#1
Hoe moeten wij dat weten?Pallet is 130mg toch
Hoe moeten wij dat weten?Pallet is 130mg toch
Zal je kaak breken grapjasGeen kaakschaatser maar een kaaktrekker 😂
je zei 270mg..... 2x 130 is 260mg toch?2 x 130 mg toch
Meer een grapjurk hoorZal je kaak breken grapjas
ben je gek of ben je een troll2 x 130 mg toch
Ehm ja meerdere last van natuurlijk met M of andere sero releasers en de ene soms en de ander aaaltijd......
Maar ik moet wel zeggen dat ikzelf weinig tot geen craving heb met 4FMA en ook geen dip de ?
dag of dagen erna. Al helemaal niet als je kijkt naar het effect. Best wel veel effect voor weinig craving en dip als je het mij vraagt bij 4fma. Bij MDMA, 6-APB of 5-MAPB heb ik meer dip de dagen erna maar echt cravings heb gelukkig niet bij deze middelen. Vooral als je dit vergelijkt met de cravings die ik heb bij Coke, amphetamine of andere
Ja maakt dieje zei 270mg..... 2x 130 is 260mg toch?
nogal logisch 🤡🪦🔮Van 260 mg 6-apb ga je niet beter typen...
heeft ook 6-ABP genomen.je zei 270mg..... 2x 130 is 260mg toch?
Dit is een palletPallet is 130mg toch
En misschien gelijk een ambulance bellen voor jezelf270mg
Uhhhm ?Zal je kaak breken grapjas
Waarom voel me best ok wel beetje kaken bijten gevoel in wandelen de benen is lekker de dus zo ffEn misschien gelijk een ambulance bellen voor jezelf
Uhhhm ?
heeft ook 6-ABP genomen.
Dit is een pallet
![]()
200 mg dus genomen ? nog geen uur teruis
Want vanwege wat type fouten ?Lijkt ook echt alsof het oké met je gaat.
Pas maar op want je word blijkbaar gestalkt👀🤣Je bent pas net lid en je zag mijn naam en ervaring vaker hier?
Lijkt ook echt alsof het oké met je gaat.Volgens mij was ik half zebe begonnen veel trekkende bekjes maaar verder ok
200 mg dus genomen ? nog geen uur terug toch?
Voel me prettig en energiek zo ff het bos in geen neiging tot meer eigenlijkVolgens mij was ik half zebonnen veel trekkende bekjes ma energirder
Waarom voel me best ok wel beetje kaken bijten gevoel in wandelen de benen is lekker de dus zo ff
e benen is
Niet dan ? Wat wappie en typefouten maar verder ok hoor net de laatste bijgenomen kijken of het echt klopt...bijnemen heeft geen zin dit bevalt stukken beter als 4 fmaWaarom voel me best ok wel beetje kaken bijten gevoel in wandelen de benen is lekker de dus z maar
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."