#1
Volgens mij wordt 1p in het lichaam omgezet naar “echte” lsd. Ik kan in elk geval geen verschil ontdekken in dosering en effect. Wellicht kan een chemicus hier wat zinnigs over zeggen.
It has been theorized that 1P-LSD may act as a prodrug for LSD. While 1P-LSD shows only 38% the potency of LSD in mice, LSD is detected via LC-MS when 1P-LSD is incubated in human serum. Follow-up studies are currently being conducted to compare the affinity and selectivity of LSD and 1P-LSD at 5-HT receptors, and to determine whether 1P-LSD is hydrolyzed to LSD in vivo.[3] Otherwise, it is possible that 1P-LSD possesses intrinsic activity.
The study also found that LSD's bioavailability after oral ingestion of 1P-LSD was close to 100%. Additionally, it has been theorized that 1P-LSD may act as a prodrug of LSD. This is further concluded via a LC-MS where LSD is detected when 1P-LSD is incubated in human serum. Thus far it remains unclear if 1P-LSD is hydrolyzed to LSD in vivo.
Ik vond 150ug 1P-LSD wel sterk maar nog wel handelbaar ik ben benieuwd naar bijvoorbeeld 225 of 300ug. Ik vond dat wel een fijne stof.Voel geen zelf geen verschil tussen 1P-LSD en LSD-25.
1cP-LSD en 1B-LSD voelden iets anders aan maar heeeeel subtiel en ook lichtjes minder potent.
En iets verder:
Bron: https://m.psychonautwiki.org/wiki/1P-LSD
Wou ook even vermelden dat straat blotters gemiddeld op 70-80ug zijn dus je daarop baseren is geen goed idee.
200ug 1P-LSD is doenbaar maar zeker geen lichte trip.
Hoi allemaal,
Ik ga volgende week trippen met wat vrienden en we gaan voor het eerst over op de research varianten van de LSD.
Eerst deed ik altijd een trip van 200ug - 225ug met de gewone standaard 'straat' LSD.
Ik vroeg mij af welke sterkte moet worden aangehouden wanneer wij research chemicals gebruiken (1V, 1P, 1cP), wanneer wij onze standaard 200ug-225ug trip willen aanhouden.
Daarnaast vroeg ik mij af of iemand mij het tripverschil kan uitleggen tussen deze varianten.
Bedankt alvast!
Weet wel dat het niet proportioneel stijgt.Ik vond 150ug 1P-LSD wel sterk maar nog wel handelbaar ik ben benieuwd naar bijvoorbeeld 225 of 300ug. Ik vond dat wel een fijne stof.
Prodrugs zouden de bio-availability kunnen beïnvloeden. Dat weten we alleen niet, of dat zo is.Voel geen zelf geen verschil tussen 1P-LSD en LSD-25.
1cP-LSD en 1B-LSD voelden iets anders aan maar heeeeel subtiel en ook lichtjes minder potent.
En iets verder:
Bron: https://m.psychonautwiki.org/wiki/1P-LSD
Wou ook even vermelden dat straat blotters gemiddeld op 70-80ug zijn dus je daarop baseren is geen goed idee.
200ug 1P-LSD is doenbaar maar zeker geen lichte trip.
Prodrugs zouden de bio-availability kunnen beïnvloeden. Dat weten we alleen niet, of dat zo is.
En verder: succes met je dosering significant houden op 0,0001 gram.
Ik vind het altijd wel grappig als microdosers gaan beweren dat ze vandaag 16 microgram hebben genomen. Dat ik dan denk van: 'echt waar joh? Twee significante cijfers? Goed bezig.'
Even zonder sarcasme: volgens mij kan dat dus niet. Heel veel preciezer dan 1 of een halve zegel innemen ga je het als consument niet kunnen maken. Hoeveel (1P-)LSD er op die zegel zit weet je ook niet precies (ondanks alle beweringen over hoe fantastisch precies rc-vendors wel niet zouden moeten zijn). Houd dus voor jezelf en anderen de illusies niet in stand, en neem gewoon een halve, een hele of twee hele zegels van vermoedelijk 150 microgram per stuk.
Ik heb eergisteren nog eens 1P-LSD genomen en de trip, vooral de piek, viel veel minder sterk uit op 200 ug dan normaal (terwijl ik normaal rond de 180-190 ug neem). Is voor het eerst dat ik echt een sterk verschil opmerkte, te groot denk ik om puur set-setting te kunnen zijn. Vermoedelijke conclusie: de zegels (of één van de zegels) waren per ongeluk zwakker. Moet je hierin dus gelijk geven.Je kunt het nooit helemaal weten.
Hoe neem je precies 180 microgram dan?
Ik vind het ook wel een probleem dat je hier op het forum geen superscript kunt gebruiken zodat de doseringen allemaal netjes wetenschappelijk genoteerd kunnen worden.Nou ja, niet zo heel precies. Zegeltjes knippen. Daarmee doe ik een goede gok.![]()
Ja dat weet ik ook. Alleen wil ik dat in praktijk uitproberen, dat lijkt mij leuk. Zeker proberen waard. Ik houd van sterke trippen en zou misschien 225ug volgende keer proberen.Weet wel dat het niet proportioneel stijgt.
200ug is niet 2x100ug, eerder 2.5/3x100ug qua effect.
Als ik begreep wat je hier zegt, zou ik het graag voor je doen.Ik vind het ook wel een probleem dat je hier op het forum geen superscript kunt gebruiken zodat de doseringen allemaal netjes wetenschappelijk genoteerd kunnen worden.
Zoals: "ik heb vandaag 2 x 10^(-4) gram LSD genomen."
Dat zou een forumregel moeten worden. Dat mensen hun dosering netjes noteren met de juiste hoeveelheid significante cijfers. Vind ik dan he.
"Hoeveel LSD heb je genomen?"
-'Nou, zoveel gram:
Bekijk bijlage 46911'
Als ik begreep wat je hier zegt, zou ik het graag voor je doen.![]()
Of je kunt ook deze uitlegvideo kijken want de Wiskundeacademie is echt top!Als ik begreep wat je hier zegt, zou ik het graag voor je doen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."