#1
Verwijder ff prijzen van je coke.Message taken! Zijn er nog zo waar ik van moet opletten? Tot nu toe heb ik nog geen enkele RC (of drug) gevonden die me echt kan vatten, buiten zoals reeds genoemd nep en 2F-CDK (2F-Ketamine, in bescheiden dosissen, ik hoef niet echt te trippen). iets met m'n ADD die neurobanen blokkeert en symptomen zoals euforie en alles wat je gewoon lekker doet voelen bij mij gewoon niet aankomt... een geluk bij een ongeluk, alleen het "wakker blijven" werkt wel en dat vermijd ik net liever.... ik slaap liever beter, snel en veel (chronische insomnia sinds age 6), een simpele zolpidem helpt daarbij.
Voor de rest....noppes, geen trips, lsd werkt niet (niet in blotters of op andere manieren), 3FA en 4FA ook niet,(zowel in pil als poedervorm) 2MMC houdt me enkele uren gefocused en niet hyper maar gewoon netjes wakker.Hoe kaal die ook is, die iswel functioneel dus ik heb er niets tegen. 4-Ho-Met en 4-Ho-Mipt geprobeerd... ook. niets.
MIPR en of MIXR, + enkele andere tryptamines, deed me niets... met uitzondering van 3 mg 5-MEO-DMT gevaped met een glaze ballenpijp, I didn't trip, maar voelde onmiddellijk dat ik best de pijp neerlegde en ging liggen. Ik lag binnen de 20 seconden in slaap.
Dus, buiten wakker blijven... het enige wat tot nu toe al voor me heeft gewerkt:
-3-MMC, leuk om een nachtje diepe gesprekken te voeren, prijs lijkt ok in BE, is 1/3 meer dan in NL. Toch koop ik het niet.
-Coke van hele goeie kwaliteit (ken de maker en zijn voornaamste dealer), maakt me gewoon rustig. Geen xx euro de gram waard dus ik koop het niet.
-Speed: 1x fijn lijntje aangeboden na een paar wakkere nachten omdat ik te bang was om te rijden.... werd heel erg rustig maar goed wakker, opnieuw 2 ---dagen wakker;... geen fijne gevoelens buiten het relaxte maar het maakte me wel allert en capabel na 3 nachten geen slaap. Toch te taxerend op de weinige -slaap die ik heb en ik hou meer van sederend dan pep dus ook no go for me.
-2F-CDK of 2F-Ketamine, kleine dosis, warme tingelingen vanbinenn en tijd vliegt, midden dosis: dronken gevoel, helpt me eigenlijk slapen, hoge dosis: dan zie ik wel een paar dingetjes soms. Vind ik leuker en minder drukkend dan dck.
-NEP: durt niet lang, geen hevige comedown, maakt me erg rustig en tijd lijkt ook sneller voorbij te gaan.
Dus het enige wat ik nu nog koop ik NEP en 2F-CDK. die gram 6-apb die ik nog overheb zal ik wel erges weggeven. Toilet lijkt zo een zonde terwijl het zoveel mensen plezier lijkt te bezorgen. I just got a fucked up brain