#1
Ik ben vrij gevoelig op (semi)benzo's.Zo'n lange halfwaardetijd heeft het toch niet? Maar als ik je goed begrijp zou 3 halfjes dus meer dan genoeg zijn. Met 1,5 uur ertussen.
Mijn enige ervaring verder is met Zopiclon, daarvan heb ik aan een halve (3,25 mg) genoeg voor een nacht pitten en tot 13 a 15 u de volgende dag duf zijn.
Was wel heel blij dat ik van pyrazolam maar de kleinste helft ban het doorgeknipte pilletje had genomen.
Ik neem overigens maar zeer incidenteel iets kalmerends/slaapmedicatie. Gemiddeld minder dan 1x per maand denk ik.