#1
hallo ,
ik heb deze week voor de eerste maal A-phip besteld en getest thuis.
ik moet op voorhand zeggen dat ik alles getest en gecontroleerd heb.
hartslag - bloeddruk - temperatuur - reflectie lichaam
en ik denk dat ik een disso heb ontvangen van een bekende vendor
mijn dosis was
5mg - 10mg - 20mg gerookt + gesnoven met 1 week tijd tussen met zelfde dosis! steeds met 2-3 uur pauze erin zodat hartslag en bloeddruk konde zaken
GEEN meds die interacties kunnen brengen!! Kamertemperatuur 21graden standard , set en setting = muziek , tv rustig
uitkomst : verdoofd gevoel lichaam , gevoel lichaam en geest uit elkaar, koude rillingen ,
hartslag zittend 80-90
hartslag staand 160-170
( bijna 100 hartslagen meer !! => POTS of svt effect ? placebo adrealine effect ?? )
liggend hartslag 60!! als ik op dit moment een benzo slik ben ik dood !
bloeddruk 80/110 ??? opstaan 140/90
zitten 90/90 ?? wat een cijfers hier allemaal
GEEN euphorie ,GEEN geilheid, GEEN blijheid , GEEN zin om leuke dingen te doen!
pure CNS dysfunctioneel met kans op sero syndroom
ik ben zo gefrustreed waarom iedereen research chemicals zo leuk vinden of doen
ik heb geen euforie ! ik gebruik verstandig ! mijn vitale functies gecontroleerd en mijn lichaam gevoeld en ik denk dat 99% RC berusten op placebo effect die verzoorzaakt worden door hoge hartslag , bloeddrukschommelingen , POTS , CNS verdoving + dysfunctional ! dysfunctioneel ademhaling door prikkelende neus / longen door die rotzooi !
ik heb door mijn ervaring met drugs mij uit deze belachelijke rotzooi trip gehaald!
sorry dat dit zo opgefokt reportje lijkt maar ik wil mensen waarschuwen voor verkeerde stoffen ! vervuilde stoffen!!
ik koop A-phip ik krijg een disso actieve stof!
ik vertrouw nietsmeer !
deze stof is weggebracht naar labcentrum en zal een staartje krijgen en dan geef ik klacht in tov de "betrouwbare" vendor !
je speelt echt me je eigen leven
ik heb hier 2 dosissen van genomen en ik heb dood kunnen zijn !!
nogmaals geloof niemand die deze stoffen leuk vinden of zeggen het is als coke of speed!!! TOTAAL niet !
urine test zeg lichte afwijking ketamine
ik ben gefrustreed door deze ervaring en ik heb maanden info zitten opzoeken en doorlezen en vitale functies en MG afwegen
de foto van de aphip :
reagent testen andere kleuren , ik kan er alemaal nietmeer aan uit dat mensen in hun lichaam steken en morris a/b wordt blauw dus is al een verdovingsmiddel bij of ketamine , MXE ?
poeder is fluffy , verdwijnt
hoelang liggen die poeders al met vendors ? is dit beschimmelde stof? heeft de stof zijn werking verandert door verkeerd stockeren ? vervuiling ?
kan zoveeel mis gaan
residu van de pijp is groen achtig ? verontreiniging?
hartslag dropt van 120 naar 47 ??? hart falen ??
ik heb deze week voor de eerste maal A-phip besteld en getest thuis.
ik moet op voorhand zeggen dat ik alles getest en gecontroleerd heb.
hartslag - bloeddruk - temperatuur - reflectie lichaam
en ik denk dat ik een disso heb ontvangen van een bekende vendor
mijn dosis was
5mg - 10mg - 20mg gerookt + gesnoven met 1 week tijd tussen met zelfde dosis! steeds met 2-3 uur pauze erin zodat hartslag en bloeddruk konde zaken
GEEN meds die interacties kunnen brengen!! Kamertemperatuur 21graden standard , set en setting = muziek , tv rustig
uitkomst : verdoofd gevoel lichaam , gevoel lichaam en geest uit elkaar, koude rillingen ,
hartslag zittend 80-90
hartslag staand 160-170
( bijna 100 hartslagen meer !! => POTS of svt effect ? placebo adrealine effect ?? )
liggend hartslag 60!! als ik op dit moment een benzo slik ben ik dood !
bloeddruk 80/110 ??? opstaan 140/90
zitten 90/90 ?? wat een cijfers hier allemaal
GEEN euphorie ,GEEN geilheid, GEEN blijheid , GEEN zin om leuke dingen te doen!
pure CNS dysfunctioneel met kans op sero syndroom
ik ben zo gefrustreed waarom iedereen research chemicals zo leuk vinden of doen
ik heb geen euforie ! ik gebruik verstandig ! mijn vitale functies gecontroleerd en mijn lichaam gevoeld en ik denk dat 99% RC berusten op placebo effect die verzoorzaakt worden door hoge hartslag , bloeddrukschommelingen , POTS , CNS verdoving + dysfunctional ! dysfunctioneel ademhaling door prikkelende neus / longen door die rotzooi !
ik heb door mijn ervaring met drugs mij uit deze belachelijke rotzooi trip gehaald!
sorry dat dit zo opgefokt reportje lijkt maar ik wil mensen waarschuwen voor verkeerde stoffen ! vervuilde stoffen!!
ik koop A-phip ik krijg een disso actieve stof!
ik vertrouw nietsmeer !
deze stof is weggebracht naar labcentrum en zal een staartje krijgen en dan geef ik klacht in tov de "betrouwbare" vendor !
je speelt echt me je eigen leven
ik heb hier 2 dosissen van genomen en ik heb dood kunnen zijn !!
nogmaals geloof niemand die deze stoffen leuk vinden of zeggen het is als coke of speed!!! TOTAAL niet !
urine test zeg lichte afwijking ketamine
ik ben gefrustreed door deze ervaring en ik heb maanden info zitten opzoeken en doorlezen en vitale functies en MG afwegen
de foto van de aphip :
reagent testen andere kleuren , ik kan er alemaal nietmeer aan uit dat mensen in hun lichaam steken en morris a/b wordt blauw dus is al een verdovingsmiddel bij of ketamine , MXE ?
poeder is fluffy , verdwijnt
hoelang liggen die poeders al met vendors ? is dit beschimmelde stof? heeft de stof zijn werking verandert door verkeerd stockeren ? vervuiling ?
kan zoveeel mis gaan
residu van de pijp is groen achtig ? verontreiniging?
hartslag dropt van 120 naar 47 ??? hart falen ??