Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGidazepam

Gidazepam

79 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
MaskedDrugConsumer zei:
Ik game niet helaas, is er nog iets anders
Klik om te vergroten...
De drugs game, of met met mij aan takken slingeren in de JOEEEEENGOL. Als ik je inhaal lik je aan mijn poepert😉
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Juist 1tje van 3mg binnen, ik laat jullie weten .. :tongueout:
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Modest zei:
Juist 1tje van 3mg binnen, ik laat jullie weten .. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Niks?

Vertel?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eve's drop zei:
Niks?

Vertel?
Klik om te vergroten...
ligt in coma mischien hehe
L
Lid 153047Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gidazepam werkt totaal niet .
Gisteren 3mg genomen......geen reet effect.
Misschien meer iets voor overdag maar is zeker geen slaapmedicatie.

Heb een heel voorraad .
Godver
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mr. Digger zei:
Gidazepam werkt totaal niet .
Gisteren 3mg genomen......geen reet effect.
Misschien meer iets voor overdag maar is zeker geen slaapmedicatie.

Heb een heel voorraad .
Godver
Klik om te vergroten...
Dat is toch ook precies waar het NIET voor dient: slapen dus... Het is een puur anxyoliticum met weinig tot geen sederende werking. Eerste google hit levert die info al op.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mr. Digger zei:
Heb het opgezocht op Google en is inderdaad niet voor de slaap.

Maar wou het eens testen voor de nacht.
( Werkt dus niet )
Klik om te vergroten...
Precies
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is als pyrazolam, neemt angst weg maar doet verder niet veel.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
als de laagste dosering 20 of 25 mg is bij de rusische apotheeksky
moet je dr waarschijnlijk in ieder geval 10 slikken van 3 mg om in de buurt te komen van de laagste originelen pil
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
ricorieks zei:
als de laagste dosering 20 of 25 mg is bij de rusische apotheeksky
moet je dr waarschijnlijk in ieder geval 10 slikken van 3 mg om in de buurt te komen van de laagste originelen pil
Klik om te vergroten...

Dat is ook wat ik heb gelezen inderdaad.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eve's drop zei:
Dat is ook wat ik heb gelezen inderdaad.
Klik om te vergroten...
inderdaad dus laat staan hoeveel 3 mg tablettjes je moet slikken om een recreatieve hoogte te halen

30 ofzo zonder tolerantie haha
en de prijs per tablet nog niet eens meegerekend
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
Modest zei:
Juist 1tje van 3mg binnen, ik laat jullie weten .. :tongueout:
Klik om te vergroten...
ben je al wakker nifo
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#13
ricorieks zei:
inderdaad dus laat staan hoeveel 3 mg tablettjes je moet slikken om een recreatieve hoogte te halen

30 ofzo zonder tolerantie haha
en de prijs per tablet nog niet eens meegerekend
Klik om te vergroten...

Daarom kijk ik altijd naar informatie online,

En zag ik mensen zeggen dat tussen de 40-80 mg een recreatieve dosis was/is.

Neem dit met een korrel zout mensen! Denk niet oow omdat iemand het zegt doe ik het maar.

Altijd laag beginnen, can take some more, can't take less when it's in.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
bromazolam is een hoop over bekent en geschreven denk als ik rc benzo s nodig zou hebben
dat dat mn eerste keus was geweest
ik heb na de ban van bepaalde rc s alleen maar 0,0 goeds terug zien komen zoals in de plaats van...

en kwa dosis ,en dat geld voor elke drug heeft eve s
Eve's drop zei:
Neem dit met een korrel zout mensen! Denk niet oow omdat iemand het zegt doe ik het maar.

Altijd laag beginnen, can take some more, can't take less when it's in
Klik om te vergroten...

het simpel en duidelijk vertaald
L
Lid 153047Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Na de gidazepam , rond 4u ochtends een tablet 8mg . flubromazepam genomen .
Direct in de maf gevallen 😶 en het werkt nog steeds .😅
( 10 u / 30u) werkingsduur.
Niet moe ,maar heel fit .
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mr. Digger zei:
Na de gidazepam , rond 4u ochtends een tablet 8mg . flubromazepam genomen .
Direct in de maf gevallen 😶 en het werkt nog steeds .😅
( 10 u / 30u) werkingsduur.
Niet moe ,maar heel fit .
Klik om te vergroten...
Tog nog een tevreden uit einde... 😇
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#17
6 mg Gidazepam genomen - 3 gewone biertjes - 1 wijntje - 3 zware bieren - 1kg zwamworstjes en als afsluiter een 0,5mg voorgeschreven Alprazolam van de dokter. Het macheert allemaal wel, maar ik was zoooo moe deze ochtend, ik heb wel kunnen fitnessen en spring sebiet men fiets op voor 10 km ...
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar het is zeker niet het beste wat ik al van benzo heb gebruikt, de gewone benzo's van de apotheek zijn nog altijd de beste naar mijn bescheiden mening! :tongueout:
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb nu ook Gidazepam liggen, ben benieuwd hoe ik het ga ervaren
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Eve's drop zei:
Daarom kijk ik altijd naar informatie online,

En zag ik mensen zeggen dat tussen de 40-80 mg een recreatieve dosis was/is.

Neem dit met een korrel zout mensen! Denk niet oow omdat iemand het zegt doe ik het maar.

Altijd laag beginnen, can take some more, can't take less when it's in.
Klik om te vergroten...
Actually you can! Just let some ambulance drive your fucking ass to the hospital and let em save your fucking live dude! It's one hell of a experience.

But it's not my piece of cake, I rather bathe, get a clean shave, go to a rave and then die from and overdose and dig myself up out of my grave.... My middle finger won't go down, how do I wave? And this is how I am supposed to teach my kids how to behave?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."