Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over RC's

Korte vragen over RC's

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
rightonyascreen zei:
Ik heb een halve gram 2F-Ketamine. Geen idee wat ik moet doen en hoe ik het moet nemen. Mensen zeggen dat oraal waarschijnlijk beter is maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen, gewoon likken? Enige tips voor de eerste keer?
Klik om te vergroten...
Of lees je in over pluggen. Favo R.O.A. voor mij met disso's ✌🏻

Handboek - Pluggen voor Dummies

Klein kickje omhoog. Het pluggen werkt lekker. Zocht naar andere manieren ipv het snuiven, neus reageert er niet lekker op. Ben nog wat aan het experimenteren, puur recreatief lekker op de bank. Heb enkele 1ml doseerspuitjes geregeld en wat glijmiddel. Als ik een topic op reddit moet geloven...
drugsforum.nl drugsforum.nl
r
rightonyascreenLid
01-01-2024, 00:00
#2
mandragora zei:
Geen ervaring met het slikken ervan. Ik snuif m'n 2F-DCK, ik leg lijntjes klaar... 1e lijntje 50mg en nog 3 lijntjes van 25mg.
het lijntje van 50mg snuif ik op en wacht het effect af... 20minuten later 'als het wat meer mag zijn' snuif ik 25mg erbij... dan weer 20 minuten later 25 mg..., zo verder tot je op het gewenste niveau zit.
Omdat het je eerste keer is is het misschien beter het eerste lijntje ook 25mg te wegen ipv 50mg.
Dus stapelen met lijntjes van 25mg om de 20 minuten, tot het voor jou voldoende is.
Gebruik een timer en milligram weegschaaltje (0,000)
Klik om te vergroten...
Purplext zei:
Of lees je in over pluggen. Favo R.O.A. voor mij met disso's ✌🏻

Handboek - Pluggen voor Dummies

Klein kickje omhoog. Het pluggen werkt lekker. Zocht naar andere manieren ipv het snuiven, neus reageert er niet lekker op. Ben nog wat aan het experimenteren, puur recreatief lekker op de bank. Heb enkele 1ml doseerspuitjes geregeld en wat glijmiddel. Als ik een topic op reddit moet geloven...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...

Dankjulliewel. Zal ik zeker doen. Op een goeie ervaring. :)
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
rightonyascreen zei:
Dankjulliewel. Zal ik zeker doen. Op een goeie ervaring. :)
Klik om te vergroten...
Sorry, iets te laat. Ik was net een berichtje voor je aan het typen 🙂 Oraal is ook een optie. Dan treden de effecten iets langzamer en gelijkmatiger op. De ervaring duurt iets langer en zwakt ook weer iets langzamer af. Of dat de voorkeur heeft ligt een beetje aan jou…

Op een goede ervaring in ieder geval!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."