Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6 abp almost taken :p

6 abp almost taken :p

52 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Stef276 zei:
Wat de doseringen? Is voor iedereen anders toch
Klik om te vergroten...
Gewicht ervaring klopt was een tijdje aardig kort.... had iets minder gekund weer een leermoment .... Bevalt me wel stukken beter als 4 fma
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stef276 zei:
Zo flauw
Klik om te vergroten...
Zou het niet flauw noemen eerder scherp. Net zo scherp als een oranje habanero.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een kleine 400 mg 6-APB achter de kiezen (of kaken), dat worden geen fijne dagen en dan valt het weer ook nog tegen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wilde deze nog even hier droppen
Mindless zei:
Maar meer in het algemeen: dat het er soms op lijkt alsof mensen vinden dat het "erbij hoort", die extreme dip. Je hoeft helemaal niet zo'n dip te hebben als je gewoon laag tot normaal doseert en weet waar je grenzen liggen (en daarnaast dus goed je rust en goede voeding pakt). Ook niet als je wat ouder wordt.
Klik om te vergroten...

Ik heb niet het idee dat Stef er wat mee gaat doen, maar misschien een ander wel. Ook al is elk lichaam en elk persoon anders en heeft de een net wat meer drugs nodig dan de ander: je hebt geen 390mg 6-apb nodig voor een leuke ervaring. Wel voor een kater en kans op het serotonine syndroom. Bezind eer u begint.
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Ik wilde deze nog even hier droppen


Ik heb niet het idee dat Stef er wat mee gaat doen, maar misschien een ander wel. Ook al is elk lichaam en elk persoon anders en heeft de een net wat meer drugs nodig dan de ander: je hebt geen 390mg 6-apb nodig voor een leuke ervaring. Wel voor een kater en kans op het serotonine syndroom. Bezind eer u begint.
Klik om te vergroten...
Oh maar ik had al gezegd dat me begin dosis volgende keer best lager mag ...maar las overal dat bijnemen weinig nut heeft dus was bang te weinig in te nemen ...verder vandaag rustig aan gedaan wel brak maar ook weer niet mega dus valt me reuze mee of de klap komt morgen nog
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stef276 zei:
Oh maar ik had al gezegd dat me begin dosis volgende keer best lager mag ...maar las overal dat bijnemen weinig nut heeft dus was bang te weinig in te nemen ...verder vandaag rustig aan gedaan wel brak maar ook weer niet mega dus valt me reuze mee of de klap komt morgen nog
Klik om te vergroten...
Bijnemen heeft weinig nut omdat je receptoren tegen die tijd al naar de galletering zijn en je receptoren de serotonine niet meer kunnen opnemen of verwerken (ik weet niet helemaal zeker of dit de beste uitleg is, verbeter me vooral). Hierdoor krijg je dus geen love-vibe extra meer. Wel kan je strakker gaan staan en vraag je heel veel extra van je hersenen en hart. Een heel hoge dosis bijnemen heeft dus al helemaal geen zin… het wordt eigenlijk meestal gezegd zodat mensen inzien dat ze beter NIET bijnemen.
Hoop voor je dat de kater meevalt. Maar lees je ook in op de lange termijn effecten en risico’s van (extreem hoog) drugsgebruik. Ik kan mezelf ook altijd goed aanpraten dat ik meer nodig heb dan anderen, maar weet ergens ook wel dat het een stom smoesje is om de grens op te zoeken.
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mezelf zei:
200 mg dus genomen ? nog geen uur terug toch?
Klik om te vergroten...
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Pallet is 130mg toch
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#9
6 abp en 2cba hahaha, je hebt zojuist nieuwe drugs namen bedacht :wink:

Grapje. Enjoy!
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zal me even voorstellen...Ben maakt ook verder niet uit van me 18 tot 25 alle hardcore feesten bezocht met alle bekende middelen...nu 42 jaren lang niks gebruikt sinds 6 maanden terug 4 fma gebruikt ...waarom soms wel lekker in je eigen extase te zijn weg van alles beviel goed waarom geen normale xtc ....geen zin in dealers aan de deur etc 4 fma beviel goed wel veel craving uiteindelijk 4 pallets weggeslikt bijtwonden en grote kijkers maar wel lekker ff weg te zijn ..
Ga zo 6 abp droppen 200mg kijken hoe het valt en afsluiten met 2 cba hoorde ik goede verhalen over hou jullie op de hoogte
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hahaha grapjas is wel iets meer abp geworden 2 pallets 260 mg dus ben benieuwd en dat op een zondag 🤪
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#12
HappyMind zei:
6 abp en 2cba hahaha, je hebt zojuist nieuwe drugs namen bedacht :wink:

Grapje. Enjoy!
Klik om te vergroten...
Trouwens zag jou naam en ervaring vaker hier ...4 fma hoe beviel jou dat ? Geen craving ???
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stef276 zei:
Hahaha grapjas is wel iets meer abp geworden 2 pallets 260 mg dus ben benieuwd en dat op een zondag 🤪
Klik om te vergroten...
Ik ben geen grapjas, het is officieel 6-APB, dus jij bent hier de grapjas!

Bedoel je 1x260 mg of 2x260 mg? Ik mag hopen dat je het eerste bedoelt.
Stef276 zei:
Trouwens zag jou naam en ervaring vaker hier ...4 fma hoe beviel jou dat ? Geen craving ???
Klik om te vergroten...
Je bent pas net lid en je zag mijn naam en ervaring vaker hier?

Maar 4-FMA niet echt top. Korte piek (die heel leuk was), maar daardoor cravings en ik vond het vooral een lange onplezierige nastimulatie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."