Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo try out - welke te adviseren met oud en nieuw?

Benzo try out - welke te adviseren met oud en nieuw?

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij een niet nader te noemen vendor heb ik een try out pack besteld, bestaande uit:

2x 5mg Pellet Dechloroetizolam

2x 0.5mg Pellet Flubrotizolam (FANAX)

4x 3mg Pellet Bromazolam

2x 3mg Pellet Pyrazolam

2x 8mg Pellet Flubromazepam

2x 5mg Pellet Norflurazepam

2x 2.5mg Pellet Bromonordiazepam

2x 3mg Pellet Gidazepam

Nu wil ik met oud en nieuw wat nemen om wat chiller/meer relaxed te worden, zonder dat ik heel slaperig word.

Idee is om 1 pellet te nemen rond 11u en 1 rond 3 uur om mee in slaap te vallen. Het moet dus wel degelijk mogelijk zijn om er goed bij in slaap te vallen, maar liever niet enorm sederend omdat ik anders de jaarwisseling mis :wink:

Voor de rest geen alcohol in het spel op 1 glaasje na om 12 uur.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wel opmerkelijk dat ze van elke benzo 2 pellets geven en van de meest verslavende 4
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou uberhaupt geen 1 hele pallet van iets nemen ,mits je een hele hoge tolerantie hebt maar toch. Minst slaapverwekkend vind ik Pyrazolam ,maar dan nog een kwart of halfje ,hangt er van af hoeveel je gewend bent ,als ik fit ben en goed geslapen blijf ik op een halfje een paar uur redelijk goed fit .al kan de slaperigeid na een paar uur toch aardig toe slaan ,en ik merk geen euforie of wat dan ook ,gewoon minder spanning/angst ,in combi met alcohol een glas bier ofzo heb ik helemaal nog nooit geprobeerd,maar dan zou het er best wel eens in kunnen hakken. Waarom kies je niet gewoon alleen voor alcohol ? paar biertjes is ook lekker toch. Eventueel 1 haal van een joint . En anders zou ik een zeer kleine dosis van een benzo nemen en zeker geen hele pallet ,zelfs halve kan al er in kicken in combi met alcohol. Voor het zelfde geld ben je met de jaarwisseling dan al een zombie kan je er na gelijk naar bed. Valt eigenlijk niet te voorspellen hoe iets valt ,dus zou zekere voor onzekere nemen en heel voorzichtig zijn met zeer kleine dosis liever nog met kwart beginnen dan 15-45 min wachten dan misschien eventueel nog een kwart.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
KoningToto zei:
Bij een niet nader te noemen vendor heb ik een try out pack besteld, bestaande uit:

2x 5mg Pellet Dechloroetizolam

2x 0.5mg Pellet Flubrotizolam (FANAX)

4x 3mg Pellet Bromazolam

2x 3mg Pellet Pyrazolam

2x 8mg Pellet Flubromazepam

2x 5mg Pellet Norflurazepam

2x 2.5mg Pellet Bromonordiazepam

2x 3mg Pellet Gidazepam

Nu wil ik met oud en nieuw wat nemen om wat chiller/meer relaxed te worden, zonder dat ik heel slaperig word.

Idee is om 1 pellet te nemen rond 11u en 1 rond 3 uur om mee in slaap te vallen. Het moet dus wel degelijk mogelijk zijn om er goed bij in slaap te vallen, maar liever niet enorm sederend omdat ik anders de jaarwisseling mis :wink:

Voor de rest geen alcohol in het spel op 1 glaasje na om 12 uur.
Klik om te vergroten...
Pyrazolam is dan denk ik wel geschikt. Halve pellet. Minimaal een uur wachten voordat je bij neemt.

Maar pas op met dit spul. Als je elke dag neemt is dit proefpakket al genoeg om afhankelijk te worden en afkickverschijnselen te krijgen. En Benzo afkick is De Hel.
M
Mevrouw PlĆøpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb laast ca 1/3e pyrazolam genomen, 1mg dus. Rond 00.30 genomen, goede nacht geslapen, tot 17u de volgende dag suf en afwezig geweest en absoluut niet in staat deel te nemen aan het verkeer oid. Mijn moeder heeft me opgehaald voor het kerstdiner zegmaar.

Be careful.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yusup zei:
Ik zou uberhaupt geen 1 hele pallet van iets nemen ,mits je een hele hoge tolerantie hebt maar toch. Minst slaapverwekkend vind ik Pyrazolam ,maar dan nog een kwart of halfje ,hangt er van af hoeveel je gewend bent ,als ik fit ben en goed geslapen blijf ik op een halfje een paar uur redelijk goed fit .al kan de slaperigeid na een paar uur toch aardig toe slaan ,en ik merk geen euforie of wat dan ook ,gewoon minder spanning/angst ,in combi met alcohol een glas bier ofzo heb ik helemaal nog nooit geprobeerd,maar dan zou het er best wel eens in kunnen hakken. Waarom kies je niet gewoon alleen voor alcohol ? paar biertjes is ook lekker toch. Eventueel 1 haal van een joint . En anders zou ik een zeer kleine dosis van een benzo nemen en zeker geen hele pallet ,zelfs halve kan al er in kicken in combi met alcohol. Voor het zelfde geld ben je met de jaarwisseling dan al een zombie kan je er na gelijk naar bed. Valt eigenlijk niet te voorspellen hoe iets valt ,dus zou zekere voor onzekere nemen en heel voorzichtig zijn met zeer kleine dosis liever nog met kwart beginnen dan 15-45 min wachten dan misschien eventueel nog een kwart.
Klik om te vergroten...
Qua etizolam ben ik wel wat gewend, als in 3 a 4 mg na een avond/nacht 3mmc.

Nuchter pak ik vrijwel nooit etizolam, maar als ik het pak is het 1 a 2 mg voor het slapen. Ik weet niet of er cross tolerantie optreedt tussen eti en Pyrazolam? Laat ik je advies opvolgen en met een halve beginnen.

Alcohol vind ik niks aan, net als coke. Gewoon niet mijn ding. Maar 1 drankje om het nieuwe jaar in te luiden moet wel kunnen.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw PlĆøp zei:
Ik heb laast ca 1/3e pyrazolam genomen, 1mg dus. Rond 00.30 genomen, goede nacht geslapen, tot 17u de volgende dag suf en afwezig geweest en absoluut niet in staat deel te nemen aan het verkeer oid. Mijn moeder heeft me opgehaald voor het kerstdiner zegmaar.

Be careful.
Klik om te vergroten...
Zo'n lange halfwaardetijd heeft het toch niet? Maar als ik je goed begrijp zou 3 halfjes dus meer dan genoeg zijn. Met 1,5 uur ertussen.
M
Mevrouw PlĆøpLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoningToto zei:
Zo'n lange halfwaardetijd heeft het toch niet? Maar als ik je goed begrijp zou 3 halfjes dus meer dan genoeg zijn. Met 1,5 uur ertussen.
Klik om te vergroten...
Ik ben vrij gevoelig op (semi)benzo's.

Mijn enige ervaring verder is met Zopiclon, daarvan heb ik aan een halve (3,25 mg) genoeg voor een nacht pitten en tot 13 a 15 u de volgende dag duf zijn.

Was wel heel blij dat ik van pyrazolam maar de kleinste helft ban het doorgeknipte pilletje had genomen.

Ik neem overigens maar zeer incidenteel iets kalmerends/slaapmedicatie. Gemiddeld minder dan 1x per maand denk ik.
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat
KoningToto zei:
Zo'n lange halfwaardetijd heeft het toch niet? Maar als ik je goed begrijp zou 3 halfjes dus meer dan genoeg zijn. Met 1,5 uur ertussen.
Klik om te vergroten...
Wat ik weet van de meeste rc benzo s die ik heb bestudeerd heeft pyrazolam 1 van de minst langste halfwaarde tijd idd ,en is denk ik het meest vergevingsgezind ,maar 3 halfjes is voor mij al aardig veel ,maar het is net wat je gewend bent ,ik zou het zeker niet elke dag doen ,ik heb het wel eens om de dag gedaan,en 1 keer 3 dagen achter elkaar een halve en nergens last van ,dat in tegenstelling tot bromazolam die is veel zwaarder ,kon gelijk al niet meer slapen de volgende nacht van 1 keer gebruik. En er zijn er een paar die zou ik helemaal nooit nemen zoals norflurazepam bijv ,volgens mij halfwaarde tijd van 47 tot 100 uur ,gidazepam idem uur of 80 ,dat is dus helemaal risky qua verslaving
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoningToto zei:
Zo'n lange halfwaardetijd heeft het toch niet? Maar als ik je goed begrijp zou 3 halfjes dus meer dan genoeg zijn. Met 1,5 uur ertussen.
Klik om te vergroten...
Als je er 1,5 neemt de volgende dag geen auto/motor/brommer rijden šŸ‘
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom zou je niet relax zijn op oud en nieuw? Vreemd om benzodiazepinen te gaan gebruiken om in de feeststemming mee te gaan..
Om in slaap te vallen na stimulanten begrijp ik wel..
Je moet zeker zingen bij de Karaoke ofzo?
Sterkte en fijne jaarwisseling toegewenst!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
dupont zei:
Pyrazolam is dan denk ik wel geschikt. Halve pellet. Minimaal een uur wachten voordat je bij neemt.

Maar pas op met dit spul. Als je elke dag neemt is dit proefpakket al genoeg om afhankelijk te worden en afkickverschijnselen te krijgen. En Benzo afkick is De Hel.
Klik om te vergroten...
Waarom heb ik altijd zo'n idee dat ik geen benul heb hoe erg De Hel een benzo afkick is en waarschijnlijk maar beter ook.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoningToto zei:
Maar als ik je goed begrijp zou 3 halfjes dus meer dan genoeg zijn. Met 1,5 uur ertussen.
Klik om te vergroten...
Je begrijpt het niet goed. EƩn halve pellet pyrazolam (1,5 mg) is al genoeg en pyrazolam heeft een redelijk lange werkingsduur, dus een halve is waarschijnlijk genoeg voor de hele avond.

KoningToto zei:
Ik weet niet of er cross tolerantie optreedt tussen eti en Pyrazolam?
Klik om te vergroten...
Zeker, die treedt op. Er is kruis tolerantie tussen alle benzodiazepines.

Ik kan het recreatief gebruik van benzodiazepines verder niet aanraden.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Later this year...

_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
En @KoningToto lekker door de jaarwisseling heen geslapen? šŸ˜„
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#16
dupont zei:
En @KoningToto lekker door de jaarwisseling heen geslapen? šŸ˜„
Klik om te vergroten...

Ja pas nu net wakker!

Maar nee, het werd toch "gewoon" een avond en nacht 3mmc met een beetje g tussendoor. En 4 etizolam om te kunnen slapen.

Heerlijke avond, maar die 4 had ook wel 3mg kunnen zijn want ik voelde me zo wegglijden (wat ook wel de bedoeling was natuurlijk, maar het ging iets te gemakkelijk zeg maar).

Kater viel mee, maar de maandag (die in dit geval op de dinsdag valt) blijft altijd een lange vermoeiende dag. Pas in de avond, nu dus, voel ik me weer helemaal boven Jan.

Nu weer even een flinke tijd niets, want hoe leuk het ook is de nasleep is wel vermoeiend.

De pyrazolam zal ik een keer proberen voor het slapen, en dan dus een halve op jullie aanraden :wink:
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#17
KoningToto zei:
De pyrazolam zal ik een keer proberen voor het slapen, en dan dus een halve op jullie aanraden :wink:
Klik om te vergroten...
Je meldt in ander onderwerp dat je ervaring hebt met benzoverslaving en hier is je verhaal compleet anders. Of?
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Manu76 zei:
Je meldt in ander onderwerp dat je ervaring hebt met benzoverslaving en hier is je verhaal compleet anders. Of?
Klik om te vergroten...

Het verhaal uit het andere topic klopt. Is geen woord aan gelogen. Was eigenlijk niet van plan om die "zwakte" prijs te geven, omdat ik heb geleerd dat soort zaken voor mezelf te houden. Maar zijn topic/vraag triggerde me om toch mijn verhaal te doen.

Sidenote: volgens mij zijn Zopiclon/Zolpidem strikt genomen geen benzo's? Maar je hebt voor 100% gelijk: eigenlijk zou ik me er niet aan moeten wagen.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoningToto zei:
Sidenote: volgens mij zijn Zopiclon/Zolpidem strikt genomen geen benzo's? Maar je hebt voor 100% gelijk: eigenlijk zou ik me er niet aan moeten wagen.
Klik om te vergroten...
Als ik het andere topic zo lees slik je bijna elke avond een z-drug? Vanwege de korte halfwaardetijd zal het in principe geen probleem zijn vermoed ik, maar al ga je overdag nog eens benzos (die op exact dezelfde receptor werken) gebruiken dan raak je heel snel verder van huis
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#20
KoningToto zei:
Maar je hebt voor 100% gelijk
Klik om te vergroten...
Ik hoef geen gelijk te krijgen hoor, maar het kwam voor mij over als zeer tegenstrijdige manieren van zijn.
No worries en zeker oppassen ja!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."