Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een halve gram 2F-Ketamine. Geen idee wat ik moet doen en hoe ik het moet nemen. Mensen zeggen dat oraal waarschijnlijk beter is maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen, gewoon likken? Enige tips voor de eerste keer?"
"mandragora zei: Geen ervaring met het slikken ervan. Ik snuif m'n 2F-DCK, ik leg lijntjes klaar... 1e lijntje 50mg en nog 3 lijntjes van 25mg. het lijntje van 50mg snuif ik op en wacht het effect af... 20minuten later 'als het wat meer mag zijn' snuif ik 25mg erbij... dan weer 20 minuten later 25 mg..., zo verder tot je op het gewenste niveau zit. Omdat het je eerste keer is is het misschien beter het eerste lijntje ook 25mg te wegen ipv 50mg. Dus stapelen met lijntjes van 25mg om de 20 minuten, tot het voor jou voldoende is. Gebruik een timer en milligram weegschaaltje (0,000) Klik om te vergroten... Purplext zei: Of lees je in over pluggen. Favo R.O.A. voor mij met disso's ✌🏻 Handboek - Pluggen voor Dummies Klein kickje omhoog. Het pluggen werkt lekker. Zocht naar andere manieren ipv het snuiven, neus reageert er niet lekker op. Ben nog wat aan het experimenteren, puur recreatief lekker op de bank. Heb enkele 1ml doseerspuitjes geregeld en wat glijmiddel. Als ik een topic op reddit moet geloven... drugsforum.nl Klik om te vergroten... Dankjulliewel. Zal ik zeker doen. Op een goeie ervaring."