#1
Als ik het andere topic zo lees slik je bijna elke avond een z-drug? Vanwege de korte halfwaardetijd zal het in principe geen probleem zijn vermoed ik, maar al ga je overdag nog eens benzos (die op exact dezelfde receptor werken) gebruiken dan raak je heel snel verder van huis
Ja dat klopt. Na alle verhalen hier gelezen te hebben over Bromazolam ben ik zelfs van plan die weg te gooien omdat ik weet dat ik dan met vuur speel. Waarschijnlijk doe ik er verstandig aan het hele pakket terug te sturen.
Overdag zal ik er nooit een nemen, omdat ik veel te druk ben en vrijwel geen spanning ken in sociale situaties, maar wat slapen betreft ben ik erg gevoelig voor middelen die daarbij helpen.