#1
Had ik bij 4-FMA geen last van.Dat is die fluor. Die gooit altijd roet in het eten. Fluor is zo'n man die bij een feestje er plotseling bij gaat staan waar niemand op zit te wachten maar je kan hem ook niet keihard in z'n gezicht beuken, je moet ermee dealen.
Fluor is altijd slechter dan methyl.