Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskok halzen van 3mmc

kok halzen van 3mmc

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SnwwyLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,vaak als ik iets te hard snuif van 3m en het mijn keel inkomt moet ik altijd heel erg kok halzen met misselijkheid iemand een idee hoe dat komt? heb daar met andere middelen geen last van.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Siebe zei:
hallo,vaak als ik iets te hard snuif van 3m en het mijn keel inkomt moet ik altijd heel erg kok halzen met misselijkheid iemand een idee hoe dat komt? heb daar met andere middelen geen last van.
Klik om te vergroten...
Omdat het mega bagger is😉
S
SnwwyLid
01-01-2024, 00:00
#3
XMR zei:
Omdat het mega bagger is😉
Klik om te vergroten...
miss moet ik kleinere lijnen leggen want neem 130mg ofz per lijn
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gok dat je huig geïrriteerd raakt van de 3mmc.

Waarom wel bij 3mmc en niet bij andere middelen? Geen idee. Misschien is de 3mmc niet fijn genoeg vermalen?
S
SnwwyLid
01-01-2024, 00:00
#5
LucidLucy zei:
Ik gok dat je huig geïrriteerd raakt van de 3mmc.

Waarom wel bij 3mmc en niet bij andere middelen? Geen idee. Misschien is de 3mmc niet fijn genoeg vermalen?
Klik om te vergroten...
komt idd door niet fijn genoeg
S
SnwwyLid
01-01-2024, 00:00
#6
onderzoeksjournalistiek zei:
Wat ik vaak heb is dat het komt omdat ik het niet fijn genoeg heb gemaakt. Als er echt nog kleine kristalletjes mijn keel in schieten, begin ik nog nét niet over te geven.
Klik om te vergroten...
heb net nog ff n lijn gedaan en je hebt gelijk
A
Amber.cherryLid
01-01-2024, 00:00
#7
Siebe zei:
heb net nog ff n lijn gedaan en je hebt gelijk
Klik om te vergroten...
Even een grinder kopen op bol.com bijvoorbeeld, maalt het tot gruis
S
SnwwyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Amber.cherry zei:
Even een grinder kopen op bol.com bijvoorbeeld, maalt het tot gruis
Klik om te vergroten...
dus gwn wiet grinder ofz of moet ik speciale hebben
A
Amber.cherryLid
01-01-2024, 00:00
#9
Siebe zei:
dus gwn wiet grinder ofz of moet ik speciale hebben
Klik om te vergroten...
Pil vergruizer blauw. En pillen als je die wil malen. Niet op de bodem leggen,maar aan de zijkant. Door de druk breekt het plastic soms. Kost iets rond de 13 euro
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat ik doe is als het nog in t zakje zit met een deo busje erover rollen tot t echt helemaal fijn is, dan leeg maken op t bord en met een pasje goed fijn wrijven dan is het gewoon poeder en je knoeit niks😉
S
SnwwyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amber.cherry zei:
Pil vergruizer blauw. En pillen als je die wil malen. Niet op de bodem leggen,maar aan de zijkant. Door de druk breekt het plastic soms. Kost iets rond de 13 euro
Klik om te vergroten...
ohh zo ding heb ik wel
S
SnwwyLid
01-01-2024, 00:00
#12
XMR zei:
Omdat het mega bagger is😉
Klik om te vergroten...
nee nee is prima 3mmc 90% puur my bad ik was zo high snapte je zin niet
L
LSgayLid
01-01-2024, 00:00
#13
In the meantime kleine kristallen met lepel crushen helpt en pasje voor laatste werk.
Grote ni want spring alle kanten op die beter subtieler
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Minder hard snuiven. Als het in je keel terecht komt dan neem je het sowieso op via je je maag. Kan je het beter doorslikken. 130mg lijn is ook wel aardig wat om in 1 keer weg te zetten.
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat ik doe is het tussen twee pasjes leggen. Goed aandrukken en dan kleine cirkeltjes draaien. Dat maakt het enorm fijn!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuifbuisje ook een beetje schuin zetten ipv recht je nosso in wil ook weleens helpen. En minder hard snuiven 😂

Maar ik ga al over m’n nek als ik een zakje 3-MMC open. Ik vind de structuur ook echt walgelijk.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#17
Siebe zei:
hallo,vaak als ik iets te hard snuif van 3m en het mijn keel inkomt moet ik altijd heel erg kok halzen met misselijkheid iemand een idee hoe dat komt? heb daar met andere middelen geen last van.
Klik om te vergroten...
Kan ook zijn dat de 3m zo fijn vermalen is dat het direct in je keel schiet, maar lijkt me dat je dit niet zo gauw hebt met 3m. Is eerder een probleem met bijvoorbeeld 6-APB. Maar zou moeten kunnen zou je zeggen, toch?

Of je snuift gewoon te hard natuurlijk, maar dit is al genoeg benoemd.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Snuifbuisje ook een beetje schuin zetten ipv recht je nosso in wil ook weleens helpen. En minder hard snuiven 😂

Maar ik ga al over m’n nek als ik een zakje 3-MMC open. Ik vind de structuur ook echt walgelijk.
Klik om te vergroten...
Grappig, vind de smaak van chemicaliën altijd meevallen, heb dit al eerder gezegd maar vind het toch grappig dat mensen daar zoveel last van hebben. Het is niet perse lekker hoor, maar ook weer niet vies (voor mij)😅
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
plex zei:
Grappig, vind de smaak van chemicaliën altijd meevallen, heb dit al eerder gezegd maar vind het toch grappig dat mensen daar zoveel last van hebben. Het is niet perse lekker hoor, maar ook weer niet vies (voor mij)😅
Klik om te vergroten...
Pfff. Ik had dat eerst ook niet. Ik kon MDMA ook altijd zo oplikken zonder problemen. Inmiddels is het zoooo tegen gaan staan dat ik me altijd even mentaal moet voorbereiden. 😂

Enige wat ik wel lekker vind is Ketamine. Maar pep, 3-MMC, MDMA etc 🤢
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat ik vaak heb is dat het komt omdat ik het niet fijn genoeg heb gemaakt. Als er echt nog kleine kristalletjes mijn keel in schieten, begin ik nog nét niet over te geven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."