Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zelf nu al wel een paar week NEP gebruikt. en voor iemand die dit leest maar het niet kent https://psychonautwiki.org/wiki/NEP is hier een handig linkje. Mijn ervaringen zijn gemixt. Ik zelf gebruikt redelijk lang PEP en ik hou van de helderheid maar echter vind ik NEP meer een partydrug achtig iets zoals 3mm maar dan sterker. Ik heb eergister een redelijk grote baan gehad. maar ipv het normale lekker praten en gezellig doen kreeg ik een windows error in mijn brein. op het begin was het gewoon normaal. Maar na een uurtje werd ik als maar vager. Mijn vrienden (die een paar nakkies NEP hebben gehad) konden lekker praten maar ik niet. Wanneer ik iets wou zeggen kwam ik niet uit mijn woorden. In mijn hoofd was alles wel oke maar wanneer ik ging praten was ik mijn hele gedachtegang kwijt. Ik weet wat er die dag gebeurd was. Maar ik weet niet hoe ik die brein error kreeg. Die avond toen ik wou slapen was ik een beetje sad want ik wou veel zeggen maar ik kon het niet. Wat was er met mij gebeurd? Is dat normaal als je iets te veel op heb gehad of heb ik mijn lichaam lopen overstressen? Ik heb die avond wel kunnen slapen met een beetje moeite."