Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsom de hoeveel tijd nemen jullie weer 3mmc bij?

om de hoeveel tijd nemen jullie weer 3mmc bij?

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tussen de 1 à 1,5 uur.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Om het half jaar 1 orale dosis. 😉
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Om het kwartier - half uur een of twee dikke punten
U
User7374692Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik pak zelf gemiddeld denk ik elk half uur een goeie lijn. Hoe vaak nemen jullie bij en hoelang pakken jullie m altijd door?
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tevaak
Gelukkig ontsnapt aan die kut gewoonte. Nam na een tijdje 5gr in twee dagen
N
Nijntje_SnuifkonijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Elk half uur is naar mijn mening vaak, ik nam vaak bij na 1 - 1,5 uur denk ik, weet het niet zeker meer. Waarom neem je eigenlijk (om je neus blij te maken) geen bommetje of capsule?
U
User7374692Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nijntje_Snuifkonijntje zei:
Elk half uur is naar mijn mening vaak, ik nam vaak bij na 1 - 1,5 uur denk ik, weet het niet zeker meer. Waarom neem je eigenlijk (om je neus blij te maken) geen bommetje of capsule?
Klik om te vergroten...
Nooit gedaan en t snuiven bevalt me en ben bang dat bommen me niet bevalt en dan vind ik het zonde haha
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met a-PHP deed ik een pijpje leeg vapen, die ik dan vervolgens met liefde en aandacht schoon ging maken met alcohol en een wattenstaafje. Eventueel druppie CIF en dan uitspoelen en oppoetsen als een soort crack barman.

En dan was het tijd voor de volgende🤠
Kan je je uren mee vermaken, tot je opeens merkt dat het 3 weken verder is
N
Nijntje_SnuifkonijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bommen bevalt mij juist omdat ik 3m echt verschrikkelijk vind in de neus, de geur de smaak etc haha.

User7374692 zei:
Ik pak zelf gemiddeld denk ik elk half uur een goeie lijn. Hoe vaak nemen jullie bij en hoelang pakken jullie m altijd door?
Klik om te vergroten...

Toen ik nog een vriendin had was het altijd rond 18:00 beginnen en dan tot uurtje of 07:00 a 08:00. Ook als we met meerdere aan het chillen waren (want ja corona) was het maar paar uurtjes. Even paar uurtjes slapen tot 15:00 ofzo en dan samen naar de winkel lopen en wat eten regelen.

Nadat ik weer vrij man was, heb ik me laten gaan en is mijn langste periode 5 dagen doorhalen geweest (7 als je 5 uurtjes slaap niet meetelt op dag 5). Kan je dit niet aanraden :sweatsmile: ! Gelukkig heb ik me herpakt en nu is het gemiddeld 1 a 2 dagen wat ik doorpak.

PS tijdens het gebruik forceer ik me tegenwoordig wel wat te eten, anders is de kater ook alleen maar erger.
P
PikassoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nijntje_Snuifkonijntje zei:
Bommen bevalt mij juist omdat ik 3m echt verschrikkelijk vind in de neus, de geur de smaak etc haha.



Toen ik nog een vriendin had was het altijd rond 18:00 beginnen en dan tot uurtje of 07:00 a 08:00. Ook als we met meerdere aan het chillen waren (want ja corona) was het maar paar uurtjes. Even paar uurtjes slapen tot 15:00 ofzo en dan samen naar de winkel lopen en wat eten regelen.

Nadat ik weer vrij man was, heb ik me laten gaan en is mijn langste periode 5 dagen doorhalen geweest (7 als je 5 uurtjes slaap niet meetelt op dag 5). Kan je dit niet aanraden :sweatsmile: ! Gelukkig heb ik me herpakt en nu is het gemiddeld 1 a 2 dagen wat ik doorpak.

PS tijdens het gebruik forceer ik me tegenwoordig wel wat te eten, anders is de kater ook alleen maar erger.
Klik om te vergroten...
Precies dat laatste heb ik ook ontdekt tijdens. laatste paar keer doorhalen . Eten en drinken tussendoor , ik ben nu vanaf vrijdag wakker maar heb tussendoor wel rustig op de bank gelegen en gegeten en thee gedronken voel je je stukken beter . (Ps ik maak ook bommetjes )
N
Nijntje_SnuifkonijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pikasso zei:
Precies dat laatste heb ik ook ontdekt tijdens. laatste paar keer doorhalen . Eten en drinken tussendoor , ik ben nu vanaf vrijdag wakker maar heb tussendoor wel rustig op de bank gelegen en gegeten en thee gedronken voel je je stukken beter . (Ps ik maak ook bommetjes )
Klik om te vergroten...
Ja klopt het is al een aanlag op je lichaam en je hebt in de gaten hoe snel de tijd gaat waardoor je het gewoon vergeet. Zelf zet ik voor zekerheid ook af en toe wekkers en dat werkt best handig, gaat de wekker? Eerst even wat eten en drinken als je dat nog niet had gedaan.
U
User7374692Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hebben jullie liever bommentjes of snuiven en waarom?
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#13
User7374692 zei:
Hebben jullie liever bommentjes of snuiven en waarom?
Klik om te vergroten...
Snuiven, is toch een part of the experience
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
User7374692 zei:
Ik pak zelf gemiddeld denk ik elk half uur een goeie lijn. Hoe vaak nemen jullie bij en hoelang pakken jullie m altijd door?
Klik om te vergroten...

Liever een bommetje om de drie uur ofzo.
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pluggen
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#16
User7374692 zei:
Hebben jullie liever bommentjes of snuiven en waarom?
Klik om te vergroten...
100% bommetjes. 1 omdat snuiven pijnlijk is. 2 bij mij klapt het bij slikken stuk harder :wink:
P
PikassoLid
01-01-2024, 00:00
#17
JackAss69 zei:
100% bommetjes. 1 omdat snuiven pijnlijk is. 2 bij mij klapt het bij slikken stuk harder :wink:
Klik om te vergroten...
Hier precies zelfde
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Verschilt per keer. Maar ik merk dat ik vrij snel zin heb om weer een capsule in te nemen. Vaak wacht ik dan nog ff. Ik denk 2 uur ofzo? Water loopt mij al in de mond als ik erover typ. 😛
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Pikasso zei:
Hier precies zelfde
Klik om te vergroten...
Merk als ik 3m slik ik ook nauwelijks een kater heb en last van cravings. Dus ik ben zeker fan van slikken :)
R
RikdekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#20
idealiter gezien elk half uurtje een puntje met de neus. In de realiteit op gegeven moment om de 5 minuten🤡

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."