Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe juiste stimulerende Research chemical

De juiste stimulerende Research chemical

85 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeehond zei:
Ik ga wel als een malle 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
Aanrader dus?

Heb jij ook ervaring met 4F-MPH? Zo ja, zijn deze middelen vergelijkbaar? (subtiel stimulerend, helder)
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Aanrader dus?

Heb jij ook ervaring met 4F-MPH? Zo ja, zijn deze middelen vergelijkbaar? (subtiel stimulerend, helder)
Klik om te vergroten...
Tot zover wel een aanrader. Het is niet bepaald subtiel vind ik.
Ja 3-FA gewoon online verkrijgbaar.

4F-MPH geen ervaring mee.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeehond zei:
Tot zover wel een aanrader. Het is niet bepaald subtiel vind ik.
Ja 4-FA gewoon online verkrijgbaar.

4F-MPH geen ervaring mee.
Klik om te vergroten...
3-FA bedoel je denk ik?

En vergelijkbaar, niet verkrijgbaar. :wink:

Scherpte gaat wel achteruit zie ik :tonguewink: (grapje toch)

Hmm, 4F-MPH is wel vrij subtiel, wat ik wel fijn vind.

Hopelijk heb je er niet teveel een kater van :)

Geniet van het schoonmaken! (dat kan erg leuk zijn met stims gek genoeg weet ik ook)
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
3-FA bedoel je denk ik?

En vergelijkbaar, niet verkrijgbaar. :wink:

Scherpte gaat wel achteruit zie ik :tonguewink: (grapje toch)

Hmm, 4F-MPH is wel vrij subtiel, wat ik wel fijn vind.

Hopelijk heb je er niet teveel een kater van :)
Klik om te vergroten...
Ja, sorry 3-FA meteen aangepast!

Eens, minder scherp, wel snel 🤣🤣

Opruimen vanwege aanstaande verhuizing.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeehond zei:
Ik ga wel als een malle 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...

Hoe voelt het?
Alsof je een paar blikkies redbull op hebt?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Hoe voelt het?
Alsof je een paar blikkies redbull op hebt?
Klik om te vergroten...
Ja zo ongeveer ja. Hoewel ik vrijwel nooit redbull drink. Hartslag is niet hoog, maar voel het wel actief kloppen. Tikje onrustig ook.
Geen euforie zoals bij speed.
Wel gemotiveerd om dingen te doen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
Ja zo ongeveer ja. Hoewel ik vrijwel nooit redbull drink. Hartslag is niet hoog, maar voel het wel actief kloppen. Tikje onrustig ook.
Geen euforie zoals bij speed.
Wel gemotiveerd om dingen te doen.
Klik om te vergroten...

Klinkt gevaarlijk goed :)
Ben benieuwd hoe je de rest van de dag vergaat
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kordie zei:
Klinkt gevaarlijk goed :)
Ben benieuwd hoe je de rest van de dag vergaat
Klik om te vergroten...
Ik ook.
Ik zit ff rustig, voelt heel druk.
Wat lichte kaakspanning ook.
Het is niet zo subtiel als bijvoorbeeld Phenibut, maar dat werkt ook heel anders.

M’n vrouw nam iets eerder dan ik en voelt hetzelfde als ik. Haar hartslag is wel hoger.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien ook eens 4F-MPH proberen dan? Daar kun je ook vrij energiek het huishouden op doen, maar ook relaxed mee op de bank zitten kletsen zonder kaakspanning en opgefokt voelen (al kán dat laatste er ook wat op voorkomen).

Is wel echt heel subtiel vergeleken met bijvoorbeeld iets als speed. Maar ja dus ook geen down erna en geen kater de volgende dag. Gewoon een opgewekte blije avond (in goed gezelschap).
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Misschien ook eens 4F-MPH proberen dan? Daar kun je ook vrij energiek het huishouden op doen, maar ook relaxed mee op de bank zitten kletsen zonder kaakspanning en opgefokt voelen (al kán dat laatste er ook wat op voorkomen).

Is wel echt heel subtiel vergeleken met bijvoorbeeld iets als speed. Maar ja dus ook geen down erna en geen kater de volgende dag. Gewoon een opgewekte blije avond (in goed gezelschap).
Klik om te vergroten...
Mijn aantekening bij 4F-MPH is "Het kietelt je dopamine wel een beetje maar net niet net wel". 😂
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
HappyMind zei:
Mijn aantekening bij 4F-MPH is "Het kietelt je dopamine wel een beetje maar net niet net wel". 😂
Klik om te vergroten...
Ja, het kan soms een beetje net niet/net wel zijn. Klein beetje meer nemen dan? :wink:

Het maakt voor mij enorm uit in welk humeur ik al ben en in welk gezelschap. Met mijn best buddy liggen we meestal in de eerste 5 minuten dat we elkaar zien al krom van het lachen (nuchter of niet), dus zet dat gelijk de toon. De 4F-MPH zorgt er dan voor dat we net die energie hebben om lekker opgewerkt te kunnen blijven de hele avond. (echt heerlijk ten opzichte van onze wiet avondjes die we jarenlang deden hiervoor en dan na een tijdje helemaal wazig werden en gesprekken niet meer goed liepen)

Heb het (4F-MPH) ook weleens in mijn eentje gedaan wanneer ik al gewoon niet in zo'n goed humeur was of niet lekker in mijn vel zat. Het haalt je daar niet magischerwijs uit in mijn ervaring.

Het lijkt bij mij trouwens wel op dopamine te werken (dat doet het officieel ook), maar dan heel subtiel dus. In plaats van 15 mg 22,5 mg maakt de kans dat er lichte euforie is veel groter.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Weet je hoe 3-FA vergeleken met 4F-MPH is?

Want vroeger rookte ik vaak wiet met een vriend voor een gezellig avondje, maar omdat ik al twee jaar geen wiet meer rook doen we nu soms een tabletje (15 mg) 4F-MPH. Dit bevalt ons best goed, omdat het effect zo subtiel is. We kunnen een hele avond lekker energiek doorpraten, zonder helemaal weg te spacen. En er is ook niet echt een kater (alleen een klein beetje een opgefokt gevoel bij mij erna).

3-FA klinkt dus wel interessant omdat je er dus ook helder op blijft. En misschien is het beter dan 4F-MPH(?) Doel ermee is dus enkel voor chillen/praten.
Klik om te vergroten...
Nee sorry nooit 4F-MPH gedaan. Maar 3-FA is ook prima geschikt voor dat doel lijkt me.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voordeel is wel dat 4-FMPH niet onder het stofgroepenverbod zal gaan vallen. In ieder geval niet onder het huidige voorstel 😄

3-FA wel...
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
4f-mph is net ritalin
2fa/2fma is net dexafetamine
ik had heb ze alledrie en meer ooit wel eens geprobeerd
en dan verkies ik 2fma boven de 2fa werkt net wat langer
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Ja, het kan soms een beetje net niet/net wel zijn. Klein beetje meer nemen dan? :wink:

Het maakt voor mij enorm uit in welk humeur ik al ben en in welk gezelschap. Met mijn best buddy liggen we meestal in de eerste 5 minuten dat we elkaar zien al krom van het lachen (nuchter of niet), dus zet dat gelijk de toon. De 4F-MPH zorgt er dan voor dat we net die energie hebben om lekker opgewerkt te kunnen blijven de hele avond. (echt heerlijk ten opzichte van onze wiet avondjes die we jarenlang deden hiervoor en dan na een tijdje helemaal wazig werden en gesprekken niet meer goed liepen)

Heb het (4F-MPH) ook weleens in mijn eentje gedaan wanneer ik al gewoon niet in zo'n goed humeur was of niet lekker in mijn vel zat. Het haalt je daar niet magischerwijs uit in mijn ervaring.

Het lijkt bij mij trouwens wel op dopamine te werken (dat doet het officieel ook), maar dan heel subtiel dus. In plaats van 15 mg 22,5 mg maakt de kans dat er lichte euforie is veel groter.
Klik om te vergroten...

Hoe neem je die 15 a 22,5 mg dan, nasaal?

Ik heb geen ervaring ben genoemde stoffen, maar moet zeggen dat het wel interessant klinkt.

Maar net als @Mindless ben ik ook erg gevoelig voor stimms. Neem wel aan dat 3FA iets heel anders is dan 4FA want wat ik daarvan herinner ging ik daar toch best hard op.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoningToto zei:
Hoe neem je die 15 a 22,5 mg dan, nasaal?

Ik heb geen ervaring ben genoemde stoffen, maar moet zeggen dat het wel interessant klinkt.

Maar net als @Mindless ben ik ook erg gevoelig voor stimms. Neem wel aan dat 3FA iets heel anders is dan 4FA want wat ik daarvan herinner ging ik daar toch best hard op.
Klik om te vergroten...
Gewoon tabletten van 15 mg per stuk die je ook makkelijk door de helft kunt breken met een breuklijn.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Ik ook.
Ik zit ff rustig, voelt heel druk.
Wat lichte kaakspanning ook.
Het is niet zo subtiel als bijvoorbeeld Phenibut, maar dat werkt ook heel anders.

M’n vrouw nam iets eerder dan ik en voelt hetzelfde als ik. Haar hartslag is wel hoger.
Klik om te vergroten...

Benieuwd hoe jullie je morgen voelen. Aangezien ik geen speed meer doe vanwege de kater zou iets wat milders voor zo nu en dan wel leuk kunnen zijn.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeehond zei:
Het voelt nu wel uitgewerkt. Heb me niet op een kater ingesteld, maar zal het laten weten.
Klik om te vergroten...
KoningToto zei:
Benieuwd hoe jullie je morgen voelen. Aangezien ik geen speed meer doe vanwege de kater zou iets wat milders voor zo nu en dan wel leuk kunnen zijn.
Klik om te vergroten...


Katers van amfetamines komt denk ik meer door combineren met bijvoorbeeld drank en niet slapen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoningToto zei:
Benieuwd hoe jullie je morgen voelen. Aangezien ik geen speed meer doe vanwege de kater zou iets wat milders voor zo nu en dan wel leuk kunnen zijn.
Klik om te vergroten...
Het voelt nu wel uitgewerkt. Heb me niet op een kater ingesteld, maar zal het laten weten.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#20
SneeuwStorm zei:
Klussen...komop @Zeehond, dat doe je lekker in je eigen tijd (of beter, laat het doen). Echt zonde van de 3-FA.
Klik om te vergroten...
Ik ga wel als een malle 🤣🤣🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."