begin binnenkort met psycho-educatie voor ASS. Maar bij die instelling kunnen ze ook trauma behandelen. Hopelijk kan dat meegenomen worden en zal ik daarom ook het e.e.a. van me af gaan schrijven.

Het is echt te bizar voor woorden wat je in een (drug induced) psychose mee kan maken. Alles is nog te bevatten tot je je hallucinaties aan kan raken. Dan is het onderscheid tot nep en echt volledig kwijt. Ik heb drie maanden in die waanzinddoorgebracht. Kan het soms nog steeds niet bevatten.

Af en toe snap ik niet wat ik mezelf heb aangedaan. En soms ben ik er juist blij om. Had ik geen pyro's gebruikt was ik misschien nog jaren zo doorgaan in ontkenning op amfetamines en disso's. Ik ben nogal koppig van mezelf 😅😂
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
Dankjewel! 🙏

Het is ook met die reden dat ik alsnog ben teruggekeerd op het forum. Om te waarschuwen voor pyro's en eventueel een weg te wijzen naar een oplossing voor diegene die in de shit zit vanwege middelenmisbruik.

Ik heb nog steeds de tijd niet gevonden om over die andere ervaringen te schrijven. Al zijn er echt nog best wat dingen die ik 'kwijt' wil schrijven. Ik begin binnenkort met psycho-educatie voor ASS. Maar bij die instelling kunnen ze ook trauma behandelen. Hopelijk kan dat meegenomen worden en zal ik daarom ook het e.e.a. van me af gaan schrijven.

Het is echt te bizar voor woorden wat je in een (drug induced) psychose mee kan maken. Alles is nog te bevatten tot je je hallucinaties aan kan raken. Dan is het onderscheid tot nep en echt volledig kwijt. Ik heb drie maanden in die waanzinddoorgebracht. Kan het soms nog steeds niet bevatten.

Af en toe snap ik niet wat ik mezelf heb aangedaan. En soms ben ik er juist blij om. Had ik geen pyro's gebruikt was ik misschien nog jaren zo doorgaan in ontkenning op amfetamines en disso's. Ik ben nogal koppig van mezelf 😅😂
Klik om te vergroten...
Overigens: ik kwam om die redenen terug op het forum. Maar ik bleef ook echt hangen om de gezelligheid.

Ook al kan ik sommige wolfjes nu tegen achter het behang plakken, ik vind het nog steeds leuk.

Oeps, zei ik dat hardop?
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is weg… weggespoeld in wc 👋🏻👋🏻👋🏻
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Σανσα zei:
Pro tip: plak ze erachter ipv erop. 🤪
Klik om te vergroten...
Die taalverloedering bij mij begint wel ernstige vormen aan te nemen 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."