#1
Even de benzo's buiten beschouwing latende...De mensen hier die quetiapine gebruiken moeten eens goed de bijslijter en vooral de bijwerkingen lezen. Ik heb er ook een tijdje aan gezeten en besloot het mijn psych te vragen. In eerste instantie vroeg ik om de 25mg variant em die brak ik zelfs door midden.
Ten eerste de vreetkicks die je ervan krijgt, maar ook in gewicht aankomen (ook al eet je dagen niks) en in de bijsluiter staat toch echt dat waneer je aan gaat komen, er onmiddelijk met het medicijn gestopt moet wordem em evt. andere meds als plaatsvervanging komen. Uiteindelijk zit ik nu op 150mg en probeerde ze me laatst zelfs tot 200mg te laten gaan. Ik kwam er ook in eerste instantie voor research benzo's, maar werd zonder pardon naar een kliniek verwezen. De dag erma een afspraak gemaakt en het was me gelukt om op 30mg diazepam te kunnen slapen. Dit heb ik ook verteld em vanaf toen zijn we heel langzaam af gaan bouwen. Op mijn gezag/gevoel gebaseerd.
Ik krijg ook 600mgg pregabaline (lyrica) voor gesccheven.
Het allermooiste aan dit mooie, korte verhaal is dat psych's ontzettend veel geld aan je verdienen en bij het uitschrijven van medicatie ook. Die quetiapine ben ik allang mee gestopt, maar laat ze maar lekker recepten uitschrijven. Ik verkoop ze wel op de black market als ik dat ooit durf 🙈 En heb je bijwerkingen? Dikke pech dan,
Dan, back on topic... Een van de meest populaire rc vendors in dit land is al een tijd lang geleden gestopt met het aanbieden van de 'lammetjes.' Sterler nog, doe je jouw onderzoek? De enige die ze nu nog verkopen zijn Russische benzo's en allemaal met eeen nog vele langere halfwaardetijd dan diazepam. Phenazepam en bijvoorbeeld Norflurazepam blijven na enkele dagen gebruik MAANDENLANG in dna te traceren te vallen.
Aan de andere kant over de lammetjes gesproken (en ook die moet je niet willen) die zijn zeker nog verkrijgbaar bij andere vendors. Poeder weet ik zo even niet.
Zo nu even aan mijn eigen hulpvraag topic beginnen. Stay strong girls and boys![:twohearts:]()
Ten eerste de vreetkicks die je ervan krijgt, maar ook in gewicht aankomen (ook al eet je dagen niks) en in de bijsluiter staat toch echt dat waneer je aan gaat komen, er onmiddelijk met het medicijn gestopt moet wordem em evt. andere meds als plaatsvervanging komen. Uiteindelijk zit ik nu op 150mg en probeerde ze me laatst zelfs tot 200mg te laten gaan. Ik kwam er ook in eerste instantie voor research benzo's, maar werd zonder pardon naar een kliniek verwezen. De dag erma een afspraak gemaakt en het was me gelukt om op 30mg diazepam te kunnen slapen. Dit heb ik ook verteld em vanaf toen zijn we heel langzaam af gaan bouwen. Op mijn gezag/gevoel gebaseerd.
Ik krijg ook 600mgg pregabaline (lyrica) voor gesccheven.
Het allermooiste aan dit mooie, korte verhaal is dat psych's ontzettend veel geld aan je verdienen en bij het uitschrijven van medicatie ook. Die quetiapine ben ik allang mee gestopt, maar laat ze maar lekker recepten uitschrijven. Ik verkoop ze wel op de black market als ik dat ooit durf 🙈 En heb je bijwerkingen? Dikke pech dan,
Dan, back on topic... Een van de meest populaire rc vendors in dit land is al een tijd lang geleden gestopt met het aanbieden van de 'lammetjes.' Sterler nog, doe je jouw onderzoek? De enige die ze nu nog verkopen zijn Russische benzo's en allemaal met eeen nog vele langere halfwaardetijd dan diazepam. Phenazepam en bijvoorbeeld Norflurazepam blijven na enkele dagen gebruik MAANDENLANG in dna te traceren te vallen.
Aan de andere kant over de lammetjes gesproken (en ook die moet je niet willen) die zijn zeker nog verkrijgbaar bij andere vendors. Poeder weet ik zo even niet.
Zo nu even aan mijn eigen hulpvraag topic beginnen. Stay strong girls and boys