Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi iedereen, Een tijdje geleden ben ik naar een feestje geweest waar ik miauw/3mmc oraal genuttigd heb. Dit was mijn 2e ervaring met dit spulletje. Ik ben al 11 jaar een recreatieve gebruiker en ben dus niet meer onervaren (wellicht wel met miauw en 3mmc ). Mijn eerste ervaring met miauw was nassaal en het was fantastisch, ik was euforisch, praterig en energiek, het beviel me goed. Nu heb ik dus een tijdje geleden opnieuw miauw gehad, maar dit keer oraal (4 capsules van ongeveer 130 mg). Ik had tijdens de innames 2,5 uur/3 uur tussen gelaten. Na de 2e capsule merkte ik al dat ik niet goed mijn evenwicht kon houden en ik constant naar achteren viel. Dit kon ik toen nog redelijk goed tegenhouden, maar op het einde van het feest hoefde ik maar verkeerd op een bekertje/flesje te staan en ik raakte mijn evenwicht kwijt. Als iemand mij per ongeluk duwde, raakte ik ook mijn evenwicht kwijt. Dit is mij 3x overkomen en gelukkig hebben de mensen om me heen mij kunnen opgevangen. Bij de derde keer vond ik het niet leuk meer en schaamde ik me zo erg, dat het feestje voor mij wel was afgelopen. Ik kan er via internet niet zo heel veel over vinden, vandaar dat ik mijn ervaring op dit forum wil delen. Wat miauw betreft ben ik wel genezen, ik ben er zo van geschrokken dat ik dit niet nog eens wil meemaken. Maar toch vraag ik me af of meerdere het herkennen dat je je evenwicht kunt verliezen en er geen controle meer over hebt? Achteraf vind ik het gewoon heel bizar, zeker omdat ik dit in mijn 11 jaar recreatief gebruik nog nooÃt heb ervaren. Mijn partner is een stuk lichter dan mij en had qua hoeveelheid precies hetzelfde gepakt en hij voelde zich gewoon toppie. Wellicht was de dosis toch te veel van het goeie of ben ik iemand die er gewoon niet goed op gaat?"
"Hebbenzekezine? zei: Laat het testen. 3mmc is er al tijden niet meer dus kans dat je t hebt is klein Klik om te vergroten... Nja het is besteld onder de naam 'miauw', dan zal het wel 4mmc geweest zijn. Testen kan helaas niet meer, wat we nog over hadden heb ik gelijk de deur uit gepleurd 😂"
"We hebben het deze keer inderdaad niet getest, we hebben bij diegene vaker andere dingen gehaald die we tot nu toe wel hebben laten testen. Deze keer een keertje niet. Jullie hebben gelijk. Is het verstandig, nee zeker niet. Ik vroeg me alleen af of het heel gek is dat ik om de haverklap in de menigte naar achteren ben gekieperd omdat ik mijn evenwicht verloor. Voor mij was het wel beangstigend, gelukkig ben ik er goed van af gekomen en ben ik zeker weer een paar wijze lesjes rijker..."
"BelowTheFlow zei: Verder aan @Minion toch de vraag: als je na de eerrste twee capsules een evenwichtprobleem kreeg, waarom dan toch daarna twee extra geslikt ? Klik om te vergroten... Ik voelde me (dacht ik) heel goed, was wel goed eraan. Veel leuke nieuwe mensen leren kennen die avond. In eerste instantie had ik het ook niet echt door dat ik constant mn evenwicht moest zoeken, nu achteraf als ik terugdenk aan bepaalde momenten, denk ik wel van, ik had al veel eerder op de rem moeten trappen. Ik ben ook niet iemand die graag de controle verliest, vreselijk vind ik dat normaal gesproken. Het was een hele rare avond en ik kijk er helaas ook niet met een leuk gevoel aan terug. Maargoed, iedereen maakt wel eens fouten en dit was een hele goeie les voor me. Dat het me nu nog bezig houdt zegt eigenlijk al genoeg dat ik er veel spijt van heb."