#1
Pyrazolam vanaf 5mg wel een lamlegger
Ik ben hier ook benieuwd naar.Hoi.
Paar vraagjes aan je:
1) Hoe lang, hoeveel mg en hoe vaak (per week) slikte je Clonazolam?
En mensen recreatief benzo's gebruiken kan ik echt niet begrijpen, dit soort middelen zijn echt geen plezier.
Voor mij chronische pijn, ik slaap niet of moeilijk zonder iets om de pijn te verdoven.Mag ik vragen waarom je benzo's gebruikt?
Ben je je ervan bewust dat benzo’s geen pijnstillers zijn ?Voor mij chronische pijn, ik slaap niet of moeilijk zonder iets om de pijn te verdoven.
en doctoreren schrijven tegenwoordig geen pijn medicatie voor omdat ze bang zijn je verslaafd te maken.
Maar ik ben van mening dat je pijn medicatie zeker wel verantwoorde kan gebruiken
En ik gebruik zeker niet elke dag, ik weet dat ik met name met Benzo's echt moet uitkijken geen afhankelijkheid op te bouwen, Benzo verslaving is een van de ergste en gevaarlijkste verslavingen die er is.
En mensen recreatief benzo's gebruiken kan ik echt niet begrijpen, dit soort middelen zijn echt geen plezier.
Ja Phenazepam is echt ziek sterk, heb dat één keer gebruikt, met m'n domme kop toen een tandenstoker puntje van dat poeder ingenomen en het gevolg was ik blijkbaar een paar dagen lang een zombie.. (dat had ik later gehoord van anderen) kan mij er niets meer van herinneren. Gebruikte in die periode ook heel af en toe coke samen met een buurman, kan heel goed zijn dat ik dat ook had gedaan icm dat middel, geen goede combinatiePhenazepam.
En van wat je nu kan krijgen: Bromazolam
Ja bizar. Ook overlijdens ervan. En mensen die een week in coma lagen erdoor.Ja Phenazepam is echt ziek sterk, heb dat één keer gebruikt, met m'n domme kop toen een tandenstoker puntje van dat poeder ingenomen en het gevolg was ik blijkbaar een paar dagen lang een zombie.. (dat had ik later gehoord van anderen) kan mij er niets meer van herinneren. Gebruikte in die periode ook heel af en toe coke samen met een buurman, kan heel goed zijn dat ik dat ook had gedaan icm dat middel, geen goede combinatie![]()
Ben hier ook benieuwd naar.. Heb nu pyrazolam gehad en deze beviel heel goed, maar idd niet voor te slapen. Heb nu Broma en Norflurazepam besteld, ben eens benieuwd of ik daar goed op kan slapen.Hoi allemaal. Zoals mijn openingsvraag al zegt, wat is de sterkste RC benzo?
In het verleden nam ik clonazolam, dit is echter niet meer verkrijgbaar. Nu overgestapt naar bromazolam en pyrazolam. Het liefst zou ik als een blok in slaap vallen, maar dat gebeurt bij dit spul niet.
Weten jullie wat de sterkste benzo is om in slaap te vallen? Alvast bedankt.
Beter kun je naar de huisarts gaan voor je problemen.Ben hier ook benieuwd naar.. Heb nu pyrazolam gehad en deze beviel heel goed, maar idd niet voor te slapen. Heb nu Broma en Norflurazepam besteld, ben eens benieuwd of ik daar goed op kan slapen.
Ben hier ook benieuwd naar.. Heb nu pyrazolam gehad en deze beviel heel goed, maar idd niet voor te slapen. Heb nu Broma en Norflurazepam besteld, ben eens benieuwd of ik daar goed op kan slapenHoi allemaal. Zoals mijn openingsvraag al zegt, wat is de sterkste RC benzo?
In het verleden nam ik clonazolam, dit is echter niet meer verkrijgbaar. Nu overgestapt naar bromazolam en pyrazolam. Het liefst zou ik als een blok in slaap vallen, maar dat gebeurt bij dit spul niet.
Weten jullie wat de sterkste benzo is om in slaap te vallen? Alvast bedankt.
Ben geweest. Ook bij de psycholoog ben ik geweest. Ik ga een traject starten. Alleen het duurt even tot ik aan de beurt ben. Dus tot die tijd kunnen ze niks voor me doen behalve bellen om te kijken t goed met me gaat en heb 10 stuks Zolpidem meegekregen. That’s it. Tis ook niet dat ik van plan ben dagelijks benzo te doen. Heb best wel actief leven, maar is me gewoon even teveel allemaal soms dus wil het tijdelijk even doen tot wat dingen weer lopen zoals ze lopen. Dan heb ik ook wat rust aan me kop namelijk.Beter kun je naar de huisarts gaan voor je problemen.
Zelf experimenteren met benzo’s is gevaarlijk. Het is een doodlopende weg, die geen enkel probleem oplost.
De afkick is een hel en je problemen komen als een boemerang terug.
Het probleem met Benzo's is dat je je problem erdoor vergroot, waarna de verleiding dus nog groter wordt om meer Benzo's te nemen om die problemen weer "op te lossen". Je gaat namelijk slechter slapen van Benzo's nemen, je natuurlijke vermogen om te slapen maak je langzaam maar zeker kapot. Als je dan probeert te slapen zonder Benzo's lukt dat niet. Proberen op te lossen met Benzo's maakt je slaap alleen maar nog slechter en de gewenning neemt steeds toe. Je goede voornemens laat je steeds makkelijker liggen omdat je "moet" slapen, dat is belangrijk. Maar van Benzo-slaap rust je minder goed uit. Enfin, je komt in een spiraal terecht.Ben hier ook benieuwd naar.. Heb nu pyrazolam gehad en deze beviel heel goed, maar idd niet voor te slapen. Heb nu Broma en Norflurazepam besteld, ben eens benieuwd of ik daar goed op kan slapen
Ben geweest. Ook bij de psycholoog ben ik geweest. Ik ga een traject starten. Alleen het duurt even tot ik aan de beurt ben. Dus tot die tijd kunnen ze niks voor me doen behalve bellen om te kijken t goed met me gaat en heb 10 stuks Zolpidem meegekregen. That’s it. Tis ook niet dat ik van plan ben dagelijks benzo te doen. Heb best wel actief leven, maar is me gewoon even teveel allemaal soms dus wil het tijdelijk even doen tot wat dingen weer lopen zoals ze lopen. Dan heb ik ook wat rust aan me kop namelijk.
Bromazolam is zeker een van de betere RC benzo's op het moment maar niet echt een sterke inslaper ala dormicum. Is meer een sterke doorslaper. Ik vind hem erg vergelijkbaar met nitrazepam, ook zo'n stevige doorslaper. Als echt veel moeite hebt met in slaap komen heb je vaal echt een wat korter werkend middel nodig dat wat harder inslaat. Op dit moment is dat van de RC benzo's eigenlijk alleen flunitrazolam.Phenazepam.
En van wat je nu kan krijgen: Bromazolam
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."