Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"FredKroket zei: Wat begrijp je niet aan dat je het eerst had moeten laten testen? Prima dat je iets niet test maar dan kan je achteraf niet komen huilen hier. Klik om te vergroten... komaan maatje begrijp mijn kant eens aub. als je 0.050 laat testen of 2 keer een sample laat testen? wat zit er dan in de overige 0.800 ?? als vendors zomaar op google openbaar staan moeten zij toch wat verantwoordelijkheid hebben? je zou een vendor toch voor 50% mogen vertrouwen in aankoop ? omdat zij het rechtstreeks binnenhalen en controle op hebben gedaan ? wie krijgt het over zijn hart om substanties te verwisselen daar haal je toch niets uit? je mag nog zoveel testen en herhalen in testen als er geen 1 grote controle komt op deze substanties dan lukt het nooit"
"Mevrouw Pløp zei: Succes daarmee. 'not for human consumption' betekent precies dat: niet geschikt om in je hoofd/longen/aderen/achterwerk te deponeren, wij vrijwaren ons van alle gevolgen als u dat wel doet'. Klik om te vergroten... maar op forum's wordt het nog wel geactiveerd en/of gestimuleerd? ik lees bv iemand een goede ervaring hebben op een stof en wij nieuwsgierige mensen willen dat ook eens proberen ?"
"Casrus zei: Heb mijn a-PiHP na één nacht gebruiken ook in de vuilnisbak gegooid (nét voor het vuilnis werd opgehaald voor de zekerheid). Het komt me voor dat je dezelfde ervaring met a-PiHP hebt gehad als ik; een onspectaculaire roes met een belachelijk Helse comedown. Het was tijdelijk zelfs nog erger dan de comedown van de tweede keer methamphetamine IV! Maar maak je niet al te sappel, het gaat naar alle waarschijnlijkheid vanzelf weer over. Zelf gebruik ik RC-stimulanten (en disso's en in mindere mate hallucinogenen) vooral voor seks en hoewel je je tijdens de a-PiHP roes een beetje 'koel' voelt, neuk je erop als een tierelier! Middelen die hierop lijken, maar beter werken en beiden niet zo'n achterlijke comedown hebben zijn het (illegale?) a-PVP en de RC a-D2PV (waar ik afgelopen weekend mee in de weer ben geweest). Klik om te vergroten... vondt deze a phip TEveel anticholergica hebben ???"
"Casrus zei: Hoe bedoel je dat? Klik om te vergroten... donkere vibe tussen leven en dood gevoel anticholergica effect wss van die pyros"
"robinjoo1 zei: de meest ongeloofelijke roes die ik heb gehad op pyros was met 4x 25mg mdphp pellet in 1x hint : doe dit niet zomaar na deze dosis is alleen voor gekken zoals ik , en hier wordt je ook redelijk gek van maar dat heb je toch met pyro's Klik om te vergroten... waren deze pellets getest ?"
"ok ik ben terug op de planeet gekomen stilaan... ben weer kalmer en nuchter. wat een helse dag op die aphip , heeft mij alle kanten van mijn bewustzijn laten zien en ik voelde mij er zeer vuil onder en een zwarte kant laten zien. ziekelijk goedje en OCD gedrag op vitale functies zorgde voor veel onrust. mijn OCD gedrag ging onwijs ziekelijk hierop en op sommige momenten kickte ik er nog wel op. mijn duiveltje zegt meer maar mijn engeltje zegt laten we er nu maar bij ophouden , het is behoorlijk geweest. als je dit niet onder controle hebt kan dit waanzinige toestanden brengen..."
"robinjoo1 zei: ik laat niks testen dan moet ik sociaal doen en buiten de deur gaan , en heb toch geen vervoer naar een plek waar je kan testen note : heb best veel tolerantie Klik om te vergroten... enome tics hierop, herhaalde constant hetzelfde , deed zelfde handelingen en gedachten en dat naar de alsmaar meer willen hebben is ziekelijk hierop"
"Mevrouw Pløp zei: @Theostreeltje kun je even bevestigen dat je mijn post gelezen hebt? Dan hoef je het in de toekomst niet nog eens te proberen namelijk, scheelt mij weer werk Klik om te vergroten... post gelezen + begrepen + geaccepteerd. mijn excuses nogmaals"
"hallo , ik heb deze week voor de eerste maal A-phip besteld en getest thuis. ik moet op voorhand zeggen dat ik alles getest en gecontroleerd heb. hartslag - bloeddruk - temperatuur - reflectie lichaam en ik denk dat ik een disso heb ontvangen van een bekende vendor mijn dosis was 5mg - 10mg - 20mg gerookt + gesnoven met 1 week tijd tussen met zelfde dosis! steeds met 2-3 uur pauze erin zodat hartslag en bloeddruk konde zaken GEEN meds die interacties kunnen brengen!! Kamertemperatuur 21graden standard , set en setting = muziek , tv rustig uitkomst : verdoofd gevoel lichaam , gevoel lichaam en geest uit elkaar, koude rillingen , hartslag zittend 80-90 hartslag staand 160-170 ( bijna 100 hartslagen meer !! => POTS of svt effect ? placebo adrealine effect ?? ) liggend hartslag 60!! als ik op dit moment een benzo slik ben ik dood ! bloeddruk 80/110 ??? opstaan 140/90 zitten 90/90 ?? wat een cijfers hier allemaal GEEN euphorie ,GEEN geilheid, GEEN blijheid , GEEN zin om leuke dingen te doen! pure CNS dysfunctioneel met kans op sero syndroom ik ben zo gefrustreed waarom iedereen research chemicals zo leuk vinden of doen ik heb geen euforie ! ik gebruik verstandig ! mijn vitale functies gecontroleerd en mijn lichaam gevoeld en ik denk dat 99% RC berusten op placebo effect die verzoorzaakt worden door hoge hartslag , bloeddrukschommelingen , POTS , CNS verdoving + dysfunctional ! dysfunctioneel ademhaling door prikkelende neus / longen door die rotzooi ! ik heb door mijn ervaring met drugs mij uit deze belachelijke rotzooi trip gehaald! sorry dat dit zo opgefokt reportje lijkt maar ik wil mensen waarschuwen voor verkeerde stoffen ! vervuilde stoffen!! ik koop A-phip ik krijg een disso actieve stof! ik vertrouw nietsmeer ! deze stof is weggebracht naar labcentrum en zal een staartje krijgen en dan geef ik klacht in tov de "betrouwbare" vendor ! je speelt echt me je eigen leven ik heb hier 2 dosissen van genomen en ik heb dood kunnen zijn !! nogmaals geloof niemand die deze stoffen leuk vinden of zeggen het is als coke of speed!!! TOTAAL niet ! urine test zeg lichte afwijking ketamine ik ben gefrustreed door deze ervaring en ik heb maanden info zitten opzoeken en doorlezen en vitale functies en MG afwegen de foto van de aphip : reagent testen andere kleuren , ik kan er alemaal nietmeer aan uit dat mensen in hun lichaam steken en morris a/b wordt blauw dus is al een verdovingsmiddel bij of ketamine , MXE ? poeder is fluffy , verdwijnt hoelang liggen die poeders al met vendors ? is dit beschimmelde stof? heeft de stof zijn werking verandert door verkeerd stockeren ? vervuiling ? kan zoveeel mis gaan residu van de pijp is groen achtig ? verontreiniging? hartslag dropt van 120 naar 47 ??? hart falen ??"
"New Dawn zei: Wauw, je bent in ieder geval wel een gewillig proefkonijn! Je krijgt iets geleverd dat niet lijkt te zijn wat je besteld hebt. Wat het wel is blijft onduidelijk, ondanks de reagent uitslag. En je laat het alsnog "als Shulgin" op je eigen lichaam los ..! Dapper en spannend, maar jouw dood had niet volledig hun schuld geweest... Waarom was je überhaupt met A-phip aan het stunten? Wellicht is dit nog de beste uitkomst van dit avontuur..? Dat is een mooie samenvatting! Klik om te vergroten... dus iedere aankoop moet je dan laten testen met testcentrum ? zijn vendors niet wat verantwoordelijk voor hun goedje?? je kan ze aanklagen op verdenking van moord omdat ze van goedje veranderen? als jij naar een caffe of restaurant gaat vertrouw je toch op de recesies en de chef? het klinkt gestoord maar waar is hier de controle op deze stoffen ?? het is niet de eerste keer dat die dingen gebeuren van verkeerde stof ? hoelang nog ?"