Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam na-effecten

Bromazolam na-effecten

50 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen van het forum,

Ik weet niet of het zo zeer noodzakelijk was om een topic te openen voor dit, maar ik wil eigenlijk ervaringen weten van meerdere mensen in plaats van individueel in privé. Ook kan dit eventueel nieuwe mensen op dit forum helpen omdat ze het dan terug kunnen lezen, dus een win-win situatie lijkt me.

mijn story:
Ik heb gisteren voor het slapen voor het eerst in mijn leven een 3mg Bromazolam pilletje geslikt. Ik heb de andere 9 die ik had doorgespoeld en door middel van liegen tegen mijzelf toch nog stiekem 1 bewaard waar ik spijt van heb. Ik heb vandaag een vrije dag en morgen heb ik ook niets belangrijks op de planning staan dus ik heb mijzelf eigenlijk laten geloven dat dit het juiste moment is om eindelijk is een keer echt slaap te pakken (wat voorheen maar niet wil lukken helaas). Ik was na een half uurtje na mijn inname een beetje duizelig geworden en vanaf dat moment herinner ik mij helemaal niets meer tot ik wakker werd om 08:50. Ik had mijzelf ingelezen over dat je de dagen erna wat slapjes, moe en alles behalve alert zou zijn en dat heb ik ook zelf echt ondervonden. Ik liep alsof ik dronken was naar de WC om te plassen en meermaals bijna omgevallen. In de ochtend toen ik een ontbijt wilde maken ook echt van alles uit mijn handen laten vallen en ik vond het lastig communiceren omdat ik telkens vergat waar ik over wilde praten. Dit was dus even mijn story, maar ik heb deze topic voor iets anders geopend.

Mijn vragen aan jullie:
1. Ik heb vandaag dus een vrije dag en morgen ook, maar morgen zou ik eigenlijk naar de sportschool gaan om kracht te trainen. Zal dit een gevaar kunnen vormen? Als dat zo is zal ik de krachttraining laten voor overmorgen en gewoon een stuk rennen op de loopband.

2. Ik heb gezien dat er een rebound-effect komt na het gebruik van dit soort benzo’s. Is dat bij langdurig gebruik zo, of bij iedere keer dat je het gebruikt? Ik had mijzelf wat beter moeten inlezen hierover en ik ben bewust ervan dat ik het best dom heb aangepakt. Ik kan mij echt niet voorstellen dat ik zaterdag naar een date ga met een enorme rebound-effect van een benzo.

Ik heb hier een enorme fout gemaakt in verband met mijn verleden en door @HappyMind heb ik ingezien dat ik nog steeds een paar slechte gewoontes heb meegedragen uit de periode van mijn verslaving zoals het liegen tegen jezelf om iets doms/gevaarlijks goed te praten in mezelf. Ik ben erg blij dat ik mensen zoals jullie op dit forum heb want ik zou anders deze dingen nooit zelf inzien en ervan kunnen leren. Ook wil ik mijn dank uiten aan de rest op dit forum die met goede adviezen zijn gekomen om mijn slaapproblemen op te kunnen lossen. Jullie zijn stuk voor stuk geweldige mensen❀
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
💛

Morgen kun je gewoon naar de sportschool. En als je je nog wankel, vergeetachtig oid voelt moet je misschien je keuze heroverwegen. Ik zou alleen de auto nog even niet gebruiken.

En op je tweede vraag heb ik geen theoretisch onderlegd antwoord voor je. Ik merk zelf geen rebound effecten van incidenteel bromazolam gebruik.

Wat me opvalt is het overdenken en je zorgen maken over situaties in de toekomst. Elk mens is (gelukkig) anders, over het algemeen voel je zelf het beste wat de uitwerking is van een actie. Bekijk het per dag!
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
Moonrock6651 zei:
Ik heb gezien dat er een rebound-effect komt na het gebruik van dit soort benzo’s. Is dat bij langdurig gebruik zo, of bij iedere keer dat je het gebruikt?
Klik om te vergroten...
Het komt allebei voor, maar ik vind de rebound bij bromazolam meevallen.
Moonrock6651 zei:
Ik had mijzelf ingelezen over dat je de dagen erna wat slapjes, moe en alles behalve alert zou zijn en dat heb ik ook zelf echt ondervonden. Ik liep alsof ik dronken was naar de WC om te plassen en meermaals bijna omgevallen. In de ochtend toen ik een ontbijt wilde maken ook echt van alles uit mijn handen laten vallen en ik vond het lastig communiceren omdat ik telkens vergat waar ik over wilde praten.
Klik om te vergroten...
Op zich normaal. Zonder tolerantie is 3 mg best veel — zo te horen te veel. En het is een downer hù. Je wordt er nou niet bepaald scherper van. Morgen zou je je wel weer normaal moeten voelen.

HappyMind zei:
Wat me opvalt is het overdenken en je zorgen maken over situaties in de toekomst.
Klik om te vergroten...
Ik vind dit wel een scherpe observatie. Dit maakt misschien ook dat je gevoelig bent voor de aantrekkingskracht van benzos (zo van “even geen zorgen meer”). Dat betekent ook dat je extra op moet passen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met name bij langwerkende benzo's in hoge dosering kan er na één keer gebruiken al een rebound effect optreden. Voornamelijk slaapproblemen kun je dan last van krijgen. Het probleem met bromazolam is dat van dat middel niet uitgezocht is hoe lang het blijft werken. Aangezien de meeste gebruikers na 3 mg de volgende dag nog problemen met de motoriek en het geheugen melden, lijkt het erop dat bromazolam in ieder geval niet heel kortwerkend is. Maar het lijkt er wel op dat die 3 mg wat in de pillen zit die online verkocht worden eigenlijk al te veel is. Best lullig vind ik dat, want volgens mij is het doelbewust marketing om klanten snel afhankelijk te maken. Ohnee, ze verkopen het natuurlijk 'niet voor menselijke consumptie'...
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#5
Veel te hoog gedoseerd. Dat is mijn conclusie, ik heb dit ook gehad toen ik flink flunitrazolam aan het misbruiken was. En kennissen van mij zullen dit ook herkennen. Dit zijn zeker gebeurtenissen die voorkomen als je te zwaar gedoseerd hebt.

Echter, het blijven RC's dus het zou zomaar wat anders kunnen zijn dan alleen een te hoge dosis.
Wij ruimde bijvoorbeeld ook een grill op in eem vriezer. Want ja, dat lijkt ook een kast. Zulke apparte dingen gebeuren dan.

Een maatje van mij die heel erg groot probleem had met benzo's, zei toendertijd dat Bromazolam 72u zou werken, echter nooit bewijs gehad, maar hij was erg afhankelijk van benzo's en pakte wanneer weer nodig was. Volgens mij overtreedt ik hier een regel? Graag weghalen als dat zo is.
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor de reacties allemaal❀ Ik zal morgen even kijken of ik in staat ben om te sporten en als ik merk dat ik dat niet ben zal ik nog een dagje thuisblijven (of cardio doen alleen). Ik hoop echttttttt dat er geen rare rebound effect komt ofso waardoor ik fuckedup ben dit weekend. Als dat wel gebeurd eigen schuld dikke bult. Ik had die stomme kut pil nooit moeten bewaren..đŸ€Šâ€â™‚ïž
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moonrock6651 zei:
Bedankt voor de reacties allemaal❀ Ik zal morgen even kijken of ik in staat ben om te sporten en als ik merk dat ik dat niet ben zal ik nog een dagje thuisblijven (of cardio doen alleen). Ik hoop echttttttt dat er geen rare rebound effect komt ofso waardoor ik fuckedup ben dit weekend. Als dat wel gebeurd eigen schuld dikke bult. Ik had die stomme kut pil nooit moeten bewaren..đŸ€Šâ€â™‚ïž
Klik om te vergroten...
Komt vast wel goed. Alcohol beter een paar dagen laten staan ook.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat het met de rebound wel zal meevallen. Het is zeker niet zoals sommige de dinsdag dip noemen. Eerder merk je verschil in slapen, en héél misschien onrustigheid.

Vooral niet te veel om gaan stressen
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#9
Moonrock6651 zei:
2. Ik heb gezien dat er een rebound-effect komt na het gebruik van dit soort benzo’s. Is dat bij langdurig gebruik zo, of bij iedere keer dat je het gebruikt? Ik had mijzelf wat beter moeten inlezen hierover en ik ben bewust ervan dat ik het best dom heb aangepakt. Ik kan mij echt niet voorstellen dat ik zaterdag naar een date ga met een enorme rebound-effect van een benzo.
Klik om te vergroten...
Persoonlijk heb ik een iets sterker rebound-effect dan de gemiddelde gebruiker (lijkt). Alsnog valt dit wel mee. Vooral wat meer focus en wat langer wakker liggen in de avond. Heel misschien ook een beetje onrust. Maar dit valt echt wel mee
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#10
dupont zei:
Komt vast wel goed. Alcohol beter een paar dagen laten staan ook.
Klik om te vergroten...
Ik hoop het echt🙏 Ik gebruik zelf geen alcohol gelukkig.
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#11
BenzoLiefhebber zei:
Ik denk dat het met de rebound wel zal meevallen. Het is zeker niet zoals sommige de dinsdag dip noemen. Eerder merk je verschil in slapen, en héél misschien onrustigheid.

Vooral niet te veel om gaan stressen
Klik om te vergroten...
Echt een opluchting om dit te horen. Ik ben zelf namelijk best wel gewend aan niet kunnen slapen dus als dat het enige is overleef ik het wel.
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#12
plex zei:
Persoonlijk heb ik een iets sterker rebound-effect dan de gemiddelde gebruiker (lijkt). Alsnog valt dit wel mee. Vooral wat meer focus en wat langer wakker liggen in de avond. Heel misschien ook een beetje onrust. Maar dit valt echt wel mee
Klik om te vergroten...
Ik hoop oprecht dat dat het is alleen. Ik zal de komende dagen updates plaatsen hierover.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dan gooi ik er toch even mijn ervaring tegenaan.
Het geschiedde ergens in april dit jaar. Direct aansluitend op een avond/nacht met stim gebruik, neem ik nooit een benzo. Dat doe ik desgewenst pas de nacht erna. In dit geval nam ik op maandag 00:01 uur (ik bedoel: rondom middernacht) een halve pellet en in dit geval dus 1,5 mg bromazolam.
Helaas bleek het niet te werken. Zo erg dat ik me afvroeg: heb ik het eigenlijk wel geslikt.
Om een uur of drie begon mijn blaas om aandacht te vragen. Dus, licht aan en naar de wastafel. De trap vanaf deze zolderkamer naar beneden op dat logeeradres was zelfs bij dag al gevaarlijk, dus fijn dat er een wastafel was !

Op de terugweg zie ik een halve pellet op tafel liggen. "Oh ****, kennelijk toch niet geslikt." Uiteraard alsnog gedaan.

Fast forward naar een uur of 17:00 die maandagmiddag: ik wordt wakker, en zie dan hoe laat het is.
Bij het uit de bedstee klimmen merk ik: "oh ****, hoe "laat" het is." Toch in totaal 3 mg genomen.

  • De volgende dag (dinsdag) was ik nog niets waard. De tocht naar de supermarkt ondernam ik lopend.
  • De woensdag kon ik wel voorzichting fietsen.
  • De donderdag wel vrijwel OK en pas de vrijdag weer volledig functioneel.

Natuurlijk heb ik het spul weer bijbesteld. Ik gebruik het puur funtioneel, op momenten dat ik iets langdurigers wil dan Zolpidem (max 6 uur slaap als ik geluk heb).

Nog even dit:
Neo-Shulginist zei:
Maar het lijkt er wel op dat die 3 mg wat in de pillen zit die online verkocht worden eigenlijk al te veel is. Best lullig vind ik dat, want volgens mij is het doelbewust marketing om klanten snel afhankelijk te maken. Ohnee, ze verkopen het natuurlijk 'niet voor menselijke consumptie'...
Klik om te vergroten...
Mijn invalshoek: juist hartstikke fijn. Ik koop er 1 en krijg in feite twee doseringen.
Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij XTC pillen: het gaat niet om het aantal maar om de hoeveelheid werkzame stof.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
BelowTheFlow zei:
Mijn invalshoek: juist hartstikke fijn. Ik koop er 1 en krijg in feite twee doseringen.
Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij XTC pillen: het gaat niet om het aantal maar om de hoeveelheid werkzame stof.
Klik om te vergroten...
Ja en hoe meer per pil, des te groter de kans dat mensen meer kopen of nemen dan ze eigenlijk van plan waren.
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#15
BelowTheFlow zei:
Dan gooi ik er toch even mijn ervaring tegenaan.
Het geschiedde ergens in april dit jaar. Direct aansluitend op een avond/nacht met stim gebruik, neem ik nooit een benzo. Dat doe ik desgewenst pas de nacht erna. In dit geval nam ik op maandag 00:01 uur (ik bedoel: rondom middernacht) een halve pellet en in dit geval dus 1,5 mg bromazolam.
Helaas bleek het niet te werken. Zo erg dat ik me afvroeg: heb ik het eigenlijk wel geslikt.
Om een uur of drie begon mijn blaas om aandacht te vragen. Dus, licht aan en naar de wastafel. De trap vanaf deze zolderkamer naar beneden op dat logeeradres was zelfs bij dag al gevaarlijk, dus fijn dat er een wastafel was !

Op de terugweg zie ik een halve pellet op tafel liggen. "Oh ****, kennelijk toch niet geslikt." Uiteraard alsnog gedaan.

Fast forward naar een uur of 17:00 die maandagmiddag: ik wordt wakker, en zie dan hoe laat het is.
Bij het uit de bedstee klimmen merk ik: "oh ****, hoe "laat" het is." Toch in totaal 3 mg genomen.

  • De volgende dag (dinsdag) was ik nog niets waard. De tocht naar de supermarkt ondernam ik lopend.
  • De woensdag kon ik wel voorzichting fietsen.
  • De donderdag wel vrijwel OK en pas de vrijdag weer volledig functioneel.

Natuurlijk heb ik het spul weer bijbesteld. Ik gebruik het puur funtioneel, op momenten dat ik iets langdurigers wil dan Zolpidem (max 6 uur slaap als ik geluk heb).

Nog even dit:

Mijn invalshoek: juist hartstikke fijn. Ik koop er 1 en krijg in feite twee doseringen.
Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij XTC pillen: het gaat niet om het aantal maar om de hoeveelheid werkzame stof.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor het delen van je ervaring! Ik weet nu zo een beetje wat mij te wachten staat. Ik ben zo fucking boos op mezelf dat ik deze simpele dingen niet gewoon heb gelezen voordat ik het achterover gooide.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Met name bij langwerkende benzo's in hoge dosering kan er na één keer gebruiken al een rebound effect optreden. Voornamelijk slaapproblemen kun je dan last van krijgen. Het probleem met bromazolam is dat van dat middel niet uitgezocht is hoe lang het blijft werken. Aangezien de meeste gebruikers na 3 mg de volgende dag nog problemen met de motoriek en het geheugen melden, lijkt het erop dat bromazolam in ieder geval niet heel kortwerkend is. Maar het lijkt er wel op dat die 3 mg wat in de pillen zit die online verkocht worden eigenlijk al te veel is. Best lullig vind ik dat, want volgens mij is het doelbewust marketing om klanten snel afhankelijk te maken. Ohnee, ze verkopen het natuurlijk 'niet voor menselijke consumptie'...
Klik om te vergroten...

Er zijn ook lagere doseringen pellets bromazolam te koop. De mijne zijn geen 3 mg. Of wacht, nu begin ik te twijfelen. Grrr, ben te lui om op te staan om te gaan kijken terwijl ik het nu ook wil weten ook.

* Edit: toch maar even naar m’n drugshoekje gesjokt, 2.5 mg zijn ze bij de vendor waar ik ze gehaald heb. Nog altijd niet erg weinig trouwens.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bromazolam, wat in het begin onschuldig leek en zelfs een uitkomst na een paar nachten moeilijk slapen , kwam uit in iets wat ik nooit heb gewild.

Verslapen voor afspraken, voor werk.
Levensgevaarlijke situaties creëren.
Vreemd ongeremd gedrag(heel anders dan ik eigenlijk ben) ,verdriet van geliefden.
Ziekelijke black-outs en ongewild (gecombineerd) drugsgebruik.

Hoewel ik deze redelijk vaak heb gebruikt hoop ik toch dat het snel verbannen mag worden.
In mijn geval doet het , zeker hoe vaker geslikt , meer kwaad dan goed.

Heb ik soms problemen met slapen , ja.
Heb ik daar benzos voor nodig om dat te verhelpen , nee.
Nu gebruik ik het niet meer ,ook niet af en toe.
Benzos zijn een groot kwaad voor mij, en dan heb ik het nieteens over verslaving.
Zelf nooit afhankelijk geweest gelukkig.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fisherman's friend zei:
Bromazolam, wat in het begin onschuldig leek en zelfs een uitkomst na een paar nachten moeilijk slapen , kwam uit in iets wat ik nooit heb gewild.

Verslapen voor afspraken, voor werk.
Levensgevaarlijke situaties creëren.
Vreemd ongeremd gedrag(heel anders dan ik eigenlijk ben) ,verdriet van geliefden.
Ziekelijke black-outs en ongewild (gecombineerd) drugsgebruik.

Hoewel ik deze redelijk vaak heb gebruikt hoop ik toch dat het snel verbannen mag worden.
In mijn geval doet het , zeker hoe vaker geslikt , meer kwaad dan goed.

Heb ik soms problemen met slapen , ja.
Heb ik daar benzos voor nodig om dat te verhelpen , nee.
Nu gebruik ik het niet meer ,ook niet af en toe.
Benzos zijn een groot kwaad voor mij, en dan heb ik het nieteens over verslaving.
Zelf nooit afhankelijk geweest gelukkig.
Klik om te vergroten...

Nou, doe maar niet verbannen. Ik heb net na die ban van etizolam en flualprazolam helemaal uit moeten gaan zoeken welke nieuwe benzo’s er het meest bij in de buurt komen. Wat niet bepaald 123 gedaan is met benzo’s, dat ‘even uitzoeken’, want het is eigenlijk veel te tricky om mee te experimenteren. Anyway, van de probeersels vind ik pyrazolam (als alternatief voor het meer angstremmende etizolam) en bromazolam (als alternatief voor het meer sederende flualprazolam) so far het meest acceptabel in de richting komen, maar alsnog heb ik liever die oude twee, daarmee wist ik tenminste wat ik kon verwachten qua dosis, werking, sterkte, duur etc.

Maar even serieus, ik snap je wel hoor. :wink: Ik lees hier regelmatig hele heftige dingen over bromazolam. Tot nu toe dat soort heftige ervaringen zelf nog helemaal niet gehad. Het doet wat het moet doen (voor mij is dat gewoon zo nu en dan en met periodes wat regelmatiger, functioneel: slapen) (ja, ik weet, linke soep), alleen vind ik de trage onset ervan wel irritant. Nemen jullie zo snel (onbewust) zo veel?

Ik zal de laatste zijn die ontkent dat ook ik gevoelig ben voor benzo-afhankelijkheid (heb de heerlijke combinatie van angst- en insomnia-genen) maar ik heb nog nooit een echte benzo-black-out gehad.

Ja, een keertje jaren geleden, dat ik echt na het nemen van een benzo om te slapen als een malle levensecht ging hallucineren en dingen ging brabbelen die nergens op sloegen (gesprek is hilarisch om terug te lezen achteraf), maar niks gevaarlijks, en dat was na veeeeel te lang wakker op speed. Die benzo gaf toen gewoon de slaaptekorteffecten onverwacht een enorme kick waardoor die tijdelijk bizar werden versterkt. Maar los van dat, nooit rare dingen gedaan op benzo’s behalve misschien soms wel eens wat ongeremd ouwehoeren, te vergelijken met aangeschotenheid.

Kun je evt. iets meer uitleg geven over wat bromazolam dan precies met jou deed? Wat was je gedrag? Hoeveel gebruikte je en hoe vaak? Waarin was het zo anders dan andere benzo’s? Ik ervaar het op normale dosis dus ook niet als zo ontzĂ©ttend opvallend veel sterker dan andere benzo’s uit de ‘voornamelijk sederend’-klasse.
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Zijn intense en hele realistisch voelende dromen een bijwerking van deze pillen? Ik heb oprecht 4 dromen gehad deze nacht en alle 4 voelden zo mega realistisch dat ik er echt even van baalde toen ik wakker werd.

Droom 1: Het eerste was wat minder leuk maar heel vreemd. Ik dacht dat ik probeerde in slaap te vallen maar dit helemaal niet lukte. Ik dacht dat het kwam door de rebound van de Bromazolam die ik eergister had genomen. Toen ik op mijn telefoon keek naar de tijd zag ik dat het pas 18:30 was terwijl ik om 22:00 ongeveer naar bed was gegaan. Dit was meer zo een droom die ik kreeg omdat ik angstig was over de mogelijke rebound effecten van Bromazolam. Ik heb tijdens deze droom ook een zware slaapverlamming gehad wat ook geen pretje was.

Droom 2: Ik was aan het werken bij het bedrijf waar ik nu werk, maar het zag er heel anders uit. De eigenaar had een villa nu voor het bedrijf staan met 8 super cars voor de deur. Ik was aan de slag met een collega en ik had eerder die dag een toto lijst aangemaakt waarmee ik met 50 euro 8000 euro kon winnen. Dat lijstje viel en ik cashte mijn geld uit bij de winkel. Dit was natuurlijk in mijn droom, maar het voelde zo mega realistisch aan dat ik wakker werd en ging zoeken naar dat geld.. Pijnlijk om erachter te komen dat het allemaal een realistische droom is geweest.

Droom 3: Ik ging naar de sportschool in de nacht en ik trainde mijn bovenlichaam. Ik ging even boven naar de toilets omdat je daar een goede spiegel met de juiste belichting hebt. Ik stond voor de spiegel en ik had mijn DROOM fysiek. Ik stond er super droog, vasculair en heel erg groot bij. Ik maakte een paar foto’s en kreeg in de sportschool wat complimenten. Toen werd ik wakker om te plassen en realiseerde ik mij dat dit dus helemaal geen realiteit was. Dit deed wel even pijn opnieuw.

Droom 4: Ik was bij een vrouw thuis die donuts maakte en verkocht. Ik zat bij haar in de woonkamer terwijl ik wachtte op mijn donuts. Toen ik lang niets hoorde ging ik even kijken wat ze aan het doen was en tot mijn verbazing was mevrouw er helemaal niet meer. Ik probeerde haar te roepen en zoeken, maar geen resultaat. Toen ik terugging naar de woonkamer zag ik dat mijn bestelling wel op de tafel lag. Toen ik het pakte en het huis uit wilde lopen riep ze opeens vanuit de keuken (waar ze eerst niet te vinden was) dat ik nog niet heb betaald. Op dit moment werd ik wakker en was ik oprecht blij dat dit een droom was. Heel erg creepy vond ik dit.
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik was trouwens vergeten te zeggen dat ik vandaag een bericht van een maat had ontvangen met “yo bro, je belde?” en ik wist oprecht niet dat ik hem gebeld had.. Ik zou hem blijkbaar gebeld hebben om 05:20 ‘s nachts. Kwam voor mij echt als een verrassing..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."