Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo try out - welke te adviseren met oud en nieuw?

Benzo try out - welke te adviseren met oud en nieuw?

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
KoningToto zei:
Zo'n lange halfwaardetijd heeft het toch niet? Maar als ik je goed begrijp zou 3 halfjes dus meer dan genoeg zijn. Met 1,5 uur ertussen.
Klik om te vergroten...
Ik ben vrij gevoelig op (semi)benzo's.

Mijn enige ervaring verder is met Zopiclon, daarvan heb ik aan een halve (3,25 mg) genoeg voor een nacht pitten en tot 13 a 15 u de volgende dag duf zijn.

Was wel heel blij dat ik van pyrazolam maar de kleinste helft ban het doorgeknipte pilletje had genomen.

Ik neem overigens maar zeer incidenteel iets kalmerends/slaapmedicatie. Gemiddeld minder dan 1x per maand denk ik.
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat
KoningToto zei:
Zo'n lange halfwaardetijd heeft het toch niet? Maar als ik je goed begrijp zou 3 halfjes dus meer dan genoeg zijn. Met 1,5 uur ertussen.
Klik om te vergroten...
Wat ik weet van de meeste rc benzo s die ik heb bestudeerd heeft pyrazolam 1 van de minst langste halfwaarde tijd idd ,en is denk ik het meest vergevingsgezind ,maar 3 halfjes is voor mij al aardig veel ,maar het is net wat je gewend bent ,ik zou het zeker niet elke dag doen ,ik heb het wel eens om de dag gedaan,en 1 keer 3 dagen achter elkaar een halve en nergens last van ,dat in tegenstelling tot bromazolam die is veel zwaarder ,kon gelijk al niet meer slapen de volgende nacht van 1 keer gebruik. En er zijn er een paar die zou ik helemaal nooit nemen zoals norflurazepam bijv ,volgens mij halfwaarde tijd van 47 tot 100 uur ,gidazepam idem uur of 80 ,dat is dus helemaal risky qua verslaving
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoningToto zei:
Zo'n lange halfwaardetijd heeft het toch niet? Maar als ik je goed begrijp zou 3 halfjes dus meer dan genoeg zijn. Met 1,5 uur ertussen.
Klik om te vergroten...
Als je er 1,5 neemt de volgende dag geen auto/motor/brommer rijden 👍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."