#1
3cmc oraal is best lekker hoor.Komedie
OT: 3-CMC is troep. Niet kopen. Je brein veranderd in een watermeloen als je het snuift.
3cmc oraal is best lekker hoor.Komedie
OT: 3-CMC is troep. Niet kopen. Je brein veranderd in een watermeloen als je het snuift.
Ik ga niet zeggen dat je er niet euforisch van wordt maar het is het niet waard vergeleken met andere drugs. Effect is voorbij voor je kunt zeggen watskeburt? En je heet gauw bij (een groot deel van de mensen tenminste) en vergeleken met 3-mmc is de entactogene kwaliteit ook ver je zoeken3cmc oraal is best lekker hoor.
Iemand ervaring met deze stof? Zijn veel gemixte meningen over te vinden, maar dat komt ook omdat een hoop de stof verwarren met Ethylone.Het middel heet Euthylone of ook wel ED-DB. De molecuulstructuur lijkt sterk op cocaïne met een combinatie van 4mmc. Laboratoria professors zijn hier jarenlang mee bezig geweest en hebben de holy grail ontdekt! Dit product gaat nog populairder worden dan 3mmc zeggen ze...?
Jua nog mr 1 x gedaan en was vooral dr de setting fijn. Oraal ist sowieso 5-6u. Mijn ervaring met 3mmc was ook best kort, halfjaar dus. En was daar toen ook niet meteen echt v overtuigd, twas door stapelen dat het çva werd.Ik ga niet zeggen dat je er niet euforisch van wordt maar het is het niet waard vergeleken met andere drugs. Effect is voorbij voor je kunt zeggen watskeburt? En je heet gauw bij (een groot deel van de mensen tenminste) en vergeleken met 3-mmc is de entactogene kwaliteit ook ver je zoeken
Qua effect zou het nog enigzsins in de buurt kunnen komen maar het lijkt er niet op. Ook qua molecuulstructuur heeft het niks met cocaine te maken. Cocaine is een tropaan alkaloide gewonnen uit de cocaplant. Euthylone is een gesubstitueerde cathinone.Het middel heet Euthylone of ook wel ED-DB. De molecuulstructuur lijkt sterk op cocaïne


Is net als de andere cathinonen een slap aftreksel van bekende/illegale uppers.Iemand ervaring met deze stof? Zijn veel gemixte meningen over te vinden, maar dat komt ook omdat een hoop de stof verwarren met Ethylone.
Ah ja, snap wel wat je bedoelt. Nouja ik heb net 2 gram besteld dus ga het binnenkort wel even ontdekken.Is net als de andere cathinonen een slap aftreksel van bekende/illegale uppers.
Deze heeft wat weg van mdma.
Het effect is best langdurig.
Het middel heet Euthylone of ook wel ED-DB. De molecuulstructuur lijkt sterk op cocaïne met een combinatie van 4mmc. Laboratoria professors zijn hier jarenlang mee bezig geweest en hebben de holy grail ontdekt! Dit product gaat nog populairder worden dan 3mmc zeggen ze...?
Oh man, dat zijn vervormde cathinones.Het effect zit een beetje tussen MDMA en coke in, maar mensen krijgen relatief veel last van bijwerkingen.Qua effect zou het nog enigzsins in de buurt kunnen komen maar het lijkt er niet op. Ook qua molecuulstructuur heeft het niks met cocaine te maken. Cocaine is een tropaan alkaloide gewonnen uit de cocaplant. Euthylone is een gesubstitueerde cathinone.
Dit is Eutylone, ofwel β-keto-1,3-benzodioxolyl-N-ethylbutanamine, een gesubstitueerde Cathinone.
Bekijk bijlage 47626
Dit is Cocaine, oftewel bezoyl-metyhl-ecgonine
Bekijk bijlage 47627
Back me up here, @Neo-Shulginist <--- deze man weet z'n shit.
knowyourstuff.nz
Update over Euthylone, gisteren heb ik het geprobeerd tijdens de kwartfinale van Nederland. Heb het gesnoven en niet oraal genomen. Ook geen andere drugs of alcohol tot me genomen voor de zekerheid.Ah ja, snap wel wat je bedoelt. Nouja ik heb net 2 gram besteld dus ga het binnenkort wel even ontdekken.
Net snow binnen gekregen, als je een gejaagd gevoel wil hebben met een hartslag van 130, dan vooral 2 sleutel puntjes nemen, 3cmc brandt heerlijk, maar de nieuwe coke wat ze beloven, hee blijft er van wegAls een vendor dingen verkoopt onder vage straatnamen als 'snow' dan zou ik heel hard wegrennen en nooit meer terug kijken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."