Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam na-effecten

Bromazolam na-effecten

50 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was trouwens vergeten te zeggen dat ik vandaag een bericht van een maat had ontvangen met “yo bro, je belde?” en ik wist oprecht niet dat ik hem gebeld had.. Ik zou hem blijkbaar gebeld hebben om 05:20 ‘s nachts. Kwam voor mij echt als een verrassing..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
OtherShore zei:
Je hebt trouwens gelijk. Ze hebben de minder gevaarlijke, beter beheersbare benzos verboden… Handig weer
Klik om te vergroten...

Dit ja. Zo frustrerend. Ik had echt mijn twee favoriete benzo’s - etizolam en flualprazolam, ideaal voor de twee verschillende doeleinden waarvoor ik ze gebruikte. Gaan ze die verbieden. * insert fuck-you vinger * Vooral etizolam was echt favo, nog steeds wel hartstikke link natuurlijk zoals alle benzo’s, ik praat absoluut niks goed (!), maar toch in de effecten wat softer dan overige RC-benzo’s die ik heb gebruikt. Wat ook wel weer een eigen gevaar kan opleveren trouwens (onderschatting, gevoel van ‘false sobriety’) maar voor mij werkte dit prima.

Nu is het de keren dat je een benzo wil nemen kloten met stoffen die je minder goed kent, die onbetrouwbaarder zijn, zwaarder, en ook nog eens langere halfwaardetijden hebben. Baluh.

‘Anxiolitisch’ zal origineel uit het Engels komen, maar is volgens mij een perfect geaccepteerd Nederlands woord hoor! Ik ken het in ieder geval gewoon in deze context. 😊
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Heftig dromen is bijzonder, omdat benzo’s normaal gesproken de REM-slaap onderdrukken. Ik merk ook echt dat wanneer ik een benzo neem, ik minder droom dan normaal (althans waar ik me van bewust ben, maar dit klopt dus ook wel met wat benzo’s doen). Je ziet intensiever dromen wel vaak beschreven worden bij de rebound of ontwenning/afkick van benzo’s.

Kan me indenken dat deze dromen teleurstellend of creepy aanvoelden!
Klik om te vergroten...
Zou inderdaad kunnen dat het tijdens het uitwerken/rebound gebeurd is. De dag dat ik het had genomen had ik hier namelijk geen last van, maar de dag erna echt intens.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag ben je in ieder geval op tijd wakker @Moonrock6651 🙂 Of ben je nog wakker?
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#5
OtherShore zei:
Vandaag ben je in ieder geval op tijd wakker @Moonrock6651 🙂 Of ben je nog wakker?
Klik om te vergroten...
Ik word altijd heel vroeg wakker maar ik slaap ook relatief vroeg. Ik ben soms stiekem een beetje jaloers op mensen die kunnen slapen tot ze er geen zin meer in hebben😂
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Vandaag echt kut geslapen.. Ik weet niet of het met de rebound te maken heeft of omdat ik best wel zenuwachtig ben omdat ik ga afspreken met een dame straks. Is wel een beetje spannend na een lange tijd sociaal oncomfortabel te zijn geweest, maar ik heb alle vertrouwen erin dat het een leuke dag wordt ondanks de lack of sleep. Ik werd wakker om 1:40 om te plassen en toen bleef ik continu denken en denken en denken wat op zichzelf best vermoeiend is, daarna heb ik doorgeslapen tot een uurtje of 5 en toen moest ik weer plassen. Sindsdien alleen maar wakker gelegen met ogen dicht tot 7 uur. Besloten een uur te wandelen en daarna koud te douchen in plaats van kloten op mijn telefoon. Voelde mij even heel energiek, maar dat is alweer afgezakt nu.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moonrock6651 zei:
Vandaag echt kut geslapen.. Ik weet niet of het met de rebound te maken heeft of omdat ik best wel zenuwachtig ben omdat ik ga afspreken met een dame straks. Is wel een beetje spannend na een lange tijd sociaal oncomfortabel te zijn geweest, maar ik heb alle vertrouwen erin dat het een leuke dag wordt ondanks de lack of sleep. Ik werd wakker om 1:40 om te plassen en toen bleef ik continu denken en denken en denken wat op zichzelf best vermoeiend is, daarna heb ik doorgeslapen tot een uurtje of 5 en toen moest ik weer plassen. Sindsdien alleen maar wakker gelegen met ogen dicht tot 7 uur. Besloten een uur te wandelen en daarna koud te douchen in plaats van kloten op mijn telefoon. Voelde mij even heel energiek, maar dat is alweer afgezakt nu.
Klik om te vergroten...
Klinkt normaal hoor, zo voor een date. De rebound voor eenmalig gebruik duurt meestal niet zo lang. Veel plezier straks!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
Veel plezier met je date! Uit je comfortzone gaan is vaak spannend maar levert vrijwel altijd iets op. Waarop je achteraf misschien denkt, vond ik dit nou zo spannend?!
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Afgelopen nacht heb ik slechts 0,3 mg bromazolam genomen. Heerlijk geslapen en flink gedroomd. Op een gegeven moment moest ik in mijn droom nodig plassen. Gelukkig werd ik op tijd wakker en ben ik even naar het toilet geweest om daarna weer snel in dromenland te geraken in bed.

Vanmorgen had ik aangename na effecten. Normaal sta ik bijna altijd op met een opgejaagd gevoel en de drang bezig te moeten zijn. Stress dus.

Maar vanmorgen juist lekker rustig gedaan. Espresso's drinken en hasjiesj roken en vaporiseren. Gewoon even buiten stil zitten en niet mezelf constant opjagen.

Gevaarlijk spul dus voor stresskippen zoals ik. 😉
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#10
HappyMind zei:
Veel plezier met je date! Uit je comfortzone gaan is vaak spannend maar levert vrijwel altijd iets op. Waarop je achteraf misschien denkt, vond ik dit nou zo spannend?!
Klik om te vergroten...
Ja, inderdaad. Voornaamste reden ook dat ik ook mezelf zo voor de leeuwen heb gegooid.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hippie Langwaus zei:
0,3 mg bromazolam
Klik om te vergroten...
Hoe krijg je dat voor elkaar ? Zo'n kleine dosis af te passen ....
Is een tiende of een achtste pellet.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#12
BelowTheFlow zei:
Hoe krijg je dat voor elkaar ? Zo'n kleine dosis af te passen ....
Is een tiende of een achtste pellet.
Klik om te vergroten...

Een paar pellets afwegen. Dan weet je hoeveel mg tablet overeenkomt met bijvoorbeeld 12 mg bromazolam. Deze pillen fijnmalen in een vijzel tot fijn poeder. Van dit poeder kun je dan een aantal mg afwegen en dan weet je met hoeveel mg bromazolam dit ongeveer overeen komt.

Let op! Het is mogelijk dat de bromazolam in het poeder niet homogeen verdeeld is. Er kunnen delen van het poeder potenter of minder potent zijn. Toch komt het vrij aardig in de buurt, denk ik.

Het is veel beter om volumetrisch te doseren met een oplossing van bromazolam. Ik heb echter geen puur bromazolam ter beschikking. En ook hierbij is het belangrijk de oplossing voor het uitnemen van een dosis goed de schudden, zodat het bijvoorbeeld onderin de maatkolf niet geconcentreerder is dan bovenin.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat zijn uiteraard de twee opties. Ik had ook nog even bedacht het poeder te verdunnen met bijvoorbeeld fijn gewreven paracetamol of zo (slik ik dagelijks voor de nacht). Maar dan weet je van tevoren dat goed genoeg mengen absoluut niet goed genoeg te doen is.

Net even een pellet gewogen voor een grof idee. Ik zou dan voor 0,3 mg werkzame stof (net verwaarloosbaar minder dan) 20 mg poeder nodig hebben. Bij die kleine hoeveelheid vertrouw ik mijn mg weegschaal nog niet.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hippie Langwaus zei:
Let op! Het is mogelijk dat de bromazolam in het poeder niet homogeen verdeeld is. Er kunnen delen van het poeder potenter of minder potent zijn. Toch komt het vrij aardig in de buurt, denk ik.
Klik om te vergroten...
Tip:
Kleurstof erbij doen.
Mag gerust paprikapoeder zijn.
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hippie Langwaus zei:
Afgelopen nacht heb ik slechts 0,3 mg bromazolam genomen. Heerlijk geslapen en flink gedroomd. Op een gegeven moment moest ik in mijn droom nodig plassen. Gelukkig werd ik op tijd wakker en ben ik even naar het toilet geweest om daarna weer snel in dromenland te geraken in bed.

Vanmorgen had ik aangename na effecten. Normaal sta ik bijna altijd op met een opgejaagd gevoel en de drang bezig te moeten zijn. Stress dus.

Maar vanmorgen juist lekker rustig gedaan. Espresso's drinken en hasjiesj roken en vaporiseren. Gewoon even buiten stil zitten en niet mezelf constant opjagen.

Gevaarlijk spul dus voor stresskippen zoals ik. 😉
Klik om te vergroten...
Wel lekker dat het goed is gevallen vandaag🤩
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#16
0,75 tot 1,5 mg voor mij.
1,5 mg vind ik al aan de zware kant.
Nooit langer dan één dag genomen.
3 mg was veel te hoog, wankelen en de hele volgende dag duf, geen geheugenstoornis. (denk ik :blush:)
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Relmuis zei:
0,75 tot 1,5 mg voor mij.
1,5 mg vind ik al aan de zware kant.
Nooit langer dan één dag genomen.
3 mg was veel te hoog, wankelen en de hele volgende dag duf, geen geheugenstoornis. (denk ik :blush:)
Klik om te vergroten...
Ja dat heb ik ook heel erg zwaar gehad op 3mg
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Date ging gisteren echt geweldig. Allebei super comfortabel en ik herkende mijn oude ik weer in deze dag. Lekker sociaal, zelfverzekerd, vrolijk en gezellig. Beiden hadden het super comfortabel met elkaar al na 10/15 minuten. We hebben samen gesport, gegeten, gesprekken in de nacht gehad alsof we al in een lange relatie zaten, geblowd etc. Ik ben nu wel oprecht een zombie maar aangezien ik niet kan slapen ga ik zo even een keiharde trainingssessie neerzetten. Dit soort momenten herinneren je eraan dat het leven echt geweldig kan zijn en dat je op positievere dingen moet focussen in plaats van alleen de negatieve dingen.
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
3 mg is idd te zwaar en die klote groene pilletjes zijn ook nog es keihard dus splitten gaat ook alleen met een echt goede pillensplitter!
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#20
snijboon zei:
3 mg is idd te zwaar en die klote groene pilletjes zijn ook nog es keihard dus splitten gaat ook alleen met een echt goede pillensplitter!
Klik om te vergroten...
Ja ik snap ook niet waarom ik altijd de grens moet opzoeken met de hoogste dosering. Ik heb altijd zo een roekeloze idioot in me die zegt dat ik liever een hogere dosering kan pakken als ik het toch ga doen terwijl ik bewust ervan ben dat minder in de meeste gevallen meer is. Dag erna functioneren na zo een hoge dosering is vrijwel onmogelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."