Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Elk half uur is naar mijn mening vaak, ik nam vaak bij na 1 - 1,5 uur denk ik, weet het niet zeker meer. Waarom neem je eigenlijk (om je neus blij te maken) geen bommetje of capsule?"
"Bommen bevalt mij juist omdat ik 3m echt verschrikkelijk vind in de neus, de geur de smaak etc haha. User7374692 zei: Ik pak zelf gemiddeld denk ik elk half uur een goeie lijn. Hoe vaak nemen jullie bij en hoelang pakken jullie m altijd door? Klik om te vergroten... Toen ik nog een vriendin had was het altijd rond 18:00 beginnen en dan tot uurtje of 07:00 a 08:00. Ook als we met meerdere aan het chillen waren (want ja corona) was het maar paar uurtjes. Even paar uurtjes slapen tot 15:00 ofzo en dan samen naar de winkel lopen en wat eten regelen. Nadat ik weer vrij man was, heb ik me laten gaan en is mijn langste periode 5 dagen doorhalen geweest (7 als je 5 uurtjes slaap niet meetelt op dag 5). Kan je dit niet aanraden ! Gelukkig heb ik me herpakt en nu is het gemiddeld 1 a 2 dagen wat ik doorpak. PS tijdens het gebruik forceer ik me tegenwoordig wel wat te eten, anders is de kater ook alleen maar erger."
"Pikasso zei: Precies dat laatste heb ik ook ontdekt tijdens. laatste paar keer doorhalen . Eten en drinken tussendoor , ik ben nu vanaf vrijdag wakker maar heb tussendoor wel rustig op de bank gelegen en gegeten en thee gedronken voel je je stukken beter . (Ps ik maak ook bommetjes ) Klik om te vergroten... Ja klopt het is al een aanlag op je lichaam en je hebt in de gaten hoe snel de tijd gaat waardoor je het gewoon vergeet. Zelf zet ik voor zekerheid ook af en toe wekkers en dat werkt best handig, gaat de wekker? Eerst even wat eten en drinken als je dat nog niet had gedaan."
"Kibo3 zei: 4mmc Klik om te vergroten... Dat heb ik nog niet gehad, is dat gewoon zelfde als 3mmc maar dan weer iets nieuwer met een aanpassing?"
"Snelheid1234 zei: Wie wakker? Klik om te vergroten... Hey! Ik!"
"Ja gaat lekker hier na bommetje pepperino! Jij dan?"
"Hoe gaat het met jullie? Nog in bezit van alle 10 vingers?"
"Snelheid1234 zei: Yes al m’n vingers zitten er nog aan, m’n neus daar in tegen heeft het zwaar haha Klik om te vergroten... Mooi, en dat gaf de doorslag in mijn keuze om bommetje te nemen, anders ben ik maandag strontverkouden als ik langs mn ouders etc ga Snelheid1234 zei: Wat zijn jullie aan het doen Klik om te vergroten... Van alles en niets tegelijk, beetje op bank door dit forum struinen en dan weer staren naar mn nieuwe aquarium van 300L bijvoorbeeld. Jij dan? Kibo3 zei: Overleven Klik om te vergroten... Dat klinkt niet zo goed helaas"
"Snelheid1234 zei: Nou, ik ben voor de 100e keer new kids aan het kijken hahaha Klik om te vergroten... Hahha kan je al net als ik met de jongens zin voor zin meepraten? heb die films echt te vaak gezien."
"Kibo3 zei: Niet getreurd. Gaat goed hoor. Klik om te vergroten... Gelukkig maar!"