Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4F-MPH of 3 cmc ?

4F-MPH of 3 cmc ?

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#1
FredKroket zei:
3-CMC is niet voor de poes hoor.
Klik om te vergroten...
Nu je het zegt, catnip was ook wel een leuke naam geweest ipv miauw miauw.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Anunnaki zei:
Nu je het zegt, catnip was ook wel een leuke naam geweest ipv miauw miauw.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook katachtige reacties als ik aan 3-CMC snuffel.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Ik heb ook katachtige reacties als ik aan 3-CMC snuffel.
Klik om te vergroten...
Ga je dan ook mooi voor me op de grond liggen en heel lief om aandacht vragen?🥰
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zit niet zo te katten
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het zijn wel twee heel verschillende stimulanten. Pas op met 4F-MPH dat spul is super potent. Ik heb wel eens door de dag heen eyeballed lijntjes gesnoven en dat was al vrij snel niet leuk meer. Doe niet zo dom als ik. Weeg het netjes af en houd rekening met de half life.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
dupont zei:
Het zijn wel twee heel verschillende stimulanten. Pas op met 4F-MPH dat spul is super potent. Ik heb wel eens door de dag heen eyeballed lijntjes gesnoven en dat was al vrij snel niet leuk meer. Doe niet zondom als ik. Weeg het netjes af en houd rekening met de half life.
Klik om te vergroten...
Hoeveel mg kreeg je dan ongeveer binnen, denk je?

Ik heb het een tijdje gebruikt in een depressieve periode. 12,5 tot max 25 mg per dag, niet elke dag, maar bijna. Maar dat was gewoon slikken en heeft misschien een stuk milder effect dan snuiven(?)

@indewarre.nl

4F-MPH is iets totaal anders dan MDMA. 4F-MPH is eigenlijk een soort RC variant van Methylfenidaat (Ritalin), maar dan met (een beetje) meer recreatieve waarde dan Ritalin. Maar het is lang niet zo euforisch als MDMA en werkt ook niet of amper op je serotonine.

6-APB is een mogelijke (RC) vervanger voor MDMA, al is de werking niet helemaal hetzelfde. De werking is langer, stabieler, milder. Imo is 6-APB superieur aan MDMA, maar bedenk je wel dat het een RC (Research Chemical) betreft en er dus veel minder bekend is over mogelijke lange termijn bijwerkingen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
FredKroket zei:
3-CMC is niet voor de poes hoor.
Klik om te vergroten...
FredKroket zei:
Ik heb ook katachtige reacties als ik aan 3-CMC snuffel.
Klik om te vergroten...
Anunnaki zei:
Ga je dan ook mooi voor me op de grond liggen en heel lief om aandacht vragen?🥰
Klik om te vergroten...
Fisherman's friend zei:
Zit niet zo te katten
Klik om te vergroten...
Komedie

OT: 3-CMC is troep. Niet kopen. Je brein veranderd in een watermeloen als je het snuift.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Hoeveel mg kreeg je dan ongeveer binnen, denk je?
Klik om te vergroten...
Sja ik denk dat ieder lijntje zo ron de 10mg was maar mijn junkenhoofd wilde welk half uur wel een lijntje, meer meer meer. Ik weet nog dat ik vrij vroeg begon en rond lunchtijd bang in bed ben gaan liggen. Misschien niet de beste tactiek maar het was echt Anxiety City.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
dupont zei:
Sja ik denk dat ieder lijntje zo ron de 10mg was maar mijn junkenhoofd wilde welk half uur wel een lijntje, meer meer meer. Ik weet nog dat ik vrij vroeg begon en rond lunchtijd bang in bed ben gaan liggen. Misschien niet de beste tactiek maar het was echt Anxiety City.
Klik om te vergroten...
Het effect duurt met snuiven dan zeker ook korter(?) Want ik heb met gewoon slikken toch wel zo'n 4 uurtjes of zo goed effect.

Ja, als het uitwerkt komt er wel anxiety. Al kwam dat bij mij niet in de buurt van een speed kater thank god... Eerder "gewoon" opgefokt, rusteloos zijn.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Anunnaki zei:
Ga je dan ook mooi voor me op de grond liggen en heel lief om aandacht vragen?🥰
Klik om te vergroten...
Prrrrr.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Komedie

OT: 3-CMC is troep. Niet kopen. Je brein veranderd in een watermeloen als je het snuift.
Klik om te vergroten...
Snuiven is inderdaad niet aan te raden.
Maar in een bommetje vind ik het best oke zo nu en dan.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Het effect duurt met snuiven dan zeker ook korter(?) Want ik heb met gewoon slikken toch wel zo'n 4 uurtjes of zo goed effect.

Ja, als het uitwerkt komt er wel anxiety. Al kwam dat bij mij niet in de buurt van een speed kater thank god... Eerder "gewoon" opgefokt, rusteloos zijn.
Klik om te vergroten...
Nou mijn cokeverslaafde hoofd wil(de) gewoon regelmatig een lijntje, ook al werkt het spul 10 uur dan nog is er na 30 minuten de zin in de volgende... Dat leidde dan tot overstimulatie. Als ik het me goed herinner heb ik het zakkie toen ook door de WC of gootsteen gespoeld. Met gewone amfetamine kon ik altijd wel goed hard blijven gaan, zelfs met het stramien van elke 30 mins een lijn. Ja de katers... heheh die werden steeds erger.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#13
indewarre.nl zei:
Is 4F-MPH vervanger voor mdma
Klik om te vergroten...
Nee. 4F-MPH is een soort ritalin. Dus speed achtig.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
indewarre.nl zei:
Thnx 5map verkopen ze niet op de site waarnaar ik verwezen ben. Wel snow daar al wat van gehoord ?
Klik om te vergroten...

Als een vendor dingen verkoopt onder vage straatnamen als 'snow' dan zou ik heel hard wegrennen en nooit meer terug kijken.
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
dupont zei:
Sja ik denk dat ieder lijntje zo ron de 10mg was maar mijn junkenhoofd wilde welk half uur wel een lijntje, meer meer meer. Ik weet nog dat ik vrij vroeg begon en rond lunchtijd bang in bed ben gaan liggen. Misschien niet de beste tactiek maar het was echt Anxiety City.
Klik om te vergroten...

Jaaa die ken ik haha, nieuwe lijnen leggen terwijl de vorige nog in je slijmvlies zit 😂
Heb aardige haat/liefde verhouding met 4fmph ondertussen. Als je het een beetje leert kennen toch wel uniek spulletje imo. Mega focus en toch compleet losjes tegelijk. Brein booster I guess.

Reactie op hierboven: verwant aan speed ja, maar niet vergelijkbaar in werking vind ik persoonlijk. Het remt bij mij bijv niet mijn denken in de diepte, het versterkt het eerder. Bij pep leek het voor mij altijd gwn alsof me IQ 20 punten gedaald was.
i
indewarre.nlLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Als een vendor dingen verkoopt onder vage straatnamen als 'snow' dan zou ik heel hard wegrennen en nooit meer terug kijken.
Klik om te vergroten...
Het middel heet Euthylone of ook wel ED-DB. De molecuulstructuur lijkt sterk op cocaïne met een combinatie van 4mmc. Laboratoria professors zijn hier jarenlang mee bezig geweest en hebben de holy grail ontdekt! Dit product gaat nog populairder worden dan 3mmc zeggen ze...?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Komedie

OT: 3-CMC is troep. Niet kopen. Je brein veranderd in een watermeloen als je het snuift.
Klik om te vergroten...
3cmc oraal is best lekker hoor.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nihilist88 zei:
3cmc oraal is best lekker hoor.
Klik om te vergroten...
Ik ga niet zeggen dat je er niet euforisch van wordt maar het is het niet waard vergeleken met andere drugs. Effect is voorbij voor je kunt zeggen watskeburt? En je heet gauw bij (een groot deel van de mensen tenminste) en vergeleken met 3-mmc is de entactogene kwaliteit ook ver je zoeken
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Vervanger vr XTC, dan is 6-APB het enige alternatief, stabielere rush, wel vré potent, qua werkingsduur met lange na-stimulatie.

4F-MPH is gewoon gefluoreerde rc van methylfenidaat, dus de zwakte stim rc in feite.

Dus tov 6apb, ligt de rest van stim rc's enkel verder van MDMA effecten.
4-FMA is ook nog nog lekker potente stim, maar nadruk ligt bij pep, met als extra, zeker entactogene effecten, waardoor de meest euforische en entactogene vd gefluoreerde amfetamine rc's.
D
DillaLid
01-01-2024, 00:00
#20
indewarre.nl zei:
Het middel heet Euthylone of ook wel ED-DB. De molecuulstructuur lijkt sterk op cocaïne met een combinatie van 4mmc. Laboratoria professors zijn hier jarenlang mee bezig geweest en hebben de holy grail ontdekt! Dit product gaat nog populairder worden dan 3mmc zeggen ze...?
Klik om te vergroten...
Iemand ervaring met deze stof? Zijn veel gemixte meningen over te vinden, maar dat komt ook omdat een hoop de stof verwarren met Ethylone.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."