Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over RC's

Korte vragen over RC's

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
dupont zei:
Ik ben geen Tijdloos maar heb toch een (simpel) antwoord. Alprazolam werkt heftig en kort. Diazepam is wat milder en werkt langer.
Klik om te vergroten...
Thanks. En qua dosering? 1mg eti is 10mg diazepam meen ik ergens gelezen te hebben?
k
kuikentjehLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Net als bij het subforum speed wil ik graag dit topic ook bij RC's hebben.

Korte vragen over RC's waar geen nieuw topic over nodig is kan je hier stellen!

Ik zal aftrappen:

Ik ga binnenkort 3-fa gebruiken op een feestje. Is er een aanzienlijk verschil tussen oraal snuiven?
Klik om te vergroten...
Heb je het al gebruikt? Ik heb het namelijk ook nog liggen thuis om een xtje te gebruiken of een feestje, maar lees veel verschillende verhalen over hoe leuk 3fa is voor feestgebruik.
Is het een aanrader op een feest?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
kuikentjeh zei:
Heb je het al gebruikt? Ik heb het namelijk ook nog liggen thuis om een xtje te gebruiken of een feestje, maar lees veel verschillende verhalen over hoe leuk 3fa is voor feestgebruik.
Is het een aanrader op een feest?
Klik om te vergroten...
Ja, zeker. Het is wel te vergelijken met speed. Voornamelijk energie en klein beetje euforie. Niet heel bijzonder maar als je er zelf een feestje van maakt dan is het prima spul. Had er wel een beste later van.
k
kuikentjehLid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Ja, zeker. Het is wel te vergelijken met speed. Voornamelijk energie en klein beetje euforie. Niet heel bijzonder maar als je er zelf een feestje van maakt dan is het prima spul. Had er wel een beste later van.
Klik om te vergroten...
Oke thanks, klinkt goed inderdaad.
Kater omdat je alcohol erbij op had of echt van de 3fa zelf?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
kuikentjeh zei:
Oke thanks, klinkt goed inderdaad.
Kater omdat je alcohol erbij op had of echt van de 3fa zelf?
Klik om te vergroten...
Beiden :wink:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Thanks. En qua dosering? 1mg eti is 10mg diazepam meen ik ergens gelezen te hebben?
Klik om te vergroten...
Ja, 1mg Etizolam is ongeveer 10mg Diazepam en 0,5-1mg Alprazolam.
R
Robert67Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga voor de 1ste keer 1p-lsd proberen, de trip zelf komt vast wel goed maar en ik begrijp dat het bij iedereen anders werkt,
Maar is het intenser dan trip knollen?
En hoe lang ervaar je de werking?
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iemand ervaring met dosering 3-fea? Normale dosis volgens psywiki is 35-70 mg, maar dit is altijd aan de voorzichtige kant. Ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Robert67 zei:
Ik ga voor de 1ste keer 1p-lsd proberen, de trip zelf komt vast wel goed maar en ik begrijp dat het bij iedereen anders werkt,
Maar is het intenser dan trip knollen?
En hoe lang ervaar je de werking?
Klik om te vergroten...
Of het intenser is dan truffels verschilt ook weer per persoon sommigen vinden lsd heftiger dan Psilocybine en andersom. Ik vindt wel dat ik lysergamiden makkelijker kan sturen dan truffels of paddo's maar dat zou misschien ook weer per persoon verschillen. (ging er even vanuit dat je dat bedoelt met trip knollen. (grappig woord kende ik nog niet))

en het duurt tussen de 8 - 12 uur
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
dupont zei:
Ja, 1mg Etizolam is ongeveer 10mg Diazepam en 0,5-1mg Alprazolam.
Klik om te vergroten...
Dit lees je soms terug, maar dat is wat mij betreft wel een overschatting hoor.
De dosis etizolam loopt een beetje van 1 mg lichte dosis tot max 6 mg zware dosis.

Maar 10 milligram diazepam kan je al best flink voelen zonder tolerantie. Ter vergelijking: de lichtste diazepam pillen zijn 2 milligram per stuk.

Bij eenmalig 30 milligram diazepam ben je al een natte vaatdoek en heb je de dagen erna last van breinschokken, niet kunnen slapen, hoofdpijn, diarree, een gejaagd gevoel (..); typische benzo afkick verschijnselen.

Believe me, I have tried.

60 milligram diazepam lijkt me dus echt overkill.

Terwijl ik wel best een flink aantal keer 6 milligram etizolam heb gebruikt. Dan was ik ook wel echt goed van de wereld, maar nog wel lekker recreatief.

Op Wikipedia staat ook dat etizolam in hogere dosis ongeveer overeenkomt 6 keer zoveel diazepam. Dus dat komt wel aardig overeen met wat ik hier beweer. Niet dat ik en Wikipedia de beste bron zijn. Maar etizolam is ook weer niet zo bekend dat je echt goede vergelijkingen kunt maken tussen de doseringen.

en.m.wikipedia.org

Etizolam - Wikipedia

en.m.wikipedia.org en.m.wikipedia.org
r
rightonyascreenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb een halve gram 2F-Ketamine. Geen idee wat ik moet doen en hoe ik het moet nemen. Mensen zeggen dat oraal waarschijnlijk beter is maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen, gewoon likken? Enige tips voor de eerste keer?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
rightonyascreen zei:
Ik heb een halve gram 2F-Ketamine. Geen idee wat ik moet doen en hoe ik het moet nemen. Mensen zeggen dat oraal waarschijnlijk beter is maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen, gewoon likken? Enige tips voor de eerste keer?
Klik om te vergroten...
Geen ervaring met het slikken ervan. Ik snuif m'n 2F-DCK, ik leg lijntjes klaar... 1e lijntje 50mg en nog 3 lijntjes van 25mg.
het lijntje van 50mg snuif ik op en wacht het effect af... 20minuten later 'als het wat meer mag zijn' snuif ik 25mg erbij... dan weer 20 minuten later 25 mg..., zo verder tot je op het gewenste niveau zit.
Omdat het je eerste keer is is het misschien beter het eerste lijntje ook 25mg te wegen ipv 50mg.
Dus stapelen met lijntjes van 25mg om de 20 minuten, tot het voor jou voldoende is.
Gebruik een timer en milligram weegschaaltje (0,000)
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#13
rightonyascreen zei:
Ik heb een halve gram 2F-Ketamine. Geen idee wat ik moet doen en hoe ik het moet nemen. Mensen zeggen dat oraal waarschijnlijk beter is maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen, gewoon likken? Enige tips voor de eerste keer?
Klik om te vergroten...
Of lees je in over pluggen. Favo R.O.A. voor mij met disso's ✌🏻

Handboek - Pluggen voor Dummies

Klein kickje omhoog. Het pluggen werkt lekker. Zocht naar andere manieren ipv het snuiven, neus reageert er niet lekker op. Ben nog wat aan het experimenteren, puur recreatief lekker op de bank. Heb enkele 1ml doseerspuitjes geregeld en wat glijmiddel. Als ik een topic op reddit moet geloven...
drugsforum.nl drugsforum.nl
r
rightonyascreenLid
01-01-2024, 00:00
#14
mandragora zei:
Geen ervaring met het slikken ervan. Ik snuif m'n 2F-DCK, ik leg lijntjes klaar... 1e lijntje 50mg en nog 3 lijntjes van 25mg.
het lijntje van 50mg snuif ik op en wacht het effect af... 20minuten later 'als het wat meer mag zijn' snuif ik 25mg erbij... dan weer 20 minuten later 25 mg..., zo verder tot je op het gewenste niveau zit.
Omdat het je eerste keer is is het misschien beter het eerste lijntje ook 25mg te wegen ipv 50mg.
Dus stapelen met lijntjes van 25mg om de 20 minuten, tot het voor jou voldoende is.
Gebruik een timer en milligram weegschaaltje (0,000)
Klik om te vergroten...
Purplext zei:
Of lees je in over pluggen. Favo R.O.A. voor mij met disso's ✌🏻

Handboek - Pluggen voor Dummies

Klein kickje omhoog. Het pluggen werkt lekker. Zocht naar andere manieren ipv het snuiven, neus reageert er niet lekker op. Ben nog wat aan het experimenteren, puur recreatief lekker op de bank. Heb enkele 1ml doseerspuitjes geregeld en wat glijmiddel. Als ik een topic op reddit moet geloven...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...

Dankjulliewel. Zal ik zeker doen. Op een goeie ervaring. :)
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#15
rightonyascreen zei:
Dankjulliewel. Zal ik zeker doen. Op een goeie ervaring. :)
Klik om te vergroten...
Sorry, iets te laat. Ik was net een berichtje voor je aan het typen 🙂 Oraal is ook een optie. Dan treden de effecten iets langzamer en gelijkmatiger op. De ervaring duurt iets langer en zwakt ook weer iets langzamer af. Of dat de voorkeur heeft ligt een beetje aan jou…

Op een goede ervaring in ieder geval!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had tot voor kort altijd etizolam 1mg tabletjes voor na een stim om te "slapen". Helaas is mijn voorraad op en kan via de dealer aan alprazolam en diazepam komen. In hoeverre zijn deze vergelijkbaar met etizolam? @Tijdloos weet gij dit wellicht? Ben een aardig benzo noob (gelukkig).
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Net als bij het subforum speed wil ik graag dit topic ook bij RC's hebben.

Korte vragen over RC's waar geen nieuw topic over nodig is kan je hier stellen!

Ik zal aftrappen:

Ik ga binnenkort 3-fa gebruiken op een feestje. Is er een aanzienlijk verschil tussen oraal snuiven?
R
Robert67Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe werkt 2f-ketamine,
Hoe verloopt de inname van een halve gram ongeveer?
R
Reinier ZonneveldLid
01-01-2024, 00:00
#19
Robert67 zei:
Hoe werkt 2f-ketamine,
Hoe verloopt de inname van een halve gram ongeveer?
Klik om te vergroten...
Bovendien is een halve gram best stevig, ik zou iig niet zoveel oraal nemen.
R
Reinier ZonneveldLid
01-01-2024, 00:00
#20
Robert67 zei:
Hoe werkt 2f-ketamine,
Hoe verloopt de inname van een halve gram ongeveer?
Klik om te vergroten...
Naar mijn ervaring hetzelfde als normale ketamine. Echter kan je 2f ook oraal innemen in tegenstelling tot normale ketamine. De come up duurt een stuk langer maar de effecten ook dus je moet hier op voorbereid zijn. Dus ook niet te snel bijpakken omdat je dan best snel in een hole komt. Houd er ook rekening mee dat je van 2f op de een of andere manier best lang wakker blijft, dus na dat de ket is uitgewerkt lig je vaak nog een paar uur wakker, maar ben je nog wel suf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."