Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiauw/3mmc

Miauw/3mmc

48 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
K
KeyPointLid
01-01-2024, 00:00
#1
JohnGalt zei:
Maar niet teveel nemen, dan werkt je pielemuis niet meer helemaal mee...
Klik om te vergroten...
Dat is met coke en xtc niet veel anders πŸ˜‚.

Allebei m'n maten gaan Aan de X. Dan is alleen coke ook weer wat saai voor mij. Nou dan neem ik een keer 3m mee. Rn hopelijk dat ik daarna wat slaap
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou sowieso geen coke+xtc doen. De effecten werken elkaar tegen en het is extra slecht voor je.
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#3
KeyPoint zei:
En het gehele plaatje?
Klik om te vergroten...
Een zere neus, hele week verkouden, klein beetje depri maar verder echt een geweldig middel wat je festival een stuk leuker kan maken😌
H
HamesuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Duwd zei:
Een zere neus, hele week verkouden, klein beetje depri maar verder echt een geweldig middel wat je festival een stuk leuker kan maken😌
Klik om te vergroten...
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#5
KeyPoint zei:
Dat is met coke en xtc niet veel anders πŸ˜‚.

Allebei m'n maten gaan Aan de X. Dan is alleen coke ook weer wat saai voor mij. Nou dan neem ik een keer 3m mee. Rn hopelijk dat ik daarna wat slaap
Klik om te vergroten...
Heb je nog kunnen slapen na je 3m gebruik? Ik heb daar zelf altijd behoorlijk last van. Ik weet dat ik sowieso 12 tot 15 uur na me laatste gebruik nog wakker ben..πŸ˜‘πŸ₯΄ me verloofde gebruikt meestal een hoeveelheid die dichtbij die van mij ligt en zij kan rustig slapen zodra de piek periode voorbij is πŸ˜‚πŸ˜‚. Die meid maakt me echt jaloers met die skill
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kapexx zei:
Heb je nog kunnen slapen na je 3m gebruik? Ik heb daar zelf altijd behoorlijk last van. Ik weet dat ik sowieso 12 tot 15 uur na me laatste gebruik nog wakker ben..πŸ˜‘πŸ₯΄ me verloofde gebruikt meestal een hoeveelheid die dichtbij die van mij ligt en zij kan rustig slapen zodra de piek periode voorbij is πŸ˜‚πŸ˜‚. Die meid maakt me echt jaloers met die skill
Klik om te vergroten...
15u wakker na 3mmc?

Dat spul werkt niet eens zo lang. πŸ˜‚πŸ˜‚
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
15u wakker na 3mmc?

Dat spul werkt niet eens zo lang. πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Haha ja dat weet ik. Me lichaam blijft altijd zo lang heel rusteloos waardoor ik heel slecht slaap en als ik een keer in slaap weet te vallen ben ik binnen een uur weer wakker
M
MinionLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hi iedereen,

Een tijdje geleden ben ik naar een feestje geweest waar ik miauw/3mmc oraal genuttigd heb. Dit was mijn 2e ervaring met dit spulletje. Ik ben al 11 jaar een recreatieve gebruiker en ben dus niet meer onervaren (wellicht wel met miauw en 3mmc :wink:).

Mijn eerste ervaring met miauw was nassaal en het was fantastisch, ik was euforisch, praterig en energiek, het beviel me goed.

Nu heb ik dus een tijdje geleden opnieuw miauw gehad, maar dit keer oraal (4 capsules van ongeveer 130 mg).

Ik had tijdens de innames 2,5 uur/3 uur tussen gelaten.

Na de 2e capsule merkte ik al dat ik niet goed mijn evenwicht kon houden en ik constant naar achteren viel. Dit kon ik toen nog redelijk goed tegenhouden, maar op het einde van het feest hoefde ik maar verkeerd op een bekertje/flesje te staan en ik raakte mijn evenwicht kwijt.

Als iemand mij per ongeluk duwde, raakte ik ook mijn evenwicht kwijt. Dit is mij 3x overkomen en gelukkig hebben de mensen om me heen mij kunnen opgevangen. Bij de derde keer vond ik het niet leuk meer en schaamde ik me zo erg, dat het feestje voor mij wel was afgelopen.

Ik kan er via internet niet zo heel veel over vinden, vandaar dat ik mijn ervaring op dit forum wil delen. Wat miauw betreft ben ik wel genezen, ik ben er zo van geschrokken dat ik dit niet nog eens wil meemaken.

Maar toch vraag ik me af of meerdere het herkennen dat je je evenwicht kunt verliezen en er geen controle meer over hebt? Achteraf vind ik het gewoon heel bizar, zeker omdat ik dit in mijn 11 jaar recreatief gebruik nog nooΓ­t heb ervaren.

Mijn partner is een stuk lichter dan mij en had qua hoeveelheid precies hetzelfde gepakt en hij voelde zich gewoon toppie. Wellicht was de dosis toch te veel van het goeie of ben ik iemand die er gewoon niet goed op gaat?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Laat het testen. 3mmc is er al tijden niet meer dus kans dat je t hebt is klein

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."