#1
Die 3mg pellets deden voor mij ook geen ruk, gelukkig had k er maar 21Gidazepam werkt totaal niet .
Gisteren 3mg genomen......geen reet effect.
Misschien meer iets voor overdag maar is zeker geen slaapmedicatie.
Heb een heel voorraad .
Godver
Die 3mg pellets deden voor mij ook geen ruk, gelukkig had k er maar 21Gidazepam werkt totaal niet .
Gisteren 3mg genomen......geen reet effect.
Misschien meer iets voor overdag maar is zeker geen slaapmedicatie.
Heb een heel voorraad .
Godver
Denk t ook, het word sws als ongeveer 10 keer de hoeveelheid voorgeschreven in dat oosten, wat al raar is.Gidazepam is volgensmij echt een baby benzo...
Voor zover ik weet heb je je eigen vraag ook direct beantwoord en heeft het weinig recreatieve waarde en werkt het ontiegelijk lang dus idd..Heeft iemand ervaring met deze benzo? Ik kan er bijna geen informatie over vinden.
Ik ben benieuwd of het enige recreatieve waarde heeft of dat het alleen een anxiolyticum is. Ik zag ook dat de halfwaardetijd extreem lang is.
Informatie en ervaringen worden gewaardeerd!
TeringHalfwaardetijd 86 uur :-|
Halfwaardetijd 86 uur :-|Voor zover ik weet heb je je eigen vraag ook direct beantwoord en heeft het weinig recreatieve waarde en werkt het ontiegelijk lang dus idd..
Ik stem voor Dopazepam! Of DopyzolamNooit van dit middel gehoort... Tijd dat Dopeylam een benzo gaat worden
Of Dopeymine, Dopeycontin, Dopeyïne,
Goeie, Dopazepam kwam nog niet eens in me op...😄Ik stem voor Dopazepam! Of Dopyzolam
Dopey zooooo lam. *hips*Ik stem voor Dopazepam! Of Dopyzolam
Niet zo zeer wanneer het enkel angstwerende eigenschappen omvat natuurlijk.Ideaal om mee te taperen ?
Ooh ENKEL angstremmend? Had erover gelezen.Niet zo zeer wanneer het enkel angstwerende eigenschappen omvat natuurlijk.
Ik moet lachen.Vergelijkbaar met pikazepam, bulbazolam en charizolam.
Dat vetgedrukte klopt niet. Zoek je bronnen nog maar eens na. De halfwaardetijd van diazepam kan bij veelvuldig gebruik inderdaad wel oplopen tot 100 uur of meer, maar bij incidenteel gebruik niet.diazepam heeft een soortgelijke halfwaarde tijd
het enige rare vindt dat ze in 3 mg pellets verkocht worden
en de Russische tabletten 25 en 50 mg zijn ?????
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."