Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsA-phip eerste maal ( levensgevaarlijke effect )

A-phip eerste maal ( levensgevaarlijke effect )

59 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Theostreeltje zei:
RC's onschadelijk ??? AUB ?? als je product A koopt maar je krijgt product Z dan gebeuren er schadelijke dingen ja
dit is nietmeer verantwoordelijk hoor
zulke fouten kun je niet goed praten maar het moet weer precies met mij gebeuren. door die dingen begin je alles in twijfel te trekken en zo is drugs gebruik echt nietmeer plezant.
Klik om te vergroten...

Fouten zullen altijd gemaakt blijven worden, daar doe je niets tegen, hoe graag je dat ook zou willen... Zelfs in ziekenhuizen worden verkeerde middelen toegediend... Pas als fouten op fouten gestapeld worden, wordt het gevaarlijk... Zij hebben (zeer waarschijnlijk) niet goed getest / geleverd, jij had het ook niet laten testen, 1+1=dood. Je vertrouwt blind op een perfecte keten van leveranciers en pompt het je lichaam in...

Ik ken de uitwerking van A-phip niet persoonlijk, maar je komt momenteel over als iemand die er middenin zit.
T
TheostreeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Omdat jij iets niet getest hebt moeten RC's verboden worden? Beetje kort door de bocht toch?
Klik om te vergroten...
laat mij dan maar eens gegevens zien waar RCs getest worden met uitslag en vervuiling? ik vindt ze niet hoor ?
zodat andere mensen veilig toch iets kunnen uitproberen ? als jij wiet koopt ga je dat ook testen ? als jij eten koop ga je dat ook testen ?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Theostreeltje zei:
ja dan vindt ik dat RCs verboden moeten worden en eig niet eens te spraken mogen komen op forums? reddit , bluelight , deze forum staat er vol van ?
ik ben rustig.
Klik om te vergroten...
Onze definitie van rustig verschilt dan.
Prima wat jij vindt.
Ik vind iets anders.

Harddrugs zijn geen snoepjes.
Elke ervaring is gevaarlijk, dat risico neemt iedere gebruiker.
Als je dat niet wilt, drink kraanwater en doe gezond en vermijd alle harddrugs.

A-Phip….serieus dacht je dat dit wel kon?
Voor de eerste keer en niet testen…
Er zijn zoveel vendors.
Advies is altijd laten testen vooraf.

Je wens gaat overigens in vervulling. Beetje in verdiepen en dan zou je weten dat er een verbod op RC in de maak is.
Dat proces is openbaar.

Ik wens je een fijne dag.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Theostreeltje zei:
kwaliteit spreek ik nog eens niet. ik spreek van het feit dat ik een stim koop en een mix van stim / disso / verdoving krijg ?? de pot aphip staat toch niet zo kort met de pot MXE of andere RC disso's ??
Klik om te vergroten...
Dat bedoel ik niet. Vendors hoeven zich nergens te verantwoorden dus alle verantwoordelijkheid ligt bij jouzelf.
Theostreeltje zei:
laat mij dan maar eens gegevens zien waar RCs getest worden met uitslag en vervuiling? ik vindt ze niet hoor ?
zodat andere mensen veilig toch iets kunnen uitproberen ? als jij wiet koopt ga je dat ook testen ? als jij eten koop ga je dat ook testen ?
Klik om te vergroten...
Je kan gewoon naar het testcentrum gaan en een sample inleveren. Dan was je nu niet zo boos aan het reageren hier.

Ik heb nog nooit zo'n ervaring met wiet gehad omdat ik vaak van buiten kwekers koop of mijn eigen teelt op rook. Wiet uit de shop wordt wel wat aan getweaked maar niet op deze manier. Dus nee, mijn wiet laat ik niet testen.

Mijn eten ook niet want daar is een instantie voor: https://www.nvwa.nl/
T
TheostreeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja en door wat kome
Zeehond zei:
Onze definitie van rustig verschilt dan.
Prima wat jij vindt.
Ik vind iets anders.

Harddrugs zijn geen snoepjes.
Elke ervaring is gevaarlijk, dat risico neemt iedere gebruiker.
Als je dat niet wilt, drink kraanwater en doe gezond en vermijd alle harddrugs.

A-Phip….serieus dacht je dat dit wel kon?
Voor de eerste keer en niet testen…
Er zijn zoveel vendors.
Advies is altijd laten testen vooraf.

Je wens gaat overigens in vervulling. Beetje in verdiepen en dan zou je weten dat er een verbod op RC in de maak is.
Dat proces is openbaar.

Ik wens je een fijne dag.
Klik om te vergroten...
en waarom komt er een verbod? omdat vendors onbekende stoffen versturen??
als ze eens allemaal getest zouden worden.
dus jij denkt alleen aan je eigen? ik koop en ik test en wat een ander doet moeit mij niet ? zolang het voor jou maar goed is zeker ?
als je in deze search balk aphip opzoekt zie je waarom mensen het willen proberen? omdat sommige zeggen dat het goed is ? dus die hebben geluk gehad met de stof?
dus nieuwe mensen die iets willen proberen wat moeten ze nog geloven?
ik heb nog lekker 1cp lsd gratis erbij gekregen ... wie weet wat daarin zit. zijn al lekker weggesmeten. ze sturen samples mee omdat ze weten dat ze er niet van af gerakeb
T
TheostreeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Dat bedoel ik niet. Vendors hoeven zich nergens te verantwoorden dus alle verantwoordelijkheid ligt bij jouzelf.
Je kan gewoon naar het testcentrum gaan en een sample inleveren. Dan was je nu niet zo boos aan het reageren hier.

Ik heb nog nooit zo'n ervaring met wiet gehad omdat ik vaak van buiten kwekers koop of mijn eigen teelt op rook. Wiet uit de shop wordt wel wat aan getweaked maar niet op deze manier. Dus nee, mijn wiet laat ik niet testen.

Mijn eten ook niet want daar is een instantie voor: https://www.nvwa.nl/
Klik om te vergroten...
testen ja ik test ??? maar waar zijn die testuitslagen van u of van andere mensen?? waar is een pagina met testuitslagen zodat mensen kunnen vergelijken??
ik zie hier veel tripreports maar geen uitslagen???
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Theostreeltje zei:
waar is een pagina met testuitslagen zodat mensen kunnen vergelijken??
Klik om te vergroten...

Een uitslag van een ander zegt niets over de substantie die jij geleverd hebt gekregen...
T
TheostreeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
New Dawn zei:
Een uitslag van een ander zegt niets over de substantie die jij geleverd hebt gekregen...
Klik om te vergroten...
neen maar wel over het VERTROUWEN van de vendor .
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Elke vendor maakt fouten (punt)

Ik heb gezocht, maar ik kom bar weinig positieve reacties tegen over A-phip...

Spyro zei:
A-PHP weggeflikkerd. Ben hier helemaal klaar mee. Wat een sluipmoordenaar die alles binnen no-time je meezuigt de rechtstreekse ellende in.

Gadverdamme. Meest sneaky, nasty, verraderlijke zooi die ik ooit gebruikt heb. Idem voor A-PHIP.
Klik om te vergroten...

De Zeemeerman zei:
A-phip
Eerste keer proberen
20 Mg gesnoven er gebeurd niet zo veel, wel koude handen en iets snellere hartslag, licht zweverig gevoel en neus verdoofd gevoel

Fijn poeder snuift makkelijk maar 🤢
Klik om te vergroten...

A phip begon leuk maar is nu na 50 uren zonder slaap wel effe genoeg.

Heb hier al even niets meer gepost, dus verwacht geen uitgebreidt report, ik schrijf dit op dit moment met bibberende bezwete handen, ik hoef ook geen commentaar over hoe onverantwoord het wel kon zijn, dat had ik zelf ook al bedacht. Anyways ik heb het op drie manieren geprobeerd, vapen lukte...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Wellicht dat @Zeelanddude of @Snuffelaar hier iets zinnigs aan toe te voegen hebben?..
T
TheostreeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
New Dawn zei:
Elke vendor maakt fouten (punt)

Ik heb gezocht, maar ik kom bar weinig positieve reacties tegen over A-phip...





A phip begon leuk maar is nu na 50 uren zonder slaap wel effe genoeg.

Heb hier al even niets meer gepost, dus verwacht geen uitgebreidt report, ik schrijf dit op dit moment met bibberende bezwete handen, ik hoef ook geen commentaar over hoe onverantwoord het wel kon zijn, dat had ik zelf ook al bedacht. Anyways ik heb het op drie manieren geprobeerd, vapen lukte...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
dit is na 50uur...
ik zat 2 -3 uur ?? totaaal geen binge gedrag of gevoel voor meer.
T
TheostreeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ok ik ben terug op de planeet gekomen stilaan...
ben weer kalmer en nuchter.
wat een helse dag op die aphip , heeft mij alle kanten van mijn bewustzijn laten zien en ik voelde mij er zeer vuil onder en een zwarte kant laten zien.
ziekelijk goedje en OCD gedrag op vitale functies zorgde voor veel onrust.
mijn OCD gedrag ging onwijs ziekelijk hierop en op sommige momenten kickte ik er nog wel op.
mijn duiveltje zegt meer maar mijn engeltje zegt laten we er nu maar bij ophouden , het is behoorlijk geweest.
als je dit niet onder controle hebt kan dit waanzinige toestanden brengen...
T
TheostreeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
robinjoo1 zei:
ik laat niks testen dan moet ik sociaal doen en buiten de deur gaan , en heb toch geen vervoer naar een plek waar je kan testen

note : heb best veel tolerantie
Klik om te vergroten...
enome tics hierop, herhaalde constant hetzelfde , deed zelfde handelingen en gedachten en dat naar de alsmaar meer willen hebben is ziekelijk hierop
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#13
New Dawn zei:
Ik ken de uitwerking van A-phip niet persoonlijk, maar je komt momenteel over als iemand die er middenin zit.
Klik om te vergroten...

Deze was raak? Is de rest al doorgespoeld, of maak je het netjes op zoals je voorgangers?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Theostreeltje kun je even bevestigen dat je mijn post gelezen hebt? Dan hoef je het in de toekomst niet nog eens te proberen namelijk, scheelt mij weer werk
T
TheostreeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
@Theostreeltje kun je even bevestigen dat je mijn post gelezen hebt? Dan hoef je het in de toekomst niet nog eens te proberen namelijk, scheelt mij weer werk
Klik om te vergroten...
post gelezen + begrepen + geaccepteerd.
mijn excuses nogmaals
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Theostreeltje zei:
post gelezen + begrepen + geaccepteerd.
mijn excuses nogmaals
Klik om te vergroten...
Fijn, tot ziens! Of ja, niet meer ziens dus.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik had die post geen eens gelezen haha
x)
P
PsychojohnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
k ben met je eens dat we moeten proberen om die situatie te veranderen. Voor mij is dat een belangrijke reden waarom ik op dit forum zit, en waarom ik mijn reacties zo goed mogelijke probeer te checken en te onderbouwen. Als ik een bewering zie die niet klopt dan lever ik ook altijd een factcheck. Dus zo probeer ik ervoor te zorgen dat de juiste info beschikbaar is.
Klik om te vergroten...
Heeft niks te maken met deze discussie, maar wil even zeggen dat het leveren van juiste info zeker goed ontvangen word! Als er iemand is op dit forum waar ik veel van heb geleerd, is het Neo🙌
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens mij werkte de PIHP best wel aardig zo te zien
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je elke 5min je hartslag loopt te meten, je bloeddruk controleert en zoveel meer terwijl je drugs neemt zou ik er ook niet kunnen van genieten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."