Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDealers verkooptrucjes

Dealers verkooptrucjes

33 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog 1 maal bro en ik bro je naar de bro der bro's BRO!!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar wiens bro is het nou?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zeemeerman zei:
Zou die figuur dat nou zelf geloven of is tie niet erg snugger ? 😂
Klik om te vergroten...
Ik denk serieus dat die bro dat zelf gelooft!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
misschien = bro wel sis
2023 ftw
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
Joo broo, lekker man! Ja toch maat.
Screenshot_20240103_211937_Gallery.jpg
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zie deze nu pas maar dit is echt nu al mijn favorieten topic voor 2024, wat lekker vrijdagmiddag niveau
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
HappyMind zei:
Joo broo, lekker man! Ja toch maat.
Bekijk bijlage 56378
Klik om te vergroten...

Hey moat .... als het maar niet de wijkagent is ... groeten van brooohoooooooh
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kordie zei:
Hey moat .... als het maar niet de wijkagent is ... groeten van brooohoooooooh
Klik om te vergroten...
En anders kan ik politie en boefje spelen in het echt
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#9
er is nog wel 4mmc te krijgen, maar de verkoper die ik ken is super voorzichtig met aanbieden. dat komt met name omdat het 1 van de laatste batches die hij legaal heeft kunnen importeren. en doordat het om 4 ton ging, weet hij ook wel dat hij onder een vergrootglas ligt en biedt hij hem ook niet aan. maar heb hem voor hem laten testen en was ook gewoon 4mmc. (dit heeft overigens niks met de topicstarter te maken).

En nog even over die weegschaal: gooi er maar eens een ijkgewicht op van 1 gram. dan geeft hij 0.8 aan.

En dan tenslotte over dat nazi- symbool. die heb ik ook voor die mensen laten testen en die was dacht ik 156mg netto getest. Het totale gewicht zou 300mg moeten zijn incl. bindmiddel. Moet wel toegeven dat ik het een zeer originele stempel vind, maar dat de tikker zeer slordig werk heeft afgeleverd. maar die is natuurlijk ook afhankelijk van het materiaal dat hij krijgt aangeleverd. Als hij die witte mdma die nu veel in omloop is (die op de warme manier over de bol is getrokken). had gebruikt en de kleur geel had gebruikt en ook wat magnesium erbij had gedaan, dan waren ze perfect (qua uiterlijk) geweest. just my 2 cents
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb dit soort dingen ook in coffeeshops.

Laatst vroeg ik of ze ook een wietje hadden die naar lavendel rook. Dat doe ik expres omdat de terpeen linalool dus naar lavendel ruikt en het kalmerende aspect van cannabis versterkt. Ik had ook graag gevraagd naar het cannabinoïdenprofiel, maar ik wist dat ze daar niks over konden weten. Dusja, dan ga ik er niks over vragen.

Kreeg ik een preek van de coffeeshopmedewerker:
"JA DAT KAN JE HELEMAAL NIET RUIKEN WANT LAVENDEL RUIKT VOOR IEDEREEN ANDERS!!!"
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Ik heb dit soort dingen ook in coffeeshops.

Laatst vroeg ik of ze ook een wietje hadden die naar lavendel rook. Dat doe ik expres omdat de terpeen linalool dus naar lavendel ruikt en het kalmerende aspect van cannabis versterkt. Ik had ook graag gevraagd naar het cannabinoïdenprofiel, maar ik wist dat ze daar niks over konden weten. Dusja, dan ga ik er niks over vragen.

Kreeg ik een preek van de coffeeshopmedewerker:
"JA DAT KAN JE HELEMAAL NIET RUIKEN WANT LAVENDEL RUIKT VOOR IEDEREEN ANDERS!!!"
Klik om te vergroten...
Vraag maar aan Baudet, notoire lavendelsnuiver.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Ik heb dit soort dingen ook in coffeeshops.

Laatst vroeg ik of ze ook een wietje hadden die naar lavendel rook. Dat doe ik expres omdat de terpeen linalool dus naar lavendel ruikt en het kalmerende aspect van cannabis versterkt. Ik had ook graag gevraagd naar het cannabinoïdenprofiel, maar ik wist dat ze daar niks over konden weten. Dusja, dan ga ik er niks over vragen.

Kreeg ik een preek van de coffeeshopmedewerker:
"JA DAT KAN JE HELEMAAL NIET RUIKEN WANT LAVENDEL RUIKT VOOR IEDEREEN ANDERS!!!"
Klik om te vergroten...

Vind die koffieshop boys vaak zo sneu.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casrus zei:
Vind die koffieshop boys vaak zo sneu.
Klik om te vergroten...
Ja meestal weten ze eigenlijk niet zoveel, maarja, formeel staan ze er wel om voorlichting te geven over drugs want dat zou hen anders maken dan dealers. Dus dan het natuurlijk vervelend als je die taak niet kan vervullen door gebrek aan deskundigheid.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Ja meestal weten ze eigenlijk niet zoveel, maarja, formeel staan ze er wel om voorlichting te geven over drugs want dat zou hen anders maken dan dealers. Dus dan het natuurlijk vervelend als je die taak niet kan vervullen door gebrek aan deskundigheid.
Klik om te vergroten...
dat probleem had ik dus altijd met zgn ervaringsdeskundigen. Althans met name die van trubendorfer. Die hadden niet eens ervaring. Waarop het antwoord van hem was:" ja maar, hij was 18 maanden aan ghb verslaafd geweest". Fijn is dat, dus je bent ook nog eens de helft van je hersens kwijt. Aan het einde van de avond leidde ik het kringgesprek (samen met de psycholoog) en was hij kwaad vertrokken naar huis. Week erna behoorde mijn verplichte aanwezigheid bij de groepssessies niet meer bij mijn afkicktraject. 🤔

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."