Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiauw/3mmc

Miauw/3mmc

48 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MinionLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi iedereen,

Een tijdje geleden ben ik naar een feestje geweest waar ik miauw/3mmc oraal genuttigd heb. Dit was mijn 2e ervaring met dit spulletje. Ik ben al 11 jaar een recreatieve gebruiker en ben dus niet meer onervaren (wellicht wel met miauw en 3mmc :wink:).

Mijn eerste ervaring met miauw was nassaal en het was fantastisch, ik was euforisch, praterig en energiek, het beviel me goed.

Nu heb ik dus een tijdje geleden opnieuw miauw gehad, maar dit keer oraal (4 capsules van ongeveer 130 mg).

Ik had tijdens de innames 2,5 uur/3 uur tussen gelaten.

Na de 2e capsule merkte ik al dat ik niet goed mijn evenwicht kon houden en ik constant naar achteren viel. Dit kon ik toen nog redelijk goed tegenhouden, maar op het einde van het feest hoefde ik maar verkeerd op een bekertje/flesje te staan en ik raakte mijn evenwicht kwijt.

Als iemand mij per ongeluk duwde, raakte ik ook mijn evenwicht kwijt. Dit is mij 3x overkomen en gelukkig hebben de mensen om me heen mij kunnen opgevangen. Bij de derde keer vond ik het niet leuk meer en schaamde ik me zo erg, dat het feestje voor mij wel was afgelopen.

Ik kan er via internet niet zo heel veel over vinden, vandaar dat ik mijn ervaring op dit forum wil delen. Wat miauw betreft ben ik wel genezen, ik ben er zo van geschrokken dat ik dit niet nog eens wil meemaken.

Maar toch vraag ik me af of meerdere het herkennen dat je je evenwicht kunt verliezen en er geen controle meer over hebt? Achteraf vind ik het gewoon heel bizar, zeker omdat ik dit in mijn 11 jaar recreatief gebruik nog nooít heb ervaren.

Mijn partner is een stuk lichter dan mij en had qua hoeveelheid precies hetzelfde gepakt en hij voelde zich gewoon toppie. Wellicht was de dosis toch te veel van het goeie of ben ik iemand die er gewoon niet goed op gaat?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Laat het testen. 3mmc is er al tijden niet meer dus kans dat je t hebt is klein
M
MinionLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hebbenzekezine? zei:
Laat het testen. 3mmc is er al tijden niet meer dus kans dat je t hebt is klein
Klik om te vergroten...
Nja het is besteld onder de naam 'miauw', dan zal het wel 4mmc geweest zijn. Testen kan helaas niet meer, wat we nog over hadden heb ik gelijk de deur uit gepleurd 😂
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Torchic zei:
Klopt! Ik heb het dan ook vooral over de klachten zoals geheugenproblemen, concentratie, moeilijk op woorden kunnen komen, woorden omdraaien, veel vergeten.

Maar dit kan ook deels door elektroconvulsietherapie komen maar heb het idee dat na mijn drugsmisbruik het vele malen erger is geworden.
Klik om te vergroten...

Door die therapie ga je normaal niet zo'n blijvende klachten behouden. Eerder heel kort na de behandeling.

De klachten die je vernoemd zijn wel heel kenmerkend voor stimulantenmisbruik.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
PsyTekz zei:
Door die therapie ga je normaal niet zo'n blijvende klachten behouden. Eerder heel kort na de behandeling.

De klachten die je vernoemd zijn wel heel kenmerkend voor stimulantenmisbruik.
Klik om te vergroten...
Over het algemeen niet inderdaad maar het word steeds meer bekend dat klachten door ECT blijvend kunnen zijn. Dit is gelukkig maar voor een kleine groep mensen zo maar wel frustrerend dat ik waarschijnlijk bij die groep hoor. Maar nogmaals, ik denk dat het een combinatie is geweest van ECT en drugsmisbruik.

Twijfel weleens om er onderzoek na te laten doen maar ik weet niet zo goed wat ik ermee op zal schieten.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ost zei:
Het is vrij zeldzaam, maar het bestaat wel nog en wordt ook gewoon in Nederland geproduceerd. Van een aantal samples van deze 'nieuwe lading' 3-MMC weet ik dat er een bijproduct in zit, wat ook een synthetische cathinone is. Hiervan komt de structuur overeen met die van 2-MMC, maar het is voor zover ik weet geen bekende stof. Ik weet niet hoe de synthese gaat en of het mogelijk zou zijn, maar ik zou er niet raar van opkijken als deze stof per ongeluk gemaakt wordt als gevolg van een slecht productieproces.

Ik vraag me af of de hoeveelheid echte 3-MMC gaat stijgen als over een tijdje de voorraden van het nu verboden 3-CMC op beginnen te raken. Dan blijft er voornamelijk 2-MMC en de (weer) geproduceerde 3-MMC over op de markt.
Klik om te vergroten...
Als ze in NL de moeite nemen 3mmc te produceren waarom dan geen 4? Of is het omdat 3mmc dankzij internet/socials to populair is geworden onder jongeren? Toen 4mmc er was was het natuurlijk zo wat een decennia eerder (dat t populair was)
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hebbenzekezine? zei:
Of is het omdat 3mmc dankzij internet/socials to populair is geworden onder jongeren?
Klik om te vergroten...
waarschijnlijk hierdoor ja idd, het is volgens mij nog nooit zoveel in het nieuws en overal geweest (3mmc), en daarom dat ze dan alleen maar 3mmc en de andere meuk maken maar geen tot amper 4mmc, of gwn de juiste dealer hebben😋 kuch kuch ik, maar wat doe je wakker bro kom prive, denk jij moet mij eerst sturen ik kan je niet sturen ofzo
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ikzouhetechtnietweten zei:
waarschijnlijk hierdoor ja idd, het is volgens mij nog nooit zoveel in het nieuws en overal geweest (3mmc), en daarom dat ze dan alleen maar 3mmc en de andere meuk maken maar geen tot amper 4mmc, of gwn de juiste dealer hebben😋 kuch kuch ik, maar wat doe je wakker bro kom prive, denk jij moet mij eerst sturen ik kan je niet sturen ofzo
Klik om te vergroten...
Ik heb mn wekker vroeg staan,
Sliep al om half 9 😂

enfin, ze mogen dan wel eens leuke stofjes zoals MDMC weer maken als ze toch bezig zijn met cathinonen👀
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hebbenzekezine? zei:
Ik heb mn wekker vroeg staan,
Sliep al om half 9 😂
Klik om te vergroten...
sow hahshs ja die ken ik wel zo vroeg slapen, heb dat afgelopen 2 dagen ook gehad alleen vandaag is t ja beetje uit de hand gelopen 😭🤣
Hebbenzekezine? zei:
enfin, ze mogen dan wel eens leuke stofjes zoals MDMC weer maken als ze toch bezig zijn met cathinonen👀
Klik om te vergroten...
ja echtzo, mja zul je maar zien dat gaan ze niet doen hoor, ze gaan denk k eerder verder met 2mmc, 3cmc en die troep :/
K
KeyPointLid
01-01-2024, 00:00
#10
Avond,
Even een vraagje.
Ik heb zaterdag een feest van 1400 tot 2300, normaalgesproken gebruik ik alleen coke. Xtc is niet helemaal mijn ding omdat ik graag de controle hou. Nu twijfel ik om eens een keer miauw/3mmc te nemen ipv coke. Is dit aan te raden of kan ik beter coke met een kwartje xtc nemen? (Uiteraard ook gewoon de nodige biertjes erbij)

Als ik naar de kroeg ga is het ook meestal coke meestal max een halfje en slaap ik daarna toch nog wel aardig door de drank.

Ben benieuwd naar jullie mening. Gewoon coke op een feest of is 3mmc leuker?
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#11
KeyPoint zei:
Avond,
Even een vraagje.
Ik heb zaterdag een feest van 1400 tot 2300, normaalgesproken gebruik ik alleen coke. Xtc is niet helemaal mijn ding omdat ik graag de controle hou. Nu twijfel ik om eens een keer miauw/3mmc te nemen ipv coke. Is dit aan te raden of kan ik beter coke met een kwartje xtc nemen? (Uiteraard ook gewoon de nodige biertjes erbij)

Als ik naar de kroeg ga is het ook meestal coke meestal max een halfje en slaap ik daarna toch nog wel aardig door de drank.

Ben benieuwd naar jullie mening. Gewoon coke op een feest of is 3mmc leuker?
Klik om te vergroten...
Als je alleen het effect vergelijkt is 3mmc veel beter in een festivalsetting.
K
KeyPointLid
01-01-2024, 00:00
#12
Duwd zei:
Als je alleen het effect vergelijkt is 3mmc veel beter in een festivalsetting.
Klik om te vergroten...
En het gehele plaatje?
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#13
KeyPoint zei:
En het gehele plaatje?
Klik om te vergroten...
Bij een sex date, bij voorkeur als je met meer dan twee bent :innocent:
Maar niet teveel nemen, dan werkt je pielemuis niet meer helemaal mee...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Echte, heel belangrijk de nadruk op echte, 3mmc is vele malen leuker dan coke.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Echte, heel belangrijk de nadruk op echte, 3mmc is vele malen leuker dan coke.
Klik om te vergroten...

Ik wil je eigenlijk wel gelijk geven maar ergens twijfel ik.
1st een nachtje overslapen 😴.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsyTekz zei:
Ik wil je eigenlijk wel gelijk geven maar ergens twijfel ik.
1st een nachtje overslapen 😴.
Klik om te vergroten...
Geen kater.
Goedkoper
Leuker effect


Ooh, en als laatste.

Een man met ballen snuift kristallen. 🎉

Voila. Opgelost. 😂


Slaapze!
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan hoef ik coke dus niet meer te proberen. Minder fun voor veel meer geld!
K
KeyPointLid
01-01-2024, 00:00
#18
JohnGalt zei:
Maar niet teveel nemen, dan werkt je pielemuis niet meer helemaal mee...
Klik om te vergroten...
Dat is met coke en xtc niet veel anders 😂.

Allebei m'n maten gaan Aan de X. Dan is alleen coke ook weer wat saai voor mij. Nou dan neem ik een keer 3m mee. Rn hopelijk dat ik daarna wat slaap
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zou sowieso geen coke+xtc doen. De effecten werken elkaar tegen en het is extra slecht voor je.
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#20
KeyPoint zei:
En het gehele plaatje?
Klik om te vergroten...
Een zere neus, hele week verkouden, klein beetje depri maar verder echt een geweldig middel wat je festival een stuk leuker kan maken😌

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."