#1
Mijn ideeën zijn op... momenteel nachtje door aan de 3c. Wat doen jullie als je in je eentje een nachtje doorsnuift? ben heel benieuwd naar jullie antwoorden, lmk ![:wink:]()
dat heb ik serieus weleens geprobeerd via shazam... werkte niet.Die ene van tuudududududududu?
Hahahha zo gaat het altijd!Die ene van tuudududududududu?
En soms wordt je telefoon zelf te veel! Ik herken dit heel erg. Eerst is het met volle teugen genieten en daarna kan je niks meer uitvoeren😒Muziek luisteren, serie kijken, whatsappen, woordzoekers maken, schoonmaken, de was, creatieve dingen, filmpjes kijken, roken, drugsforum, nadenken, googelen, nieuwe muziek zoeken, kookrecepten uit typen, online shoppen en ga zo maar door.
Ik heb altijd genoeg te doen totdat ik weer op het punt kom dat ik zwaar verkloot ben en eigenlijk alleen nog maar kan liggen en beetje op m’n telefoon kan kijken.
Met rechts moet je natuurlijk kroketten bakken 😄Ik ruk altijd met links. Ben rechts
Links rukken, rechts bakken is mijn mottoMet rechts moet je natuurlijk kroketten bakken 😄
Wel zo hygiënisch!Links rukken, rechts bakken is mijn motto
Pas op welke kroket je in de frituurpan gooitLinks rukken, rechts bakken is mijn motto
Laat zienBreien
Een bruine trui breien op de wc pot.Laat zien
Is niks voor jou...😄Momenteel plak ik echt aan men telefoon en niets dat me kan afleiden om er vanaf te komen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."