#1
Thanks. En qua dosering? 1mg eti is 10mg diazepam meen ik ergens gelezen te hebben?Ik ben geen Tijdloos maar heb toch een (simpel) antwoord. Alprazolam werkt heftig en kort. Diazepam is wat milder en werkt langer.
Thanks. En qua dosering? 1mg eti is 10mg diazepam meen ik ergens gelezen te hebben?Ik ben geen Tijdloos maar heb toch een (simpel) antwoord. Alprazolam werkt heftig en kort. Diazepam is wat milder en werkt langer.
Heb je het al gebruikt? Ik heb het namelijk ook nog liggen thuis om een xtje te gebruiken of een feestje, maar lees veel verschillende verhalen over hoe leuk 3fa is voor feestgebruik.Net als bij het subforum speed wil ik graag dit topic ook bij RC's hebben.
Korte vragen over RC's waar geen nieuw topic over nodig is kan je hier stellen!
Ik zal aftrappen:
Ik ga binnenkort 3-fa gebruiken op een feestje. Is er een aanzienlijk verschil tussen oraal snuiven?
Ja, zeker. Het is wel te vergelijken met speed. Voornamelijk energie en klein beetje euforie. Niet heel bijzonder maar als je er zelf een feestje van maakt dan is het prima spul. Had er wel een beste later van.Heb je het al gebruikt? Ik heb het namelijk ook nog liggen thuis om een xtje te gebruiken of een feestje, maar lees veel verschillende verhalen over hoe leuk 3fa is voor feestgebruik.
Is het een aanrader op een feest?
Oke thanks, klinkt goed inderdaad.Ja, zeker. Het is wel te vergelijken met speed. Voornamelijk energie en klein beetje euforie. Niet heel bijzonder maar als je er zelf een feestje van maakt dan is het prima spul. Had er wel een beste later van.
BeidenOke thanks, klinkt goed inderdaad.
Kater omdat je alcohol erbij op had of echt van de 3fa zelf?
Ja, 1mg Etizolam is ongeveer 10mg Diazepam en 0,5-1mg Alprazolam.Thanks. En qua dosering? 1mg eti is 10mg diazepam meen ik ergens gelezen te hebben?
Of het intenser is dan truffels verschilt ook weer per persoon sommigen vinden lsd heftiger dan Psilocybine en andersom. Ik vindt wel dat ik lysergamiden makkelijker kan sturen dan truffels of paddo's maar dat zou misschien ook weer per persoon verschillen. (ging er even vanuit dat je dat bedoelt met trip knollen. (grappig woord kende ik nog niet))Ik ga voor de 1ste keer 1p-lsd proberen, de trip zelf komt vast wel goed maar en ik begrijp dat het bij iedereen anders werkt,
Maar is het intenser dan trip knollen?
En hoe lang ervaar je de werking?
Dit lees je soms terug, maar dat is wat mij betreft wel een overschatting hoor.Ja, 1mg Etizolam is ongeveer 10mg Diazepam en 0,5-1mg Alprazolam.
Geen ervaring met het slikken ervan. Ik snuif m'n 2F-DCK, ik leg lijntjes klaar... 1e lijntje 50mg en nog 3 lijntjes van 25mg.Ik heb een halve gram 2F-Ketamine. Geen idee wat ik moet doen en hoe ik het moet nemen. Mensen zeggen dat oraal waarschijnlijk beter is maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen, gewoon likken? Enige tips voor de eerste keer?
Of lees je in over pluggen. Favo R.O.A. voor mij met disso's ✌🏻Ik heb een halve gram 2F-Ketamine. Geen idee wat ik moet doen en hoe ik het moet nemen. Mensen zeggen dat oraal waarschijnlijk beter is maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen, gewoon likken? Enige tips voor de eerste keer?
drugsforum.nl
Geen ervaring met het slikken ervan. Ik snuif m'n 2F-DCK, ik leg lijntjes klaar... 1e lijntje 50mg en nog 3 lijntjes van 25mg.
het lijntje van 50mg snuif ik op en wacht het effect af... 20minuten later 'als het wat meer mag zijn' snuif ik 25mg erbij... dan weer 20 minuten later 25 mg..., zo verder tot je op het gewenste niveau zit.
Omdat het je eerste keer is is het misschien beter het eerste lijntje ook 25mg te wegen ipv 50mg.
Dus stapelen met lijntjes van 25mg om de 20 minuten, tot het voor jou voldoende is.
Gebruik een timer en milligram weegschaaltje (0,000)
Of lees je in over pluggen. Favo R.O.A. voor mij met disso's ✌🏻
Handboek - Pluggen voor Dummies
Klein kickje omhoog. Het pluggen werkt lekker. Zocht naar andere manieren ipv het snuiven, neus reageert er niet lekker op. Ben nog wat aan het experimenteren, puur recreatief lekker op de bank. Heb enkele 1ml doseerspuitjes geregeld en wat glijmiddel. Als ik een topic op reddit moet geloven...drugsforum.nl
Sorry, iets te laat. Ik was net een berichtje voor je aan het typen 🙂 Oraal is ook een optie. Dan treden de effecten iets langzamer en gelijkmatiger op. De ervaring duurt iets langer en zwakt ook weer iets langzamer af. Of dat de voorkeur heeft ligt een beetje aan jou…Dankjulliewel. Zal ik zeker doen. Op een goeie ervaring.![]()
Bovendien is een halve gram best stevig, ik zou iig niet zoveel oraal nemen.Hoe werkt 2f-ketamine,
Hoe verloopt de inname van een halve gram ongeveer?
Naar mijn ervaring hetzelfde als normale ketamine. Echter kan je 2f ook oraal innemen in tegenstelling tot normale ketamine. De come up duurt een stuk langer maar de effecten ook dus je moet hier op voorbereid zijn. Dus ook niet te snel bijpakken omdat je dan best snel in een hole komt. Houd er ook rekening mee dat je van 2f op de een of andere manier best lang wakker blijft, dus na dat de ket is uitgewerkt lig je vaak nog een paar uur wakker, maar ben je nog wel suf.Hoe werkt 2f-ketamine,
Hoe verloopt de inname van een halve gram ongeveer?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."