#1
Gewicht ervaring klopt was een tijdje aardig kort.... had iets minder gekund weer een leermoment .... Bevalt me wel stukken beter als 4 fmaWat de doseringen? Is voor iedereen anders toch
Gewicht ervaring klopt was een tijdje aardig kort.... had iets minder gekund weer een leermoment .... Bevalt me wel stukken beter als 4 fmaWat de doseringen? Is voor iedereen anders toch
Zou het niet flauw noemen eerder scherp. Net zo scherp als een oranje habanero.Zo flauw
Maar meer in het algemeen: dat het er soms op lijkt alsof mensen vinden dat het "erbij hoort", die extreme dip. Je hoeft helemaal niet zo'n dip te hebben als je gewoon laag tot normaal doseert en weet waar je grenzen liggen (en daarnaast dus goed je rust en goede voeding pakt). Ook niet als je wat ouder wordt.
Oh maar ik had al gezegd dat me begin dosis volgende keer best lager mag ...maar las overal dat bijnemen weinig nut heeft dus was bang te weinig in te nemen ...verder vandaag rustig aan gedaan wel brak maar ook weer niet mega dus valt me reuze mee of de klap komt morgen nogIk wilde deze nog even hier droppen
Ik heb niet het idee dat Stef er wat mee gaat doen, maar misschien een ander wel. Ook al is elk lichaam en elk persoon anders en heeft de een net wat meer drugs nodig dan de ander: je hebt geen 390mg 6-apb nodig voor een leuke ervaring. Wel voor een kater en kans op het serotonine syndroom. Bezind eer u begint.
Bijnemen heeft weinig nut omdat je receptoren tegen die tijd al naar de galletering zijn en je receptoren de serotonine niet meer kunnen opnemen of verwerken (ik weet niet helemaal zeker of dit de beste uitleg is, verbeter me vooral). Hierdoor krijg je dus geen love-vibe extra meer. Wel kan je strakker gaan staan en vraag je heel veel extra van je hersenen en hart. Een heel hoge dosis bijnemen heeft dus al helemaal geen zin… het wordt eigenlijk meestal gezegd zodat mensen inzien dat ze beter NIET bijnemen.Oh maar ik had al gezegd dat me begin dosis volgende keer best lager mag ...maar las overal dat bijnemen weinig nut heeft dus was bang te weinig in te nemen ...verder vandaag rustig aan gedaan wel brak maar ook weer niet mega dus valt me reuze mee of de klap komt morgen nog
200 mg dus genomen ? nog geen uur terug toch?
Trouwens zag jou naam en ervaring vaker hier ...4 fma hoe beviel jou dat ? Geen craving ???6 abp en 2cba hahaha, je hebt zojuist nieuwe drugs namen bedacht
Grapje. Enjoy!
Ik ben geen grapjas, het is officieel 6-APB, dus jij bent hier de grapjas!Hahaha grapjas is wel iets meer abp geworden 2 pallets 260 mg dus ben benieuwd en dat op een zondag 🤪
Je bent pas net lid en je zag mijn naam en ervaring vaker hier?Trouwens zag jou naam en ervaring vaker hier ...4 fma hoe beviel jou dat ? Geen craving ???
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."