#1
Kokhalzen doe ik dus al automatisch bij alleen de gedachte aan de geur van 2MMC 🥲
MDMA is wel een van de minst smakende inderdaad, ookal is het voor mij gelukkig nog oplikbaar. Als ik van een middels smaak moet rillen zou het MDMA zijn, maar is wel gewoon re doen. Denk ook dat het gewoon een knopje omzetten is, het mentaal niet meer vies vinden, I quess🤷Pfff. Ik had dat eerst ook niet. Ik kon MDMA ook altijd zo oplikken zonder problemen. Inmiddels is het zoooo tegen gaan staan dat ik me altijd even mentaal moet voorbereiden. 😂
Enige wat ik wel lekker vind is Ketamine. Maar pep, 3-MMC, MDMA etc 🤢
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."