Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiauw/3mmc

Miauw/3mmc

48 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
H
HamesuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Duwd zei:
Een zere neus, hele week verkouden, klein beetje depri maar verder echt een geweldig middel wat je festival een stuk leuker kan maken😌
Klik om te vergroten...
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#2
KeyPoint zei:
Dat is met coke en xtc niet veel anders 😂.

Allebei m'n maten gaan Aan de X. Dan is alleen coke ook weer wat saai voor mij. Nou dan neem ik een keer 3m mee. Rn hopelijk dat ik daarna wat slaap
Klik om te vergroten...
Heb je nog kunnen slapen na je 3m gebruik? Ik heb daar zelf altijd behoorlijk last van. Ik weet dat ik sowieso 12 tot 15 uur na me laatste gebruik nog wakker ben..😑🥴 me verloofde gebruikt meestal een hoeveelheid die dichtbij die van mij ligt en zij kan rustig slapen zodra de piek periode voorbij is 😂😂. Die meid maakt me echt jaloers met die skill
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kapexx zei:
Heb je nog kunnen slapen na je 3m gebruik? Ik heb daar zelf altijd behoorlijk last van. Ik weet dat ik sowieso 12 tot 15 uur na me laatste gebruik nog wakker ben..😑🥴 me verloofde gebruikt meestal een hoeveelheid die dichtbij die van mij ligt en zij kan rustig slapen zodra de piek periode voorbij is 😂😂. Die meid maakt me echt jaloers met die skill
Klik om te vergroten...
15u wakker na 3mmc?

Dat spul werkt niet eens zo lang. 😂😂
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
15u wakker na 3mmc?

Dat spul werkt niet eens zo lang. 😂😂
Klik om te vergroten...
Haha ja dat weet ik. Me lichaam blijft altijd zo lang heel rusteloos waardoor ik heel slecht slaap en als ik een keer in slaap weet te vallen ben ik binnen een uur weer wakker
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kapexx zei:
Haha ja dat weet ik. Me lichaam blijft altijd zo lang heel rusteloos waardoor ik heel slecht slaap en als ik een keer in slaap weet te vallen ben ik binnen een uur weer wakker
Klik om te vergroten...
Ik ben meestal niet zo van het "laat je spul testen" roepen, maar weet je in deze zeker dat je pure 3mmc had?

15u is wel heel lang.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Ik ben meestal niet zo van het "laat je spul testen" roepen, maar weet je in deze zeker dat je pure 3mmc had?

15u is wel heel lang.
Klik om te vergroten...
Ja heb het laten testen bij IrisZorg in Arnhem en ik ben 1 van de gelukkige die nog aan echte 3mmc kan komen. Moet wel even aan toevoegen dat ik in me dagelijks leven ook last heb van slaap probleempjes
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kapexx zei:
Ja heb het laten testen bij IrisZorg in Arnhem en ik ben 1 van de gelukkige die nog aan echte 3mmc kan komen. Moet wel even aan toevoegen dat ik in me dagelijks leven ook last heb van slaap probleempjes
Klik om te vergroten...
ik ben ook 1 van de gelukkige🫡 ook met 4mmc
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Minion zei:
Nja het is besteld onder de naam 'miauw', dan zal het wel 4mmc geweest zijn. Testen kan helaas niet meer, wat we nog over hadden heb ik gelijk de deur uit gepleurd 😂
Klik om te vergroten...
Ik kan ook poedersuiker verkopen onder de naam 'miauw'. Hoe een dealer het noemt zegt letterlijk niets over wat het is!
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Minion zei:
Hi iedereen,

Een tijdje geleden ben ik naar een feestje geweest waar ik miauw/3mmc oraal genuttigd heb. Dit was mijn 2e ervaring met dit spulletje. Ik ben al 11 jaar een recreatieve gebruiker en ben dus niet meer onervaren (wellicht wel met miauw en 3mmc :wink:).

Mijn eerste ervaring met miauw was nassaal en het was fantastisch, ik was euforisch, praterig en energiek, het beviel me goed.

Nu heb ik dus een tijdje geleden opnieuw miauw gehad, maar dit keer oraal (4 capsules van ongeveer 130 mg).

Ik had tijdens de innames 2,5 uur/3 uur tussen gelaten.

Na de 2e capsule merkte ik al dat ik niet goed mijn evenwicht kon houden en ik constant naar achteren viel. Dit kon ik toen nog redelijk goed tegenhouden, maar op het einde van het feest hoefde ik maar verkeerd op een bekertje/flesje te staan en ik raakte mijn evenwicht kwijt.

Als iemand mij per ongeluk duwde, raakte ik ook mijn evenwicht kwijt. Dit is mij 3x overkomen en gelukkig hebben de mensen om me heen mij kunnen opgevangen. Bij de derde keer vond ik het niet leuk meer en schaamde ik me zo erg, dat het feestje voor mij wel was afgelopen.

Ik kan er via internet niet zo heel veel over vinden, vandaar dat ik mijn ervaring op dit forum wil delen. Wat miauw betreft ben ik wel genezen, ik ben er zo van geschrokken dat ik dit niet nog eens wil meemaken.

Maar toch vraag ik me af of meerdere het herkennen dat je je evenwicht kunt verliezen en er geen controle meer over hebt? Achteraf vind ik het gewoon heel bizar, zeker omdat ik dit in mijn 11 jaar recreatief gebruik nog nooít heb ervaren.

Mijn partner is een stuk lichter dan mij en had qua hoeveelheid precies hetzelfde gepakt en hij voelde zich gewoon toppie. Wellicht was de dosis toch te veel van het goeie of ben ik iemand die er gewoon niet goed op gaat?
Klik om te vergroten...
ik heb ook altijd als ik xtc, 3mmc of 4mmc doe dat ik 0 evenwicht en balans heb val dan bij alles om🤣 als ik een trap op loop val ik steeds bijna naar achteren, je bent niet alleen ik heb t ook🤣
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#10
Minion zei:
Nja het is besteld onder de naam 'miauw', dan zal het wel 4mmc geweest zijn.
Klik om te vergroten...
Nee hoor, want 4-mmc is nog zeldzamer. Als jouw dealer 4-mmc had dat zou hij/zij dat zeker benoemen en er meer geld voor vragen. De scam is juist dat je goed verkrijgbare en goedkopere stoffen verkoopt onder de naam van minder goed verkrijgbare en duurdere stoffen.

Los daarvan, aannames zijn gevaarlijk. Daarom is testen zo belangrijk. En voor ons is het ook erg lastig om een antwoord te geven op je vraag als we niet zeker weten wat je gebruikt hebt.
M
MinionLid
01-01-2024, 00:00
#11
We hebben het deze keer inderdaad niet getest, we hebben bij diegene vaker andere dingen gehaald die we tot nu toe wel hebben laten testen. Deze keer een keertje niet. Jullie hebben gelijk. Is het verstandig, nee zeker niet. Ik vroeg me alleen af of het heel gek is dat ik om de haverklap in de menigte naar achteren ben gekieperd omdat ik mijn evenwicht verloor. Voor mij was het wel beangstigend, gelukkig ben ik er goed van af gekomen en ben ik zeker weer een paar wijze lesjes rijker...
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#12
Minion zei:
Ik vroeg me alleen af of het heel gek is dat ik om de haverklap in de menigte naar achteren ben gekieperd omdat ik mijn evenwicht verloor.
Klik om te vergroten...
Het is een zorgelijke bijwerking die ik van 3-mmc niet direct herken. Misselijkheid en hoofdpijn worden wel vaak genoemd. Ik kan me enigszins voorstellen dat zich dat kan uiten als duizeligheid. Maar verder kom ik niet.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een paar weken voordat ik stopte met 3-MMC heb ik ook veel last van mijn evenwicht gehad tijdens gebruik. Ik wankelde steeds een beetje na links en tijdens het fietsen ging ik ook steeds wat richting links terwijl ik het niet doorhad.

Ik heb het nooit eerder gehad tijdens het gebruiken en weet ook niet goed waar dit vandaan kwam. Het kan ook net zo goed een andere reden hebben gehad bij mij maar het was wel opmerkelijk.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#14
OtherShore zei:
Nee hoor, want 4-mmc is nog zeldzamer. Als jouw dealer 4-mmc had dat zou hij/zij dat zeker benoemen en er meer geld voor vragen. De scam is juist dat je goed verkrijgbare en goedkopere stoffen verkoopt onder de naam van minder goed verkrijgbare en duurdere stoffen.

Los daarvan, aannames zijn gevaarlijk. Daarom is testen zo belangrijk. En voor ons is het ook erg lastig om een antwoord te geven op je vraag als we niet zeker weten wat je gebruikt hebt.
Klik om te vergroten...
gelukkig heeft mijn dealer wel 4m😋 getest en al 95% puur
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#15
ikzouhetechtnietweten zei:
gelukkig heeft mijn dealer wel 4m😋 getest en al 95% puur
Klik om te vergroten...
Dealers claimen vaak dat hun producten getest zijn en sommige mensen geloven dat, maar jij bent zelf met je zakje naar het DIMS gegaan toch?
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#16
ikzouhetechtnietweten zei:
gelukkig heeft mijn dealer wel 4m😋 getest en al 95% puur
Klik om te vergroten...
Heb jij het echt zelf recent laten testen ?
En kwam de uitslag uit een lab ?

Verder aan @Minion toch de vraag: als je na de eerrste twee capsules een evenwichtprobleem kreeg, waarom dan toch daarna twee extra geslikt ?

@OtherShore was me net voor: twee keer eigenlijk dezelfde vraag over de test. 1 antwoord volstaat !
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#17
OtherShore zei:
Dealers claimen vaak dat hun producten getest zijn en sommige mensen geloven dat, maar jij bent zelf met je zakje naar het DIMS gegaan toch?
Klik om te vergroten...
BelowTheFlow zei:
Heb jij het echt zelf recent laten testen ?
En kwam de uitslag uit een lab ?

Verder aan @Minion toch de vraag: als je na de eerrste twee capsules een evenwichtprobleem kreeg, waarom dan toch daarna twee extra geslikt ?
Klik om te vergroten...
jaa dealers claimen dat zelf altijd idd maar ben zelf heen gegaan om het te laten testen : ))
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#18
ikzouhetechtnietweten zei:
jaa dealers claimen dat zelf altijd idd maar ben zelf heen gegaan om het te laten testen : ))
Klik om te vergroten...
Maar heb je dat testen eenmalig gedaan? Of bij iedere keer dat je het haalde bij de dealer?
Want als er eenmalig uitkomt dat het 4-MMC is betekend dat niet dat het de keren daarop ook daadwerkelijk 4-MMC is.
M
MinionLid
01-01-2024, 00:00
#19
BelowTheFlow zei:
Verder aan @Minion toch de vraag: als je na de eerrste twee capsules een evenwichtprobleem kreeg, waarom dan toch daarna twee extra geslikt ?
Klik om te vergroten...
Ik voelde me (dacht ik) heel goed, was wel goed eraan. Veel leuke nieuwe mensen leren kennen die avond. In eerste instantie had ik het ook niet echt door dat ik constant mn evenwicht moest zoeken, nu achteraf als ik terugdenk aan bepaalde momenten, denk ik wel van, ik had al veel eerder op de rem moeten trappen. Ik ben ook niet iemand die graag de controle verliest, vreselijk vind ik dat normaal gesproken. Het was een hele rare avond en ik kijk er helaas ook niet met een leuk gevoel aan terug. Maargoed, iedereen maakt wel eens fouten en dit was een hele goeie les voor me. Dat het me nu nog bezig houdt zegt eigenlijk al genoeg dat ik er veel spijt van heb.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Torchic zei:
Maar heb je dat testen eenmalig gedaan? Of bij iedere keer dat je het haalde bij de dealer?
Want als er eenmalig uitkomt dat het 4-MMC is betekend dat niet dat het de keren daarop ook daadwerkelijk 4-MMC is.
Klik om te vergroten...
laatste keren dat ik heb gehaald had ik meerdere grammen gehaald en laten testen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."