Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pallet is 130mg toch"
"Zal me even voorstellen...Ben maakt ook verder niet uit van me 18 tot 25 alle hardcore feesten bezocht met alle bekende middelen...nu 42 jaren lang niks gebruikt sinds 6 maanden terug 4 fma gebruikt ...waarom soms wel lekker in je eigen extase te zijn weg van alles beviel goed waarom geen normale xtc ....geen zin in dealers aan de deur etc 4 fma beviel goed wel veel craving uiteindelijk 4 pallets weggeslikt bijtwonden en grote kijkers maar wel lekker ff weg te zijn .. Ga zo 6 abp droppen 200mg kijken hoe het valt en afsluiten met 2 cba hoorde ik goede verhalen over hou jullie op de hoogte"
"Hahaha grapjas is wel iets meer abp geworden 2 pallets 260 mg dus ben benieuwd en dat op een zondag 🤪"
"HappyMind zei: 6 abp en 2cba hahaha, je hebt zojuist nieuwe drugs namen bedacht Grapje. Enjoy! Klik om te vergroten... Trouwens zag jou naam en ervaring vaker hier ...4 fma hoe beviel jou dat ? Geen craving ???"
"Geneesmiddel zei: En misschien gelijk een ambulance bellen voor jezelf Uhhhm ? Klik om te vergroten... Waarom voel me best ok wel beetje kaken bijten gevoel in wandelen de benen is lekker de dus zo ff De pen is van je zus zei: heeft ook 6-ABP genomen. Dit is een pallet Klik om te vergroten... e benen is Mezelf zei: 200 mg dus genomen ? nog geen uur teruis Klik om te vergroten..."
"Torchic zei: Lijkt ook echt alsof het oké met je gaat. Klik om te vergroten... Want vanwege wat type fouten ?"
"Volgens mij was ik half zebe begonnen veel trekkende bekjes maaar verder ok"
"Stef276 zei: Volgens mij was ik half zebonnen veel trekkende bekjes ma energirder Klik om te vergroten... Voel me prettig en energiek zo ff het bos in geen neiging tot meer eigenlijk Stef276 zei: Waarom voel me best ok wel beetje kaken bijten gevoel in wandelen de benen is lekker de dus zo ff e benen is Klik om te vergroten... Stef276 zei: Waarom voel me best ok wel beetje kaken bijten gevoel in wandelen de benen is lekker de dus z maar Klik om te vergroten... Niet dan ? Wat wappie en typefouten maar verder ok hoor net de laatste bijgenomen kijken of het echt klopt...bijnemen heeft geen zin dit bevalt stukken beter als 4 fma"
"Volgens mij best ok ja"
"Stef276 zei: Waarom voel me best ok wel beetje kaken bijten gevoel in wandelen de benen is lekker de dus zo ff e benen is Klik om te vergroten... 260 dan toch"