Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beheerder666 zei: Lichaam voelt goed, wel beetje zweterig nu. Lichte buzz in men hoofd. Wel wat meer kaalscheaatsen dat heb ik bij coke niet. Heb ondertussen 4 sleutel punten binnen. Klik om te vergroten... Kaak schaatsen."
"Roze Olifant zei: In het algemeen meer lijkend op coke of toch op amfetamine-achtigen? Ik heb amper referentiekader op het gebied van cathinonen los van 3-MMC, dus ik weet nooit zo goed wat ik me bij zoiets als NEP precies moet voorstellen. Klik om te vergroten... Ik vind het meer op coke lijken. Enkel het snuiven is iets pittiger maar na enkele lijnen is dit weg. Zit nu gewoon thuis en functioneer nog altijd naar behoren. Morgen ga ik het op een feestje testen. dit is voor mij ook de eerste maal iets van RC"
"dupont zei: En, is het zakje al leeg? 😄 Klik om te vergroten... Nee nee heb het bij de 5 sleuteltjes kunnen houden.😁"
"Bij mij zat het er ook bij deze week😉 maar waag me er ook niet aan."
"Lichaam voelt goed, wel beetje zweterig nu. Lichte buzz in men hoofd. Wel wat meer kaalscheaatsen dat heb ik bij coke niet. Heb ondertussen 4 sleutel punten binnen."
"Vandaag eerste maal NEP uitgetest. Omdat ik met de jaar wisseling eens iets anders wil proberen dan coke, heb ik beslist me goed in te lezen. Na veel lezen en opzoeken heb ik beslist om NEP een kans te geven. Omdat ik morgen niet voor domme feit wil staan dacht ik vandaag al even een test run te doen. Heb voor de eerste maal een sleutel puntje in 2 lijntjes verdeeld. Het eerste iets kleiner dan het tweede. Ik werk het naar binnen en voel een lichte branding in de neus. Iets later gaat ook het tweede binnen. Ik voel een lichte buzz maar heb wel last van kaakschaatsen. Mijn lichaam voelt super aan niet opgejaagd of andere nare dingen. Merk wel dat je snel zin krijgt om bij te nemen. heb ondertussen nog een sleutelpunt genomen en ga mezelf dwingen het op te bergen anders is morgen alles op 😂"
"Fisherman's friend zei: Het heeft meestal ook geen nut om meer dan twee lijnen te nemen . Daarna snuif je alleen nog om je normaal te voelen. Paranoïde ligt dan ook op de loer. Geniet er van maar kijk er mee uit. Klik om te vergroten... Is wel een fijne ervaring. Maar idd mee uit kijken want de craving is enorm"