#1
My work here is done. First time is free.
Grappig dat je met 3fa en 2fma weinig verschil merkt. Voor mij was het een wereld van verschil. Met 2fma kon ik prima met me brakke kop wat klussen maar 3fa was dik feest en ontzettend geil en vooral de drang om steeds bij te nemen.Ik merk zeker verschil. Ik heb ze allemaal geprobeerd en ik zie het zo:
2-FA - mild, bijna onmerkbaar, rust in het hoofd wat meer focus, goed voor kleine klusjes en meditatie
2-FMA - vrij gelijk aan 2-FA maar sterker, intenserk wat meer actief maar nog steeds geen hardcore-hakken in de club drug
3-FA - Geen verschil met 2-FMA
3-FMA - Dit voelt al meer als speed alleen iets giftiger en belastend. Niet voor huiswerk of focus en concentratie, deze is voor kleine bijeenkomsten
4-FA (illegaal) mix tussen MDMA en Speed en Cocaine, werkt helaas kort
4-FMA - Dit is in mijn ogen gewoon meth-mild. Sterk, duurt lang, scherp, enorme energie, echt voor festivals en dergelijke.
Dit raad ik je ten zeerste af. Niet alleen omdat het ontzettend schadelijk is, maar voor de werking. Het werk absoluut daar is geen twijfel over mogelijk. Maar de werking is zo anders dan een bommetje of een oplossing. Geloof me, je gaat je 150 procent lekkerder erin als je het niet in je neus doet. EN ik spreek uit ervaring, Ik heb het ook nasaal gedaan, maar sinds niet al te lang geleden oraal en het is gewoon beter.Moet zeggen dat ik ieder stofje uit je lijst nasaal doe.
Punt is dat meestal genoeg gezopen heb en dan meestal instant effect wil voelen.Dit raad ik je ten zeerste af. Niet alleen omdat het ontzettend schadelijk is, maar voor de werking. Het werk absoluut daar is geen twijfel over mogelijk. Maar de werking is zo anders dan een bommetje of een oplossing. Geloof me, je gaat je 150 procent lekkerder erin als je het niet in je neus doet. EN ik spreek uit ervaring, Ik heb het ook nasaal gedaan, maar sinds niet al te lang geleden oraal en het is gewoon beter.
Exact, in dat geval snap ik het. Maar ik ben zelf geen alcohol drinker dus dat gaat voor mij niet op.Punt is dat meestal genoeg gezopen heb en dan meestal instant effect wil voelen.
Ik hoop dat ik scherp genoeg ben als ik het de volgende keer doe. Nu je het zegt heb ik met 4fma een enorm euforisch effect ervaren toen ik het eens gebomd heb 🥰
Ja in principe is dit een lichte variant van methylmethamphetamine, het zit er echt niet zo ver vandaan.Sowieso is iedere fma een verschrikking tov een fa om te snuiven😅
De real deal wil ik echt vandaan blijven haha. Volgende stap dan maar een bom.Ja in principe is dit een lichte variant van methylmethamphetamine, het zit er echt niet zo ver vandaan.
Nee, 2-mmc heb ik niet gedaan maar ik kan je verzekeren dat het rotzooi is. Je moet de methylering niet op de tweede positie plaatsen, zeker niet met cathinones, dat is dweilen met de kraan open.De real deal wil ik echt vandaan blijven haha. Volgende stap dan maar een bom.
Toevallig ook ervaring met 2mmc? Is het het waard?
Speed it is dus👍👍Nee, 2-mmc heb ik niet gedaan maar ik kan je verzekeren dat het rotzooi is. Je moet de methylering niet op de tweede positie plaatsen, zeker niet met cathinones, dat is dweilen met de kraan open.
Dus conclusie:
Voor de feesten ga je voor 3-FMA
Voor de harde feesten ga je foor 4-FMA
En als je het echt goed wilt doen koop je speed, WASSEN heel belangrijk, en testen, en dan neem je die. (nasaal of oraal dat maakt met amphetamine niet heel veel uit).
Succes kerel, gaat leuk worden
Had ik bij 4-FMA geen last van.Dat is die fluor. Die gooit altijd roet in het eten. Fluor is zo'n man die bij een feestje er plotseling bij gaat staan waar niemand op zit te wachten maar je kan hem ook niet keihard in z'n gezicht beuken, je moet ermee dealen.
Fluor is altijd slechter dan methyl.
Fluoride is goed voor je tanden, maar niet in water. Tandpasta bevat een minuscuul deel fluoride, het is niet zo dat je pure fluoride op je tanden smeert.En dan te bedenken dat er vroeger fluoridering van het drinkwater aan de orde was omdat dit zo goed zou zijn voor je tanden.....
Dat klopt. Is dat wat alle tandeloze junks hebben gedaan, teveel tandengepoetst?Dan heb je geen tanden meer
Dan heb je geen tanden meerFluoride is goed voor je tanden, maar niet in water. Tandpasta bevat een minuscuul deel fluoride, het is niet zo dat je pure fluoride op je tanden smeert.
Yess zoveel dat ze uitvallenDat klopt. Is dat wat alle tandeloze junks hebben gedaan, teveel tandengepoetst?
OpmYess zoveel dat ze uitvallen
Ik heb ervaring in beide. Dat je meer hyper werd van 3-FA t.o.v. speed herken ik niet. Ik denk dat de speed die je had gekocht relatief gezien niet zo sterk was (en wellicht dus versneden)Hey ik heb in het verleden een paar keer speed gedaan( wat minimaal wel een halve gram was of meer) en werd vaak gewoon heel rustig van doordat ik ADHD heb,
Bij 3FA word ik juist heel hyper van minder dan een halve gram en heel veel zin om te dansen en ben ik heel blij (ben al een blij persoon van mezelf maar op dat moment 24/7 blij)
Nu is de vraag heb ik nou gewoon een dealer die veelste veel versnijd,
of vinden jullie 3FA ook anders? en slikken jullie of snuiven jullie 3FA
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."