Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam loreantie

Bromazolam loreantie

43 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#1
trippymeeuw zei:
Ik droomde dat ik met een persoon was en ik hem vertelde dat we aan het dromen waren dat we alles konden doen. Toen ging ik motor en autorijden heb niet eens een rijbewijs. En ik ging mijn eigen huis overvallen en ik had 2 mannen doodgeschoten voor mijn huis en toen rende ik de trap op toen zei ik snel de trap op de politie komt we kunnen via het dakgoot wegkomen. Klinkt raar maar vond het een vette droom.
Klik om te vergroten...
Ja vreemde shit happens in je dromen. Er zijn weer onderzoeken gestart, maar er zijn dikke vermoedens dat NDMT een belangrijke rol speelt. Het feit dat jij in je droom besefte dat je aan het dromen was, lijkt mij een half lucide droom. Volledig lucide dromen zijn ongelooflijk vet en net als met DMT voelt dat echter dan de werkelijkheid. Ik heb er bij tijd en wijlen "last van". Ik word dan tussentijds wakker en kan dan dezelfde droom weer voortzetten, en niet 1 keer maar gewoon 4 keer per nacht ofzo. Echt heel bizar :)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
roesjunkie zei:
My point exactly. Dut die dokters n mogen niet zomaar meer een benzo afschrijven Temazepam em selfs Oxazepam Tema gaat me wel van oxa's kan ik niet slapen/ werd er ,Maar genoeg met dat die het gewoon niet goed met me. Sinds pregabaline en quetiapine Ik had een Ja beetje pregabaline en dia's afbouwen ook maar die q wil ik niet Verder vertellen in mijn eigen rc... fork xd
nu we zien ons sraks
Klik om te vergroten...
Citeer ff de post waarop je reageert, wordt het wat leesbaarder voor de rest :)

Bovendien krijgt degene wiens bericht je citeert daar een seintje van. Supermooi man!

Heather Ashton was Brits, btw.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je echt graag lucide wilt dromen, moet je over dag vaker realiteit checks doen. Vaker aan jezelf vragen droom ik..
Een keer springen en aan jezelf vragen droom ik... Je hand tegen een muur en bewust de muur voelen en vragen droom ik.. En zo kun je 1001 dingen doen gedurende dag..
Doe je dit vaak genoeg dan komt dat ook terug in je droom...

Als je wakker word en je weet je droom schrijf die zo gedetailleerd mogelijk op. En blijf dat doen. Uiteindelijk kun je patronen gaan zien.
Elektronische dingen werken meestal niet in een droom enof anders dan we gewend zijn. Als je je daar ook bewust van kan worden realiseer je je ook sneller in een droom dat je droomt..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
N3K0 zei:
Als je echt graag lucide wilt dromen, moet je over dag vaker realiteit checks doen. Vaker aan jezelf vragen droom ik..
Een keer springen en aan jezelf vragen droom ik... Je hand tegen een muur en bewust de muur voelen en vragen droom ik.. En zo kun je 1001 dingen doen gedurende dag..
Doe je dit vaak genoeg dan komt dat ook terug in je droom...

Als je wakker word en je weet je droom schrijf die zo gedetailleerd mogelijk op. En blijf dat doen. Uiteindelijk kun je patronen gaan zien.
Elektronische dingen werken meestal niet in een droom enof anders dan we gewend zijn. Als je je daar ook bewust van kan worden realiseer je je ook sneller in een droom dat je droomt..
Klik om te vergroten...
Wist ik niet, ga ik proberen!
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#5
N3K0 zei:
Als je echt graag lucide wilt dromen, moet je over dag vaker realiteit checks doen. Vaker aan jezelf vragen droom ik..
Een keer springen en aan jezelf vragen droom ik... Je hand tegen een muur en bewust de muur voelen en vragen droom ik.. En zo kun je 1001 dingen doen gedurende dag..
Doe je dit vaak genoeg dan komt dat ook terug in je droom...

Als je wakker word en je weet je droom schrijf die zo gedetailleerd mogelijk op. En blijf dat doen. Uiteindelijk kun je patronen gaan zien.
Elektronische dingen werken meestal niet in een droom enof anders dan we gewend zijn. Als je je daar ook bewust van kan worden realiseer je je ook sneller in een droom dat je droomt..
Klik om te vergroten...
Ja idd! was laatst een wetenschapper bij TedX die een betoog hield. Aks je je fixeert op dagelijkse dingen, zoals klok kijken ofzo, dan ga je in je dromen opeens opmerken dat die klokken raar doen (is maar een voorbeeld) en opeens ben je dan knetter nuchter in je droom. Wat ik zo fascinerend vind is, wat is dan de werkelijkheid? Je compleet happy voelen in een droom die levensecht is, of je emoties dempen of wat dan ook als je nuchter bent, omdat we het bij tijd en wijlen niet kunnen handelen... Beetje vaag misschien, gaan we nooit uitkomen, maar het houdt me bezig.

[EDIT]: zal ff dat filmpje opzoeken:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
mrorange zei:
Ja idd! was laatst een wetenschapper bij TedX die een betoog hield. Aks je je fixeert op dagelijkse dingen, zoals klok kijken ofzo, dan ga je in je dromen opeens opmerken dat die klokken raar doen (is maar een voorbeeld) en opeens ben je dan knetter nuchter in je droom. Wat ik zo fascinerend vind is, wat is dan de werkelijkheid? Je compleet happy voelen in een droom die levensecht is, of je emoties dempen of wat dan ook als je nuchter bent, omdat we het bij tijd en wijlen niet kunnen handelen... Beetje vaag geboid, gaan we nooit uitkomen, maar het houdt me bezig.

[EDIT]: zal ff dat filmpje opzoeken:
Klik om te vergroten...
Slechts omdat deze droom circa 80 jaar lang terugkomt, betekent niet dat het de werkelijkheid is (imo). Je kunt ook herhaaldelijk 's nachts in een schijnbaar dezelfde droomwereld terechtkomen. Is het ene echter omdat het ~ 80 x 365 keer terugkomt, in plaats van 1, 2, 3 keer?

Imo, wat inherent aan de werkelijkheid moet zijn, is dat het te allen tijde aanwezig moet zijn. Deze wereld is niet te allen tijde aanwezig, net als een conventionele droom. En kan dus niet de werkelijkheid zijn. Werkelijkheid kan niet even weggaan en even later terugkomen. Het moet fundamenteel altijd aanwezig zijn. Als de wereld verdwijnt maar iets anders achterblijft om de verdwijning van de wereld (of droom) te waarnemen, is dat laatste meer fundamenteel, meer werkelijk.

Imo.
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Slechts omdat deze droom circa 80 jaar lang terugkomt, betekent niet dat het de werkelijkheid is (imo). Je kunt ook herhaaldelijk 's nachts in een schijnbaar dezelfde droomwereld terechtkomen. Is het ene echter omdat het ~ 80 x 365 keer terugkomt, in plaats van 1, 2, 3 keer?

Imo, wat inherent aan de werkelijkheid moet zijn, is dat het te allen tijde aanwezig moet zijn. Deze wereld is niet te allen tijde aanwezig, net als een conventionele droom. En kan dus niet de werkelijkheid zijn. Werkelijkheid kan niet even weggaan en even later terugkomen. Het moet fundamenteel altijd aanwezig zijn. Als de wereld verdwijnt maar iets anders achterblijft om de verdwijning van de wereld (of droom) te waarnemen, is dat laatste meer fundamenteel, meer werkelijk.

Imo.
Klik om te vergroten...
Ik snap je, maar dan kom je bij de definitie van werkelijkheid, en dat is een dun lijntje met waar je voor staat en geloofd. Mijn werkelijkheid is inprincipe alleen wat m'n zintuigen doorgeven aan mijn brein. Meer is het niet. Wat voor mij groen is, is misschien voor jou blauw, maar we noemen het allebei groen, omdat we de referentie niet kunnen maken. Ik kan niet eens bewijzen dat jij wel echt bestaat of dat ik in een schijnwereld leef. Dat is heel zwart wit uiteraard, maar ik vind dat erg boeiend.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
mrorange zei:
Ja idd! was laatst een wetenschapper bij TedX die een betoog hield. Aks je je fixeert op dagelijkse dingen, zoals klok kijken ofzo, dan ga je in je dromen opeens opmerken dat die klokken raar doen (is maar een voorbeeld) en opeens ben je dan knetter nuchter in je droom. Wat ik zo fascinerend vind is, wat is dan de werkelijkheid? Je compleet happy voelen in een droom die levensecht is, of je emoties dempen of wat dan ook als je nuchter bent, omdat we het bij tijd en wijlen niet kunnen handelen... Beetje vaag misschien, gaan we nooit uitkomen, maar het houdt me bezig.

[EDIT]: zal ff dat filmpje opzoeken:
Klik om te vergroten...
Ooo die ga ik straks kijken😍

En ja wat is werkelijkheid een vraag die mij vanaf kleins af aan bezig heeft gehouden. Inmiddels heb ik voor mijzelf duidelijkheid daarin. 🥳

In je droom ben je alles... Je bent de lucht, het schip, de boot, de andere personen, de bus, het huis, alle andere ervaringen inde droom ben je zelf...

In het "wakkere" leven speelt "de realiteit" zich ook alleen maar af in ons. En niet buiten ons..

Zeer interessante stof vind ik dit. 😍

20230701_132346.jpg
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#9
N3K0 zei:
Ooo die ga ik straks kijken😍

En ja wat is werkelijkheid een vraag die mij vanaf kleins af aan bezig heeft gehouden. Inmiddels heb ik voor mijzelf duidelijkheid daarin. 🥳

In je droom ben je alles... Je bent de lucht, het schip, de boot, de andere personen, de bus, het huis, alle andere ervaringen inde droom ben je zelf...

In het "wakkere" leven speelt "de realiteit" zich ook alleen maar af in ons. En niet buiten ons..

Zeer interessante stof vind ik dit. 😍

Bekijk bijlage 52271
Klik om te vergroten...
Ja dat vind ik een goed inzicht, die ga ik zeker onthouden! thanks
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
mrorange zei:
Ik snap je, maar dan kom je bij de defenitie van werkelijkheid, en dat is een dun lijntje met waar je voor staat en geloofd. Mijn werkelijkheid is inprincipe alleen wat m'n zintuigen doorgeven aan mijn brein. Meer is het niet. Wat voor mij groen is, is misschien voor jou blauw, maar we noemen het allebei groen, omdat we de referentie niet kunnen maken. Ik kan niet eens bewijzen dat jij wel echt bestaat of dat ik in een schijnwereld leef. Dat is heel zwart wit uiteraard, maar ik vind dat erg boeiend.
Klik om te vergroten...
Alleen ik besta en al het andere is vals, is een illusie... (IK bedoel ik niet mee het ego, lichaam, naam vormen)

Ik als ik THE SORCE.. De observeerder.

In advaita vedanta hebben ze mooie voorbeelden. B.v
Je hebt goud dat is de kern. Maar van goud kun je een ketting maken een ring een armband.. Andere vormen en andere namen maar inde kern nog steeds 1... Zonder goud kan de ketting niet bestaan.

Wij allen zijn sat chit ananada. (Existence, consciousness, bliss) Wij zijn 1.

Dit is hoe ik het ervaar🙃
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
mrorange zei:
Ik snap je, maar dan kom je bij de defenitie van werkelijkheid, en dat is een dun lijntje met waar je voor staat en geloofd. Mijn werkelijkheid is inprincipe alleen wat m'n zintuigen doorgeven aan mijn brein. Meer is het niet. Wat voor mij groen is, is misschien voor jou blauw, maar we noemen het allebei blauw, omdat we de referentie niet kunnen maken. Ik kan niet eens bewijzen dat jij wel echt bestaat of dat ik in een schijnwereld leef. Dat is heel zwart wit uiteraard, maar ik vind dat erg boeiend.
Klik om te vergroten...
Nou ja, met wat ik hierboven beschreef is er dus het gevaar in solipsisme te vervallen: "alleen mijn geest is echt, jullie zijn slechts verschijningen in mijn geest." Eigenlijk min of meer hoe een psychopaat denkt.

Maar wat jij zegt klopt wel: je kunt ook weer niet bewijzen of de ander wel echt bestaat. Het is dus een staat van twijfel.

Maar imo komt dan de zoektocht naar wat deze wereld, of eigenlijk ervaring dan wél is. Alleen kan dit geen onderzoek op het conceptuele vlak zijn, want dat is allemaal mentaal: symbolisch. Het heeft betekenis, maar toegewezen betekenis: het zijn omschrijvingen die verwijzen naar het echte "ding".

Het benodigde onderzoek is (imo) niet het onderzoeken van de symbolen, maar van het echte "ding", wat alleen mogelijk is met directe perceptie: kijken, zonder interpretatie: wat is dit wat ik voor me zie? Sure, mijn verstand zegt (bijvoorbeeld): "een tv". Bij nader onderzoek zegt mijn verstand: "een scherm". Bij nog weer nader onderzoek zegt mijn verstand: "glas".

Maar al deze dingen zijn slechts mentale beschrijvingen: concepten. Wat is het ECHT dat ik zie? Het verstand zal dit nooit kunnen weten. Het conceptuele is al een stap te ver. Om te weten wat je ziet zul je zonder interpretatie moeten kijken.
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Nou ja, met wat ik hierboven beschreef is er dus het gevaar in solipsisme te vervallen: "alleen mijn geest is echt, jullie zijn slechts verschijningen in mijn geest." Eigenlijk min of meer hoe een psychopaat denkt.

Maar wat jij zegt klopt wel: je kunt ook weer niet bewijzen of de ander wel echt bestaat. Het is dus een staat van twijfel.

Maar imo komt dan de zoektocht naar wat deze wereld, of eigenlijk ervaring dan wél is. Alleen kan dit geen onderzoek op het conceptuele vlak zijn, want dat is allemaal mentaal: symbolisch. Het heeft betekenis, maar toegewezen betekenis: het zijn omschrijvingen die verwijzen naar het echte "ding".

Het benodigde onderzoek is (imo) niet het onderzoeken van de symbolen, maar van het echte "ding", wat alleen mogelijk is met directe perceptie: kijken, zonder interpretatie: wat is dit wat ik voor me zie? Sure, mijn verstand zegt (bijvoorbeeld): "een tv". Bij nader onderzoek zegt mijn verstand: "een scherm". Bij nog weer nader onderzoek zegt mijn verstand: "glas".

Maar al deze dingen zijn slechts mentale beschrijvingen: concepten. Wat is het ECHT dat ik zie? Het verstand zal dit nooit kunnen weten. Het conceptuele is al een stap te ver. Om te weten wat je ziet zul je zonder interpretatie moeten kijken.
Klik om te vergroten...
Ja ik denk toch dat we wel op 1 lijn zitten. Ik zei al dat het wel heel zwart-wit was. Dus echt geen psychopaat :) in tegendeel. Het zijn zaken waar ik me tot 10 jaar gelden nooit mee bezig hebben gehouden. Ik ben academisch opgeleid in de chemie en natuurwetenschappen, maar juist het afgaan op alleen maar feiten heeft me omgekeerd. Wie ben ik om te zeggen dat ik alles dat ik waarneem de waarheid is? Dat is hypocriet. Een postduif voelt het magnetisch veld van de aarde, een mier kan rond een touw lopen. En wij mensen denken dat we alles weten. Hoe meer kennis des te meer vragen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
mrorange zei:
Ja ik denk toch dat we wel op 1 lijn zitten. Ik zei al dat het wel heel zwart-wit was. Dus echt geen psychopaat :) in tegendeel. Het zijn zaken waar ik me tot 10 jaar gelden nooit mee bezig hebben gehouden. Ik ben academisch opgeleid in de chemie en natuurwetenschappen, maar juist het afgaan op alleen maar feiten heeft me omgekeerd. Wie ben ik om te zeggen dat ik alles dat ik waarneem de waarheid is? Dat is hypocriet. Een postduif voelt het magnetisch veld van de aarde, een mier kan rond een touw lopen. En wij mensen denken dat we alles weten. Hoe meer kennis des te meer vragen.
Klik om te vergroten...
Nee dat wou ik ook zeker niet impliceren dat je dat bent. :wink:

Maar je kunt imo dus wel zeggen (zoals jij ook zei): "ik kan niet weten of de ander echt is".

Alleen is dat weten in de zin van verstandelijk redeneren.

Imo kun je weten door middel van liefde dat de ander echt is en niet slechts een verschijning in jouw geest. Het is een herkenning die dieper gaat dan slechts mentaal redeneren met je verstand. Het is ook niet uit te leggen, je wéét het.

Behalve dan dus bijvoorbeeld een psychopaat. Die ziet solipsistisch: hij/zij ziet op een egocentrische wijze zichzelf als het middelpunt van alles en anderen dus slechts als een manier (stepping stone) om zelf beter te worden, hogerop te komen.
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Nee dat wou ik ook zeker niet impliceren dat je dat bent. :wink:

Maar je kunt imo dus wel zeggen (zoals jij ook zei): "ik kan niet weten of de ander echt is".

Alleen is dat weten in de zin van verstandelijk redeneren.

Imo kun je weten door middel van liefde dat de ander echt is en niet slechts een verschijning in jouw geest. Het is een herkenning die dieper gaat dan slechts mentaal redeneren met je verstand. Het is ook niet uit te leggen, je wéét het.

Behalve dan dus bijvoorbeeld een psychopaat. Die ziet solipsistisch: hij/zij ziet op een egocentrische wijze zichzelf als het middelpunt van alles en anderen dus slechts als een manier (stepping stone) om zelf beter te worden, hogerop te komen.
Klik om te vergroten...
Ja dat is een waarheid als een koe man. Ik kan nogal kort door de bocht komen. :) beetje ADHD ook, maar ik ben het met je eens. Ik vind dit ontzettend boeiende materie, omdat vrijwel iedereen die zich hier mee bezighoudt, bijna dezelfde gedachten heeft, maar NET even anders. Dit soort gesprekken leveren zoveel meer op dan bv: hoeveel coke of zo heb jij dit weekend weg gestampt? Vergis me niet, die momenten zijn er ook en ontspannend, dus dat hoort er ook bij en niks mis mee! Ik neig meer naar de psychedelica; vind het ook een hele andere categorie qua drugs.
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Behalve dan dus bijvoorbeeld een psychopaat. Die ziet solipsistisch: hij/zij ziet op een egocentrische wijze zichzelf als het middelpunt van alles en anderen dus slechts als een manier (stepping stone) om zelf beter te worden, hogerop te komen.
Klik om te vergroten...
ja, een narcistische persoonlijkheidsstoornis, is walgelijk. Ik ken iemand die zo is, maar ook dat is een aangeboren iets; dus in hoeverre ga je het die persoon kwalijk nemen...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
mrorange zei:
Ja dat is een waarheid als een koe man. Ik kan nogal kort door de bocht komen. :) beetje ADHD ook, maar ik ben het met je eens. Ik vind dit ontzettend boeiende materie, omdat vrijwel iedereen die zich hier mee bezighoudt, bijna dezelfde gedachten heeft, maar NET even anders. Dit soort gesprekken leveren zoveel meer op dan bv: hoeveel coke of zo heb jij dit weekend weg gestampt? Vergis me niet, die momenten zijn er ook en ontspannend, dus dat hoort er ook bij en niks mis mee! Ik neig meer naar de psychedelica; vind het ook een hele andere categorie qua drugs.
Klik om te vergroten...
Same!

Inmiddels kan ik ook entactogenen en zelfs stims op waarde schatten, maar first & foremost blijf ik een psychonaut. Al valt er ook wat voor te zeggen dat je die eerste twee ook op een psychonautische wijze kunt benaderen (wat ik vaak ook probeer). Maar toch, de echte psychedelica zijn daar natuurlijk bij uitstek geschikt voor.

mrorange zei:
ja, een narcistische persoonlijkheidsstoornis, is walgelijk. Ik ken iemand die zo is, maar ook dat is een aangeboren iets; dus in hoeverre ga je het die persoon kwalijk nemen...
Klik om te vergroten...
Precies dat ja...

Hoezeer kan je het zo iemand kwalijk nemen als diegene letterlijk de wereld zo ziet als dat anderen slechts NPC's (Non Playable Characters) in zijn/haar werkelijkheid zijn.

Er is trouwens nog wel een verschil tussen iemand met een narcistische persoonlijkheidsstoornis en een psychopaat.

Een psychopaat wordt zo geboren en een echte narcist wordt zo "gemaakt" door een verwaarloosde opvoeding. Een narcist is ook zeer egocentrisch, maar heeft tegelijkertijd een enorm minderwaardigheidscomplex (waardoor hij/zij zich juist als superieur voor probeert te doen) en hecht daardoor zeer veel waarde aan de mening van anderen. Een echte psychopaat geeft helemaal niets om de mening van anderen. Het is slechts puur cold-calculated gebruik maken van zijn/haar omgeving.
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Er is trouwens nog wel een verschil tussen iemand met een narcistische persoonlijkheidsstoornis en een psychopaat.

Een psychopaat wordt zo geboren en een echte narcist wordt zo "gemaakt" door een verwaarloosde opvoeding. Een narcist is ook zeer egocentrisch, maar heeft tegelijkertijd een enorm minderwaardigheidscomplex (waardoor hij/zij zich juist als superieur voor probeert te doen) en hecht daardoor zeer veel waarde aan de mening van anderen. Een echte psychopaat geeft helemaal niets om de mening van anderen. Het is slechts puur cold-calculated gebruik maken van zijn/haar omgeving.
Klik om te vergroten...
Ja dat is idd waar.
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Even de benzo's buiten beschouwing latende...De mensen hier die quetiapine gebruiken moeten eens goed de bijslijter en vooral de bijwerkingen lezen. Ik heb er ook een tijdje aan gezeten en besloot het mijn psych te vragen. In eerste instantie vroeg ik om de 25mg variant em die brak ik zelfs door midden.

Ten eerste de vreetkicks die je ervan krijgt, maar ook in gewicht aankomen (ook al eet je dagen niks) en in de bijsluiter staat toch echt dat waneer je aan gaat komen, er onmiddelijk met het medicijn gestopt moet wordem em evt. andere meds als plaatsvervanging komen. Uiteindelijk zit ik nu op 150mg en probeerde ze me laatst zelfs tot 200mg te laten gaan. Ik kwam er ook in eerste instantie voor research benzo's, maar werd zonder pardon naar een kliniek verwezen. De dag erma een afspraak gemaakt en het was me gelukt om op 30mg diazepam te kunnen slapen. Dit heb ik ook verteld em vanaf toen zijn we heel langzaam af gaan bouwen. Op mijn gezag/gevoel gebaseerd.

Ik krijg ook 600mgg pregabaline (lyrica) voor gesccheven.

Het allermooiste aan dit mooie, korte verhaal is dat psych's ontzettend veel geld aan je verdienen en bij het uitschrijven van medicatie ook. Die quetiapine ben ik allang mee gestopt, maar laat ze maar lekker recepten uitschrijven. Ik verkoop ze wel op de black market als ik dat ooit durf 🙈 En heb je bijwerkingen? Dikke pech dan,

Dan, back on topic... Een van de meest populaire rc vendors in dit land is al een tijd lang geleden gestopt met het aanbieden van de 'lammetjes.' Sterler nog, doe je jouw onderzoek? De enige die ze nu nog verkopen zijn Russische benzo's en allemaal met eeen nog vele langere halfwaardetijd dan diazepam. Phenazepam en bijvoorbeeld Norflurazepam blijven na enkele dagen gebruik MAANDENLANG in dna te traceren te vallen.

Aan de andere kant over de lammetjes gesproken (en ook die moet je niet willen) die zijn zeker nog verkrijgbaar bij andere vendors. Poeder weet ik zo even niet.

Zo nu even aan mijn eigen hulpvraag topic beginnen. Stay strong girls and boys :twohearts:
K
KaidaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik raad het aan om eerst mijn bericht hiervoor te lezen:
https://drugsforum.nl/threads/bromazolam-bijwerkingen.73713/

Hallo hier ben ik weer,
Ik ben er vrijwel zeker van dat je erg snel een tolerantie opbouwt voor Bromazolam (rc).

Ik heb na drie dagen Bromazolam (2,5mg) gecombineerd met quetiapine (75mg),
woensdag geen Bromazolam genomen en donderdag avond geen quetiapine genomen (was ergens anders en had op een nacht gerekend, wat er twee werden maar had gelukkig een Bromazolam mee) dus ik heb die nacht een half Bromazolam pilletje genomen (had beloofd het niet te doen, maar begon weer te trillen en koud zweten, en had een langde dag voor de boeg die morgen). Ik heb heel de nacht half wakker gelegen met hoofdpijn wat rond 5 ‘s ochtends weg was. Ik was donderdag überhaupt heel de dag wat suffig en kreeg eind middag lichte hoofdpijn en het erg koud.

maar goed, vrijdag had ik anderhalf pilletje (3,75mg) Bromazolam genomen met mijn quetiapine (75mg) en heb wel goed geslapen, was rond 10:30-11:00 wakker, verder die dag tot 16:00 uur in mijn bed gelegen en ook geslapen tussendoor. Alleen had ik totaal niet meer dat diepe suffe gevoel 30 tot 60 minuten na het innemen en heb ook helemaal geen nachtmerries/mogelijke slaapverlammingen gehad.

Gisteren, zaterdagavond was de roes er wel grotendeels af, en ik kon morgen (na mijn ochtend uitlaat beurt van mijn hond) lekker lang in bed liggen, dus ik dacht ik het eventjes te verhogen; hup 5mg Bromazolam, 75mg quetiapine en had een glas cola regular met een shotje likuur (Van Kleef boterzout) er in. Dat moet mij wel plat leggen toch? Ik verlang(de) gewoon weer naar die diepe nachtmerries/dromen (ook al waren sommigen naar, ze waren toch helder en gewoon onbeschrijfelijk) het voelt als of ik dichter aan het komen ben bij lucid dreamen! En natuurlijk ook gewoon het diep slapen, niet meer nachten wakker woelen.

Nou ik dus in bed liggen, koptelefoon op met muziek en ogen dicht. Er gebeurde niks, werd totaal niet suffig of moe, dus pakte er maar nog een Bromazolam (2,5mg) bij 1-2 uur later. Niks bijzonders meer gevoeld en ben gewoon in slaap gevallen. Ik heb vannacht wel redelijk goed en diep geslapen (zie bijlage van de gegevens van mijn Apple Watch), maar totaal geen dromen gehad, geen lekker suf en cozy gevoel voordat ik in slaap viel niks, en dat met een cocktailtje van 7,5mg Bromazolam, 75 mg quetiapine en iets aan alcohol.

Vanochtend wel erg sloom en traag opgestaan, hond om 11:00 uit gelaten ( no worry’s we hebben een schema wanneer wie wie hem uitlaat) en daarna wat boodschappen gedaan, ma had mij naar de appie gereden want zag dat ik erg suf was. Voor de rest heel de dag in bed gelegen en een beetje suf gevoeld en een verslechterd evenwicht. Vanmiddag ook weer een Bromazolam genomen (2,5mg) zodat ik wat makkelijker kon tukken, want ik wil gewoon even niet meer bestaan oké:)

Nou vergeleken met de eerste keer dat ik het nam is het NIKS meer (lees ervaring in geciteerd bericht hierboven), heb gewoon met mijn koptelefoon met muziek op gelegen in bed en meer ‘gerust’ niet echt in slaap gevallen ofzo, terwijl mijn eerste ervaring best heftig voor mij was voor een zo’n pilletje. En zo snel is dit spul niet uit je systeem, dus vergeleken met wat ik gisteren in totaal heb genomen en dan vanmiddag nog schrik ik er wel van dat ik mij nu alleen nog wat lichtelijk suffig voel.

Morgen zie ik mijn begeleider (die kan hier niet iets mee doen hoor, gewoon luisteren en met een plan komen) en donderdag zie ik mijn psychiater (voor het laatst en de nieuwe voor het eerst😵‍💫) en ga ik dit alles ook aan hun vertellen hoor.

weten jullie trouwens of quetiapine en/of alcohol de werking van Bromazolam kan verminderen? Vooral Ritalin, ik slik 4x daags (25mg, 25mg,15mg) Kan niks vinden, maar lijkt mij juist dat alcohol en quetiapine de werking versterkt.

Maar wat is jullie ervaring met Benzo’s? Of Bromazolam zelf. Hoe snel bouwde jij een tolerantie op?
P
PoepmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik voelde de eerste keer Bromazolam ook sterker, al vond ik hem toen al behoorlijk zwak, ondanks dat sites als tripsitter 3mg als 'hoog' definiëren. Sindsdien merk ik er inderdaad steeds minder van, sneller dan je zou verwachten. Quetiapine ken ik niet zo goed, maar van wat ik lees is het een antipsychotica. Dat lijkt me ook een 'downer', net als benzo's en alcohol, en kan me daarom moeilijk voorstellen dat het de Bromazolam verslapt. Alcohol zou de werking 100% zeker moeten versterken, en het is doorgaans niet aan te raden om benzo's en alcohol te combineren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."