Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam na-effecten

Bromazolam na-effecten

50 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#1
0,75 tot 1,5 mg voor mij.
1,5 mg vind ik al aan de zware kant.
Nooit langer dan één dag genomen.
3 mg was veel te hoog, wankelen en de hele volgende dag duf, geen geheugenstoornis. (denk ik :blush:)
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Relmuis zei:
0,75 tot 1,5 mg voor mij.
1,5 mg vind ik al aan de zware kant.
Nooit langer dan één dag genomen.
3 mg was veel te hoog, wankelen en de hele volgende dag duf, geen geheugenstoornis. (denk ik :blush:)
Klik om te vergroten...
Ja dat heb ik ook heel erg zwaar gehad op 3mg
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was trouwens vergeten te zeggen dat ik vandaag een bericht van een maat had ontvangen met “yo bro, je belde?” en ik wist oprecht niet dat ik hem gebeld had.. Ik zou hem blijkbaar gebeld hebben om 05:20 ‘s nachts. Kwam voor mij echt als een verrassing..
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste mensen van het forum,

Ik weet niet of het zo zeer noodzakelijk was om een topic te openen voor dit, maar ik wil eigenlijk ervaringen weten van meerdere mensen in plaats van individueel in privé. Ook kan dit eventueel nieuwe mensen op dit forum helpen omdat ze het dan terug kunnen lezen, dus een win-win situatie lijkt me.

mijn story:
Ik heb gisteren voor het slapen voor het eerst in mijn leven een 3mg Bromazolam pilletje geslikt. Ik heb de andere 9 die ik had doorgespoeld en door middel van liegen tegen mijzelf toch nog stiekem 1 bewaard waar ik spijt van heb. Ik heb vandaag een vrije dag en morgen heb ik ook niets belangrijks op de planning staan dus ik heb mijzelf eigenlijk laten geloven dat dit het juiste moment is om eindelijk is een keer echt slaap te pakken (wat voorheen maar niet wil lukken helaas). Ik was na een half uurtje na mijn inname een beetje duizelig geworden en vanaf dat moment herinner ik mij helemaal niets meer tot ik wakker werd om 08:50. Ik had mijzelf ingelezen over dat je de dagen erna wat slapjes, moe en alles behalve alert zou zijn en dat heb ik ook zelf echt ondervonden. Ik liep alsof ik dronken was naar de WC om te plassen en meermaals bijna omgevallen. In de ochtend toen ik een ontbijt wilde maken ook echt van alles uit mijn handen laten vallen en ik vond het lastig communiceren omdat ik telkens vergat waar ik over wilde praten. Dit was dus even mijn story, maar ik heb deze topic voor iets anders geopend.

Mijn vragen aan jullie:
1. Ik heb vandaag dus een vrije dag en morgen ook, maar morgen zou ik eigenlijk naar de sportschool gaan om kracht te trainen. Zal dit een gevaar kunnen vormen? Als dat zo is zal ik de krachttraining laten voor overmorgen en gewoon een stuk rennen op de loopband.

2. Ik heb gezien dat er een rebound-effect komt na het gebruik van dit soort benzo’s. Is dat bij langdurig gebruik zo, of bij iedere keer dat je het gebruikt? Ik had mijzelf wat beter moeten inlezen hierover en ik ben bewust ervan dat ik het best dom heb aangepakt. Ik kan mij echt niet voorstellen dat ik zaterdag naar een date ga met een enorme rebound-effect van een benzo.

Ik heb hier een enorme fout gemaakt in verband met mijn verleden en door @HappyMind heb ik ingezien dat ik nog steeds een paar slechte gewoontes heb meegedragen uit de periode van mijn verslaving zoals het liegen tegen jezelf om iets doms/gevaarlijks goed te praten in mezelf. Ik ben erg blij dat ik mensen zoals jullie op dit forum heb want ik zou anders deze dingen nooit zelf inzien en ervan kunnen leren. Ook wil ik mijn dank uiten aan de rest op dit forum die met goede adviezen zijn gekomen om mijn slaapproblemen op te kunnen lossen. Jullie zijn stuk voor stuk geweldige mensen❀
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
💛

Morgen kun je gewoon naar de sportschool. En als je je nog wankel, vergeetachtig oid voelt moet je misschien je keuze heroverwegen. Ik zou alleen de auto nog even niet gebruiken.

En op je tweede vraag heb ik geen theoretisch onderlegd antwoord voor je. Ik merk zelf geen rebound effecten van incidenteel bromazolam gebruik.

Wat me opvalt is het overdenken en je zorgen maken over situaties in de toekomst. Elk mens is (gelukkig) anders, over het algemeen voel je zelf het beste wat de uitwerking is van een actie. Bekijk het per dag!
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Moonrock6651 zei:
Ik heb gezien dat er een rebound-effect komt na het gebruik van dit soort benzo’s. Is dat bij langdurig gebruik zo, of bij iedere keer dat je het gebruikt?
Klik om te vergroten...
Het komt allebei voor, maar ik vind de rebound bij bromazolam meevallen.
Moonrock6651 zei:
Ik had mijzelf ingelezen over dat je de dagen erna wat slapjes, moe en alles behalve alert zou zijn en dat heb ik ook zelf echt ondervonden. Ik liep alsof ik dronken was naar de WC om te plassen en meermaals bijna omgevallen. In de ochtend toen ik een ontbijt wilde maken ook echt van alles uit mijn handen laten vallen en ik vond het lastig communiceren omdat ik telkens vergat waar ik over wilde praten.
Klik om te vergroten...
Op zich normaal. Zonder tolerantie is 3 mg best veel — zo te horen te veel. En het is een downer hù. Je wordt er nou niet bepaald scherper van. Morgen zou je je wel weer normaal moeten voelen.

HappyMind zei:
Wat me opvalt is het overdenken en je zorgen maken over situaties in de toekomst.
Klik om te vergroten...
Ik vind dit wel een scherpe observatie. Dit maakt misschien ook dat je gevoelig bent voor de aantrekkingskracht van benzos (zo van “even geen zorgen meer”). Dat betekent ook dat je extra op moet passen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met name bij langwerkende benzo's in hoge dosering kan er na één keer gebruiken al een rebound effect optreden. Voornamelijk slaapproblemen kun je dan last van krijgen. Het probleem met bromazolam is dat van dat middel niet uitgezocht is hoe lang het blijft werken. Aangezien de meeste gebruikers na 3 mg de volgende dag nog problemen met de motoriek en het geheugen melden, lijkt het erop dat bromazolam in ieder geval niet heel kortwerkend is. Maar het lijkt er wel op dat die 3 mg wat in de pillen zit die online verkocht worden eigenlijk al te veel is. Best lullig vind ik dat, want volgens mij is het doelbewust marketing om klanten snel afhankelijk te maken. Ohnee, ze verkopen het natuurlijk 'niet voor menselijke consumptie'...
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Date ging gisteren echt geweldig. Allebei super comfortabel en ik herkende mijn oude ik weer in deze dag. Lekker sociaal, zelfverzekerd, vrolijk en gezellig. Beiden hadden het super comfortabel met elkaar al na 10/15 minuten. We hebben samen gesport, gegeten, gesprekken in de nacht gehad alsof we al in een lange relatie zaten, geblowd etc. Ik ben nu wel oprecht een zombie maar aangezien ik niet kan slapen ga ik zo even een keiharde trainingssessie neerzetten. Dit soort momenten herinneren je eraan dat het leven echt geweldig kan zijn en dat je op positievere dingen moet focussen in plaats van alleen de negatieve dingen.
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
3 mg is idd te zwaar en die klote groene pilletjes zijn ook nog es keihard dus splitten gaat ook alleen met een echt goede pillensplitter!
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#10
snijboon zei:
3 mg is idd te zwaar en die klote groene pilletjes zijn ook nog es keihard dus splitten gaat ook alleen met een echt goede pillensplitter!
Klik om te vergroten...
Ja ik snap ook niet waarom ik altijd de grens moet opzoeken met de hoogste dosering. Ik heb altijd zo een roekeloze idioot in me die zegt dat ik liever een hogere dosering kan pakken als ik het toch ga doen terwijl ik bewust ervan ben dat minder in de meeste gevallen meer is. Dag erna functioneren na zo een hoge dosering is vrijwel onmogelijk.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een pillensplitter is bij vrijwel iedere apotheek te koop, voor weinig (~de prijs van een losse XTC pil). No questions asked !

Voor Bromazolam ( fijn spul op zich) is in mijn beleving ieder gebruik boven 1,5 mg per 48 uur een rode vlag.
Er zijn ook oranje gekleurde vlaggen, geen onbevlekt groene helaas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."