#1
Nu je het zegt, catnip was ook wel een leuke naam geweest ipv miauw miauw.3-CMC is niet voor de poes hoor.
Nu je het zegt, catnip was ook wel een leuke naam geweest ipv miauw miauw.3-CMC is niet voor de poes hoor.
Ik heb ook katachtige reacties als ik aan 3-CMC snuffel.Nu je het zegt, catnip was ook wel een leuke naam geweest ipv miauw miauw.
Ga je dan ook mooi voor me op de grond liggen en heel lief om aandacht vragen?🥰Ik heb ook katachtige reacties als ik aan 3-CMC snuffel.
Hoeveel mg kreeg je dan ongeveer binnen, denk je?Het zijn wel twee heel verschillende stimulanten. Pas op met 4F-MPH dat spul is super potent. Ik heb wel eens door de dag heen eyeballed lijntjes gesnoven en dat was al vrij snel niet leuk meer. Doe niet zondom als ik. Weeg het netjes af en houd rekening met de half life.
3-CMC is niet voor de poes hoor.
Ik heb ook katachtige reacties als ik aan 3-CMC snuffel.
Ga je dan ook mooi voor me op de grond liggen en heel lief om aandacht vragen?🥰
KomedieZit niet zo te katten
Sja ik denk dat ieder lijntje zo ron de 10mg was maar mijn junkenhoofd wilde welk half uur wel een lijntje, meer meer meer. Ik weet nog dat ik vrij vroeg begon en rond lunchtijd bang in bed ben gaan liggen. Misschien niet de beste tactiek maar het was echt Anxiety City.Hoeveel mg kreeg je dan ongeveer binnen, denk je?
Het effect duurt met snuiven dan zeker ook korter(?) Want ik heb met gewoon slikken toch wel zo'n 4 uurtjes of zo goed effect.Sja ik denk dat ieder lijntje zo ron de 10mg was maar mijn junkenhoofd wilde welk half uur wel een lijntje, meer meer meer. Ik weet nog dat ik vrij vroeg begon en rond lunchtijd bang in bed ben gaan liggen. Misschien niet de beste tactiek maar het was echt Anxiety City.
Prrrrr.Ga je dan ook mooi voor me op de grond liggen en heel lief om aandacht vragen?🥰
Snuiven is inderdaad niet aan te raden.Komedie
OT: 3-CMC is troep. Niet kopen. Je brein veranderd in een watermeloen als je het snuift.
Nou mijn cokeverslaafde hoofd wil(de) gewoon regelmatig een lijntje, ook al werkt het spul 10 uur dan nog is er na 30 minuten de zin in de volgende... Dat leidde dan tot overstimulatie. Als ik het me goed herinner heb ik het zakkie toen ook door de WC of gootsteen gespoeld. Met gewone amfetamine kon ik altijd wel goed hard blijven gaan, zelfs met het stramien van elke 30 mins een lijn. Ja de katers... heheh die werden steeds erger.Het effect duurt met snuiven dan zeker ook korter(?) Want ik heb met gewoon slikken toch wel zo'n 4 uurtjes of zo goed effect.
Ja, als het uitwerkt komt er wel anxiety. Al kwam dat bij mij niet in de buurt van een speed kater thank god... Eerder "gewoon" opgefokt, rusteloos zijn.
Nee. 4F-MPH is een soort ritalin. Dus speed achtig.Is 4F-MPH vervanger voor mdma
Thnx 5map verkopen ze niet op de site waarnaar ik verwezen ben. Wel snow daar al wat van gehoord ?
Sja ik denk dat ieder lijntje zo ron de 10mg was maar mijn junkenhoofd wilde welk half uur wel een lijntje, meer meer meer. Ik weet nog dat ik vrij vroeg begon en rond lunchtijd bang in bed ben gaan liggen. Misschien niet de beste tactiek maar het was echt Anxiety City.
Het middel heet Euthylone of ook wel ED-DB. De molecuulstructuur lijkt sterk op cocaïne met een combinatie van 4mmc. Laboratoria professors zijn hier jarenlang mee bezig geweest en hebben de holy grail ontdekt! Dit product gaat nog populairder worden dan 3mmc zeggen ze...?Als een vendor dingen verkoopt onder vage straatnamen als 'snow' dan zou ik heel hard wegrennen en nooit meer terug kijken.
3cmc oraal is best lekker hoor.Komedie
OT: 3-CMC is troep. Niet kopen. Je brein veranderd in een watermeloen als je het snuift.
Ik ga niet zeggen dat je er niet euforisch van wordt maar het is het niet waard vergeleken met andere drugs. Effect is voorbij voor je kunt zeggen watskeburt? En je heet gauw bij (een groot deel van de mensen tenminste) en vergeleken met 3-mmc is de entactogene kwaliteit ook ver je zoeken3cmc oraal is best lekker hoor.
Iemand ervaring met deze stof? Zijn veel gemixte meningen over te vinden, maar dat komt ook omdat een hoop de stof verwarren met Ethylone.Het middel heet Euthylone of ook wel ED-DB. De molecuulstructuur lijkt sterk op cocaïne met een combinatie van 4mmc. Laboratoria professors zijn hier jarenlang mee bezig geweest en hebben de holy grail ontdekt! Dit product gaat nog populairder worden dan 3mmc zeggen ze...?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."