#1
De drugs game, of met met mij aan takken slingeren in de JOEEEEENGOL. Als ik je inhaal lik je aan mijn poepert😉Ik game niet helaas, is er nog iets anders
De drugs game, of met met mij aan takken slingeren in de JOEEEEENGOL. Als ik je inhaal lik je aan mijn poepert😉Ik game niet helaas, is er nog iets anders
Juist 1tje van 3mg binnen, ik laat jullie weten ..![]()
ligt in coma mischien heheNiks?
Vertel?
Dat is toch ook precies waar het NIET voor dient: slapen dus... Het is een puur anxyoliticum met weinig tot geen sederende werking. Eerste google hit levert die info al op.Gidazepam werkt totaal niet .
Gisteren 3mg genomen......geen reet effect.
Misschien meer iets voor overdag maar is zeker geen slaapmedicatie.
Heb een heel voorraad .
Godver
PreciesHeb het opgezocht op Google en is inderdaad niet voor de slaap.
Maar wou het eens testen voor de nacht.
( Werkt dus niet )
als de laagste dosering 20 of 25 mg is bij de rusische apotheeksky
moet je dr waarschijnlijk in ieder geval 10 slikken van 3 mg om in de buurt te komen van de laagste originelen pil
inderdaad dus laat staan hoeveel 3 mg tablettjes je moet slikken om een recreatieve hoogte te halenDat is ook wat ik heb gelezen inderdaad.
ben je al wakker nifoJuist 1tje van 3mg binnen, ik laat jullie weten ..![]()
inderdaad dus laat staan hoeveel 3 mg tablettjes je moet slikken om een recreatieve hoogte te halen
30 ofzo zonder tolerantie haha
en de prijs per tablet nog niet eens meegerekend
Neem dit met een korrel zout mensen! Denk niet oow omdat iemand het zegt doe ik het maar.
Altijd laag beginnen, can take some more, can't take less when it's in
Tog nog een tevreden uit einde... 😇Na de gidazepam , rond 4u ochtends een tablet 8mg . flubromazepam genomen .
Direct in de maf gevallen 😶 en het werkt nog steeds .😅
( 10 u / 30u) werkingsduur.
Niet moe ,maar heel fit .
Actually you can! Just let some ambulance drive your fucking ass to the hospital and let em save your fucking live dude! It's one hell of a experience.Daarom kijk ik altijd naar informatie online,
En zag ik mensen zeggen dat tussen de 40-80 mg een recreatieve dosis was/is.
Neem dit met een korrel zout mensen! Denk niet oow omdat iemand het zegt doe ik het maar.
Altijd laag beginnen, can take some more, can't take less when it's in.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."