Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4F-MPH of 3 cmc ?

4F-MPH of 3 cmc ?

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Komedie

OT: 3-CMC is troep. Niet kopen. Je brein veranderd in een watermeloen als je het snuift.
Klik om te vergroten...
3cmc oraal is best lekker hoor.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
4fmph is niet voor party dat zou ik alleen functioneel gebruiken
en 3cmc vind ik pure troep krijg altijd hoofdpijn door die variant
dan liever 5mapb met 2fa om het couchlock tegen te gaan (al zou ik het eerst proberen met 5mapb alleen)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nihilist88 zei:
3cmc oraal is best lekker hoor.
Klik om te vergroten...
Ik ga niet zeggen dat je er niet euforisch van wordt maar het is het niet waard vergeleken met andere drugs. Effect is voorbij voor je kunt zeggen watskeburt? En je heet gauw bij (een groot deel van de mensen tenminste) en vergeleken met 3-mmc is de entactogene kwaliteit ook ver je zoeken
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vervanger vr XTC, dan is 6-APB het enige alternatief, stabielere rush, wel vré potent, qua werkingsduur met lange na-stimulatie.

4F-MPH is gewoon gefluoreerde rc van methylfenidaat, dus de zwakte stim rc in feite.

Dus tov 6apb, ligt de rest van stim rc's enkel verder van MDMA effecten.
4-FMA is ook nog nog lekker potente stim, maar nadruk ligt bij pep, met als extra, zeker entactogene effecten, waardoor de meest euforische en entactogene vd gefluoreerde amfetamine rc's.
D
DillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
indewarre.nl zei:
Het middel heet Euthylone of ook wel ED-DB. De molecuulstructuur lijkt sterk op cocaïne met een combinatie van 4mmc. Laboratoria professors zijn hier jarenlang mee bezig geweest en hebben de holy grail ontdekt! Dit product gaat nog populairder worden dan 3mmc zeggen ze...?
Klik om te vergroten...
Iemand ervaring met deze stof? Zijn veel gemixte meningen over te vinden, maar dat komt ook omdat een hoop de stof verwarren met Ethylone.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Ik ga niet zeggen dat je er niet euforisch van wordt maar het is het niet waard vergeleken met andere drugs. Effect is voorbij voor je kunt zeggen watskeburt? En je heet gauw bij (een groot deel van de mensen tenminste) en vergeleken met 3-mmc is de entactogene kwaliteit ook ver je zoeken
Klik om te vergroten...
Jua nog mr 1 x gedaan en was vooral dr de setting fijn. Oraal ist sowieso 5-6u. Mijn ervaring met 3mmc was ook best kort, halfjaar dus. En was daar toen ook niet meteen echt v overtuigd, twas door stapelen dat het çva werd.

Je hebt ook met 6apb de enige serieuze entactogene stim en best potent ook.
En 4-FMA is vd amfetamine/pep rc's de potentste met als extra, ook euforische/entactogene effecten, mr hoofdeigenschap blijft strakke pep.
3-FA is pure pep, mr dan beter.
Al de rest is minder tot zelfs zwak spul, denk aan 5-MAPB, energieloze prul.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
indewarre.nl zei:
Het middel heet Euthylone of ook wel ED-DB. De molecuulstructuur lijkt sterk op cocaïne
Klik om te vergroten...
Qua effect zou het nog enigzsins in de buurt kunnen komen maar het lijkt er niet op. Ook qua molecuulstructuur heeft het niks met cocaine te maken. Cocaine is een tropaan alkaloide gewonnen uit de cocaplant. Euthylone is een gesubstitueerde cathinone.

Dit is Eutylone, ofwel β-keto-1,3-benzodioxolyl-N-ethylbutanamine, een gesubstitueerde Cathinone.
download (2).png


Dit is Cocaine, oftewel bezoyl-metyhl-ecgonine
download (1).png

Back me up here, @Neo-Shulginist <--- deze man weet z'n shit.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dilla zei:
Iemand ervaring met deze stof? Zijn veel gemixte meningen over te vinden, maar dat komt ook omdat een hoop de stof verwarren met Ethylone.
Klik om te vergroten...
Is net als de andere cathinonen een slap aftreksel van bekende/illegale uppers.
Deze heeft wat weg van mdma.
Het effect is best langdurig.
D
DillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fisherman's friend zei:
Is net als de andere cathinonen een slap aftreksel van bekende/illegale uppers.
Deze heeft wat weg van mdma.
Het effect is best langdurig.
Klik om te vergroten...
Ah ja, snap wel wat je bedoelt. Nouja ik heb net 2 gram besteld dus ga het binnenkort wel even ontdekken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
indewarre.nl zei:
Het middel heet Euthylone of ook wel ED-DB. De molecuulstructuur lijkt sterk op cocaïne met een combinatie van 4mmc. Laboratoria professors zijn hier jarenlang mee bezig geweest en hebben de holy grail ontdekt! Dit product gaat nog populairder worden dan 3mmc zeggen ze...?
Klik om te vergroten...
Dirkjan zei:
Qua effect zou het nog enigzsins in de buurt kunnen komen maar het lijkt er niet op. Ook qua molecuulstructuur heeft het niks met cocaine te maken. Cocaine is een tropaan alkaloide gewonnen uit de cocaplant. Euthylone is een gesubstitueerde cathinone.

Dit is Eutylone, ofwel β-keto-1,3-benzodioxolyl-N-ethylbutanamine, een gesubstitueerde Cathinone.
Bekijk bijlage 47626


Dit is Cocaine, oftewel bezoyl-metyhl-ecgonine
Bekijk bijlage 47627

Back me up here, @Neo-Shulginist <--- deze man weet z'n shit.
Klik om te vergroten...
Oh man, dat zijn vervormde cathinones.Het effect zit een beetje tussen MDMA en coke in, maar mensen krijgen relatief veel last van bijwerkingen.

De stof die het meeste kijkt op euthylone (ED-DB) is ephylone (bk-EBDP). Het verschil tussen beide stoffen is één koolstof in de 'staart' van het molecuul. Aan bk-EBDP zijn wat mensen dood gegaan (in ieder geval in Nieuw-Zeeland). Daar speelt wel in mee dat mensen dachten dat het MDMA was, maar dat het niet zulke sterke MDMA was. Daardoor bleven ze steeds meer bijpakken omdat ze niet genoeg voelden. Maar goed, kennelijk kan je wel dus overlijden door te veel te nemen. Dat is in combinatie met een stof die sterke cravings veroorzaakt best risky. Want bijpakken is gevaarlijk, maar je kan er niet mee stoppen omdat je zo'n zin hebt.

Ik zou adviseren om echt even niet naar deze vendor te luisteren. Die doen echt superschimmige en gewoon gevaarlijke reclamepraatjes. Dat over 'laboratoria professors', 'jarenlang mee bezig geweest' en 'holy grail' is echt alleen om hun product te pushen. Blijf ajb je informatie checken tegen verschillende bronnen (dus goed dat je het hier bespreekt!).

This summer's crap drug: n-ethylpentylone - Know Your Stuff NZ

If it isn’t MDMA, then it’s very likely to be a new drug called n-ethylpentylone, testing by KnowYourStuffNZ has revealed. Testing at festivals has shown that around one quarter of the drugs that people believe to be MDMA (ecstasy) are not as expected. The most most common substitutions for MDMA...
knowyourstuff.nz knowyourstuff.nz

www.highalert.org.nz

Let’s talk about Eutylone

High Alert | An early warning system for dangerous drugs
www.highalert.org.nz www.highalert.org.nz

pubmed.ncbi.nlm.nih.gov

A fatal case of intoxication from a single use of eutylone: Clinical symptoms and quantitative analysis results - PubMed

Eutylone is a synthetic cathinone that is becoming an increasingly popular drug in the US and Europe. This report describes a fatal case of eutylone intoxication. A 32-year-old man went into cardiac arrest after several minutes of abnormal behavior. Rectal temperature was 37.0 °C at 5 h after...
pubmed.ncbi.nlm.nih.gov pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
D
DillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dilla zei:
Ah ja, snap wel wat je bedoelt. Nouja ik heb net 2 gram besteld dus ga het binnenkort wel even ontdekken.
Klik om te vergroten...
Update over Euthylone, gisteren heb ik het geprobeerd tijdens de kwartfinale van Nederland. Heb het gesnoven en niet oraal genomen. Ook geen andere drugs of alcohol tot me genomen voor de zekerheid.
Had geen weegschaaltje of iets bij me, want stond op een groot scherm te kijken, dus moest op een dixi.
Ik begon rustig aan (ben 3mmc gewend en daar neem ik altijd redelijk veel van, maar wilde toch voorzichtig zijn met dit relatief onbekende stofje).
Eerste keer (vlak voor de aftrap) nam ik 1 punt, ik gok zo rond de 30-50mg. En na 5-10 minuutjes voelde ik een klein soort lichte stimulatie. Had gewoon iets meer zin in de wedstrijd.
Toen het rust was besloot ik om deze dosis tweemaal te nemen, omdat ik merkte dat het niet super erg werkte. Dus +- 90-150mg in totaal. Nou toen merkte ik uiteindelijk wel iets meer, maar voor mij verder totaal geen euforisch gevoel. Eerder een wat heftigere stimulatie en een onrustig gevoel.
Toen de wedstrijd af was, gelijk naar huis gegaan en toen daar met mijn vriendin besloten om het ditmaal wel af te wegen en weer eens proberen. Dit keer nam ik 130mg in 1 keer en dat was dan voor mij ook gelijk het laatste van de avond. (Op andere sites stond namelijk dat het maximum ongeveer tot 350mg liep, dus wilde daar niet overheen)
Weer een goeie stimulatie, merkte dat ik niet meer nuchter was, kaken stonden stijf en pupillen werden wat groter, maar euforie bleef uit.
De comedown van dit spul is ook niet bepaald fijn, bleef super onrustig en m’n hart ging ook erg tekeer.
Daarna maar 2mg bromazolam genomen en gaan slapen. Volgende dag verder geen last van een kater of iets.
Ik gooi dit spulletje gelijk in de prullenbak, want die ‘holy grail’ zoals sommige vendors het beschrijven blijft voor mij toch nog steeds 3mmc/4mmc.
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Als een vendor dingen verkoopt onder vage straatnamen als 'snow' dan zou ik heel hard wegrennen en nooit meer terug kijken.
Klik om te vergroten...
Net snow binnen gekregen, als je een gejaagd gevoel wil hebben met een hartslag van 130, dan vooral 2 sleutel puntjes nemen, 3cmc brandt heerlijk, maar de nieuwe coke wat ze beloven, hee blijft er van weg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."