Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6 abp almost taken :p

6 abp almost taken :p

52 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stef276 zei:
Ja maakt die
Klik om te vergroten...
Wat? 🧐
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#2
260 totaal ingenomen om half zeven . Net nog 130mg er straks
De pen is van je zus zei:
heeft ook 6-ABP genomen.

Dit is een pallet
Klik om te vergroten...
Zo flauw
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ff een wappie moment dan type je weleens raar.....Hoge dosering klopt maar ben aardig wat gewend half zeven 2 x 130 of 135 het nog 1hele en straks afsluiten met 2cba indien nodig
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Torchic zei:
Dosering, taalgebruik etc.
Klik om te vergroten...
Ff een wappie moment dan type je weleens raar.....Hoge dosering klopt maar ben aardig wat gewend half zeven 2 x 130 of 135 n
et nog 1hele en straks afsluiten met 2cba indien nodig

Citaat
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
jezus.......
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
jezus.......
Klik om te vergroten...
Wat de doseringen? Is voor iedereen anders toch
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Stef276 zei:
Wat de doseringen? Is voor iedereen anders toch
Klik om te vergroten...
Gewicht ervaring klopt was een tijdje aardig kort.... had iets minder gekund weer een leermoment .... Bevalt me wel stukken beter als 4 fma
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stef276 zei:
Zo flauw
Klik om te vergroten...
Zou het niet flauw noemen eerder scherp. Net zo scherp als een oranje habanero.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een kleine 400 mg 6-APB achter de kiezen (of kaken), dat worden geen fijne dagen en dan valt het weer ook nog tegen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik wilde deze nog even hier droppen
Mindless zei:
Maar meer in het algemeen: dat het er soms op lijkt alsof mensen vinden dat het "erbij hoort", die extreme dip. Je hoeft helemaal niet zo'n dip te hebben als je gewoon laag tot normaal doseert en weet waar je grenzen liggen (en daarnaast dus goed je rust en goede voeding pakt). Ook niet als je wat ouder wordt.
Klik om te vergroten...

Ik heb niet het idee dat Stef er wat mee gaat doen, maar misschien een ander wel. Ook al is elk lichaam en elk persoon anders en heeft de een net wat meer drugs nodig dan de ander: je hebt geen 390mg 6-apb nodig voor een leuke ervaring. Wel voor een kater en kans op het serotonine syndroom. Bezind eer u begint.
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Ik wilde deze nog even hier droppen


Ik heb niet het idee dat Stef er wat mee gaat doen, maar misschien een ander wel. Ook al is elk lichaam en elk persoon anders en heeft de een net wat meer drugs nodig dan de ander: je hebt geen 390mg 6-apb nodig voor een leuke ervaring. Wel voor een kater en kans op het serotonine syndroom. Bezind eer u begint.
Klik om te vergroten...
Oh maar ik had al gezegd dat me begin dosis volgende keer best lager mag ...maar las overal dat bijnemen weinig nut heeft dus was bang te weinig in te nemen ...verder vandaag rustig aan gedaan wel brak maar ook weer niet mega dus valt me reuze mee of de klap komt morgen nog
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stef276 zei:
Oh maar ik had al gezegd dat me begin dosis volgende keer best lager mag ...maar las overal dat bijnemen weinig nut heeft dus was bang te weinig in te nemen ...verder vandaag rustig aan gedaan wel brak maar ook weer niet mega dus valt me reuze mee of de klap komt morgen nog
Klik om te vergroten...
Bijnemen heeft weinig nut omdat je receptoren tegen die tijd al naar de galletering zijn en je receptoren de serotonine niet meer kunnen opnemen of verwerken (ik weet niet helemaal zeker of dit de beste uitleg is, verbeter me vooral). Hierdoor krijg je dus geen love-vibe extra meer. Wel kan je strakker gaan staan en vraag je heel veel extra van je hersenen en hart. Een heel hoge dosis bijnemen heeft dus al helemaal geen zin… het wordt eigenlijk meestal gezegd zodat mensen inzien dat ze beter NIET bijnemen.
Hoop voor je dat de kater meevalt. Maar lees je ook in op de lange termijn effecten en risico’s van (extreem hoog) drugsgebruik. Ik kan mezelf ook altijd goed aanpraten dat ik meer nodig heb dan anderen, maar weet ergens ook wel dat het een stom smoesje is om de grens op te zoeken.
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mezelf zei:
200 mg dus genomen ? nog geen uur terug toch?
Klik om te vergroten...
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stef276 zei:
Pallet is 130mg toch
Klik om te vergroten...
Hoe moeten wij dat weten?
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#15
2 x 130 mg toch
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#16
HappyMind zei:
Geen kaakschaatser maar een kaaktrekker 😂
Klik om te vergroten...
Zal je kaak breken grapjas
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Stef276 zei:
2 x 130 mg toch
Klik om te vergroten...
je zei 270mg..... 2x 130 is 260mg toch?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stef276 zei:
Zal je kaak breken grapjas
Klik om te vergroten...
Meer een grapjurk hoor
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stef276 zei:
2 x 130 mg toch
Klik om te vergroten...
ben je gek of ben je een troll
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mezelf zei:
Ehm ja meerdere last van natuurlijk met M of andere sero releasers en de ene soms en de ander aaaltijd :nomouth:......

Maar ik moet wel zeggen dat ikzelf weinig tot geen craving heb met 4FMA en ook geen dip de ?
Klik om te vergroten...

Mezelf zei:
dag of dagen erna. Al helemaal niet als je kijkt naar het effect. Best wel veel effect voor weinig craving en dip als je het mij vraagt bij 4fma. Bij MDMA, 6-APB of 5-MAPB heb ik meer dip de dagen erna maar echt cravings heb gelukkig niet bij deze middelen. Vooral als je dit vergelijkt met de cravings die ik heb bij Coke, amphetamine of andere
Klik om te vergroten...
Mezelf zei:
je zei 270mg..... 2x 130 is 260mg toch?
Klik om te vergroten...
Ja maakt die

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."