#1
Aanrader dus?Ik ga wel als een malle 🤣🤣🤣
Heb jij ook ervaring met 4F-MPH? Zo ja, zijn deze middelen vergelijkbaar? (subtiel stimulerend, helder)
Aanrader dus?Ik ga wel als een malle 🤣🤣🤣
Tot zover wel een aanrader. Het is niet bepaald subtiel vind ik.Aanrader dus?
Heb jij ook ervaring met 4F-MPH? Zo ja, zijn deze middelen vergelijkbaar? (subtiel stimulerend, helder)
3-FA bedoel je denk ik?Tot zover wel een aanrader. Het is niet bepaald subtiel vind ik.
Ja 4-FA gewoon online verkrijgbaar.
4F-MPH geen ervaring mee.
Ja, sorry 3-FA meteen aangepast!3-FA bedoel je denk ik?
En vergelijkbaar, niet verkrijgbaar.
Scherpte gaat wel achteruit zie ik(grapje toch)
Hmm, 4F-MPH is wel vrij subtiel, wat ik wel fijn vind.
Hopelijk heb je er niet teveel een kater van![]()
Ik ga wel als een malle 🤣🤣🤣
Ja zo ongeveer ja. Hoewel ik vrijwel nooit redbull drink. Hartslag is niet hoog, maar voel het wel actief kloppen. Tikje onrustig ook.Hoe voelt het?
Alsof je een paar blikkies redbull op hebt?
Ja zo ongeveer ja. Hoewel ik vrijwel nooit redbull drink. Hartslag is niet hoog, maar voel het wel actief kloppen. Tikje onrustig ook.
Geen euforie zoals bij speed.
Wel gemotiveerd om dingen te doen.
Ik ook.Klinkt gevaarlijk goed
Ben benieuwd hoe je de rest van de dag vergaat
Mijn aantekening bij 4F-MPH is "Het kietelt je dopamine wel een beetje maar net niet net wel". 😂Misschien ook eens 4F-MPH proberen dan? Daar kun je ook vrij energiek het huishouden op doen, maar ook relaxed mee op de bank zitten kletsen zonder kaakspanning en opgefokt voelen (al kán dat laatste er ook wat op voorkomen).
Is wel echt heel subtiel vergeleken met bijvoorbeeld iets als speed. Maar ja dus ook geen down erna en geen kater de volgende dag. Gewoon een opgewekte blije avond (in goed gezelschap).
Ja, het kan soms een beetje net niet/net wel zijn. Klein beetje meer nemen dan?Mijn aantekening bij 4F-MPH is "Het kietelt je dopamine wel een beetje maar net niet net wel". 😂
Nee sorry nooit 4F-MPH gedaan. Maar 3-FA is ook prima geschikt voor dat doel lijkt me.Weet je hoe 3-FA vergeleken met 4F-MPH is?
Want vroeger rookte ik vaak wiet met een vriend voor een gezellig avondje, maar omdat ik al twee jaar geen wiet meer rook doen we nu soms een tabletje (15 mg) 4F-MPH. Dit bevalt ons best goed, omdat het effect zo subtiel is. We kunnen een hele avond lekker energiek doorpraten, zonder helemaal weg te spacen. En er is ook niet echt een kater (alleen een klein beetje een opgefokt gevoel bij mij erna).
3-FA klinkt dus wel interessant omdat je er dus ook helder op blijft. En misschien is het beter dan 4F-MPH(?) Doel ermee is dus enkel voor chillen/praten.
Ja, het kan soms een beetje net niet/net wel zijn. Klein beetje meer nemen dan?
Het maakt voor mij enorm uit in welk humeur ik al ben en in welk gezelschap. Met mijn best buddy liggen we meestal in de eerste 5 minuten dat we elkaar zien al krom van het lachen (nuchter of niet), dus zet dat gelijk de toon. De 4F-MPH zorgt er dan voor dat we net die energie hebben om lekker opgewerkt te kunnen blijven de hele avond. (echt heerlijk ten opzichte van onze wiet avondjes die we jarenlang deden hiervoor en dan na een tijdje helemaal wazig werden en gesprekken niet meer goed liepen)
Heb het (4F-MPH) ook weleens in mijn eentje gedaan wanneer ik al gewoon niet in zo'n goed humeur was of niet lekker in mijn vel zat. Het haalt je daar niet magischerwijs uit in mijn ervaring.
Het lijkt bij mij trouwens wel op dopamine te werken (dat doet het officieel ook), maar dan heel subtiel dus. In plaats van 15 mg 22,5 mg maakt de kans dat er lichte euforie is veel groter.
Gewoon tabletten van 15 mg per stuk die je ook makkelijk door de helft kunt breken met een breuklijn.Hoe neem je die 15 a 22,5 mg dan, nasaal?
Ik heb geen ervaring ben genoemde stoffen, maar moet zeggen dat het wel interessant klinkt.
Maar net als @Mindless ben ik ook erg gevoelig voor stimms. Neem wel aan dat 3FA iets heel anders is dan 4FA want wat ik daarvan herinner ging ik daar toch best hard op.
Ik ook.
Ik zit ff rustig, voelt heel druk.
Wat lichte kaakspanning ook.
Het is niet zo subtiel als bijvoorbeeld Phenibut, maar dat werkt ook heel anders.
M’n vrouw nam iets eerder dan ik en voelt hetzelfde als ik. Haar hartslag is wel hoger.
Het voelt nu wel uitgewerkt. Heb me niet op een kater ingesteld, maar zal het laten weten.
Benieuwd hoe jullie je morgen voelen. Aangezien ik geen speed meer doe vanwege de kater zou iets wat milders voor zo nu en dan wel leuk kunnen zijn.
Het voelt nu wel uitgewerkt. Heb me niet op een kater ingesteld, maar zal het laten weten.Benieuwd hoe jullie je morgen voelen. Aangezien ik geen speed meer doe vanwege de kater zou iets wat milders voor zo nu en dan wel leuk kunnen zijn.
Ik ga wel als een malle 🤣🤣🤣Klussen...komop @Zeehond, dat doe je lekker in je eigen tijd (of beter, laat het doen). Echt zonde van de 3-FA.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."