Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In the meantime kleine kristallen met lepel crushen helpt en pasje voor laatste werk. Grote ni want spring alle kanten op die beter subtieler"
"On topic: jazeker Nu off topic want work to do 😉 Helaas geen werknemer in dienst 😭😅"
"Neo-Shulginist zei: Je snuift al snel te hard Klik om te vergroten... Bestaat er dan ook zo iets als te zacht snuiven of is het hoe zachter hoe beter? Neo-Shulginist zei: Ook kun je maar kleine beetjes poeder tegelijkertijd opnemen. Als je meer neemt dan verlaat het je neus aan een van twee kanten Klik om te vergroten... Hoeveel mg kan je dan max in 1 keer doen zonder te verspillen? En als je hogere dosering nodig zou hebben, hoe lang dan wachten om verder te gaan dat je de dosis wel kan verhogen? En hoe lang is te lang dat je een dosis niet meer verhoogd maar verlengd? FredKroket zei: Sloeber. Ik snuif alleen met 200 euro biljetten. Klik om te vergroten... Pov, je betaalt ermee in een restaurant: hoop dat t u gesmaa..... oh mijn excuses meneer, had me niet gerealiseerd dat uw neus ook zon honger had 👀😭😂"
"Echte 3mmc is al bijna niet te krijgen dus imagine 4mmc, zou me niks verbazen als er rare troep in heeft gezeten Heb je het laten testen?"
"Allright, mogelijk lichte stimulant psychosis geweest, natuurlijk komt zo iets door het middel en 4m is best sterk dus het kan best. En weinig slaap kan daar volgensmij wel een flinke boost in geven want slaap is tenslotte bedoeld je geest helder te houden Corrigeer me gerust als ik iets geks zeg maar vgm leg ik het zo juist uit Maar begrijp dus ook dat het weer beter gaat? Zo ja goed om te horen 👍"
"ThePharmacy zei: Dit ja. 4mmc is erg lastig te krijgen tegenwoordig. 3mmc is nog wel te vinden maar ook al lastig sinds het verbod. Klik om te vergroten... Met geen van de 2 nog geluk gehad, en ben op zich nog vrij nieuw ten opzichte van de meeste hier denk ik maar wel via vrienden een hoop contacten doorgekregen, maar niemand heeft t echte Wel echte 3cmc, had daar nog wel een vraag over maar zal even een ander topic openen zodat we hier on topic blijven haha"