#1
Wat? 🧐Ja maakt die
Wat? 🧐Ja maakt die
Zo flauwheeft ook 6-ABP genomen.
Dit is een pallet
![]()
Ff een wappie moment dan type je weleens raar.....Hoge dosering klopt maar ben aardig wat gewend half zeven 2 x 130 of 135 nDosering, taalgebruik etc.
Wat de doseringen? Is voor iedereen anders tochjezus.......
Gewicht ervaring klopt was een tijdje aardig kort.... had iets minder gekund weer een leermoment .... Bevalt me wel stukken beter als 4 fmaWat de doseringen? Is voor iedereen anders toch
Zou het niet flauw noemen eerder scherp. Net zo scherp als een oranje habanero.Zo flauw
Maar meer in het algemeen: dat het er soms op lijkt alsof mensen vinden dat het "erbij hoort", die extreme dip. Je hoeft helemaal niet zo'n dip te hebben als je gewoon laag tot normaal doseert en weet waar je grenzen liggen (en daarnaast dus goed je rust en goede voeding pakt). Ook niet als je wat ouder wordt.
Oh maar ik had al gezegd dat me begin dosis volgende keer best lager mag ...maar las overal dat bijnemen weinig nut heeft dus was bang te weinig in te nemen ...verder vandaag rustig aan gedaan wel brak maar ook weer niet mega dus valt me reuze mee of de klap komt morgen nogIk wilde deze nog even hier droppen
Ik heb niet het idee dat Stef er wat mee gaat doen, maar misschien een ander wel. Ook al is elk lichaam en elk persoon anders en heeft de een net wat meer drugs nodig dan de ander: je hebt geen 390mg 6-apb nodig voor een leuke ervaring. Wel voor een kater en kans op het serotonine syndroom. Bezind eer u begint.
Bijnemen heeft weinig nut omdat je receptoren tegen die tijd al naar de galletering zijn en je receptoren de serotonine niet meer kunnen opnemen of verwerken (ik weet niet helemaal zeker of dit de beste uitleg is, verbeter me vooral). Hierdoor krijg je dus geen love-vibe extra meer. Wel kan je strakker gaan staan en vraag je heel veel extra van je hersenen en hart. Een heel hoge dosis bijnemen heeft dus al helemaal geen zin… het wordt eigenlijk meestal gezegd zodat mensen inzien dat ze beter NIET bijnemen.Oh maar ik had al gezegd dat me begin dosis volgende keer best lager mag ...maar las overal dat bijnemen weinig nut heeft dus was bang te weinig in te nemen ...verder vandaag rustig aan gedaan wel brak maar ook weer niet mega dus valt me reuze mee of de klap komt morgen nog
200 mg dus genomen ? nog geen uur terug toch?
Hoe moeten wij dat weten?Pallet is 130mg toch
Zal je kaak breken grapjasGeen kaakschaatser maar een kaaktrekker 😂
je zei 270mg..... 2x 130 is 260mg toch?2 x 130 mg toch
Meer een grapjurk hoorZal je kaak breken grapjas
ben je gek of ben je een troll2 x 130 mg toch
Ehm ja meerdere last van natuurlijk met M of andere sero releasers en de ene soms en de ander aaaltijd......
Maar ik moet wel zeggen dat ikzelf weinig tot geen craving heb met 4FMA en ook geen dip de ?
dag of dagen erna. Al helemaal niet als je kijkt naar het effect. Best wel veel effect voor weinig craving en dip als je het mij vraagt bij 4fma. Bij MDMA, 6-APB of 5-MAPB heb ik meer dip de dagen erna maar echt cravings heb gelukkig niet bij deze middelen. Vooral als je dit vergelijkt met de cravings die ik heb bij Coke, amphetamine of andere
Ja maakt dieje zei 270mg..... 2x 130 is 260mg toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."