Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagske.

Vraagske.

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
Robeir25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Awel men zuster heeft ni veel energie, ze is hare focus kwijt. Nu kweni goe. En ik dacht da noopept haar mss wel zou kunnen helpen. Als er iemand een ervaringen over. Denk daze eerder iets amfitamine, zoals 3mmc achtichs wilt nemen. Maar daar ben ik precies niet voot te vinden.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Foto van je zus?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Robeir25 zei:
Awel men zuster heeft ni veel energie, ze is hare focus kwijt. Nu kweni goe. En ik dacht da noopept haar mss wel zou kunnen helpen. Als er iemand een ervaringen over. Denk daze eerder iets amfitamine, zoals 3mmc achtichs wilt nemen. Maar daar ben ik precies niet voot te vinden.
Klik om te vergroten...

Die RC's gaan er allemaal uit.
Dus laat haar daar niet aan wennen.

Daarnaast wat Fred zegt.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Robeir25 zei:
Awel men zuster heeft ni veel energie, ze is hare focus kwijt. Nu kweni goe. En ik dacht da noopept haar mss wel zou kunnen helpen. Als er iemand een ervaringen over. Denk daze eerder iets amfitamine, zoals 3mmc achtichs wilt nemen. Maar daar ben ik precies niet voot te vinden.
Klik om te vergroten...
Is ze al bij de huisarts geweest?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik hoor over noodpept goeie verhalen. Het is een nootropic en dat kan helpen/ondersteunen bij bepaalde dingen.

Ik weet er niet zo heel veel van maar een maatje van mij vind het wel een fijn spul. (Ik luister nooit als hij het er over heeft :lolol:)

Ik ben sceptisch, ik zou geen rare middeltjes gaan gebruiken. Misschien je dieet aanpassen ofzo en optijd naar bed en sporten.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Die RC's gaan er allemaal uit.
Dus laat haar daar niet aan wennen.

Daarnaast wat Fred zegt.
Klik om te vergroten...
Straat dealers wrijven nu al in hun handjes door de enorme aankomende golf van RC gebruikers die er straks aankomt.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
3-mmc is niet bepaald iets wat je focus verhoogt of energie geeft, integendeel.
Een goed slaapritme en gezond dieet kan een beter idee zijn.

Als je echt hiervoor naar een RC wil grijpen, beter niet, zou 2-FMA waarschijnlijk het meest doeltreffend zijn. Weet wel dat regelmatig gebruik hiervan maagzweren kan opleveren.

Als er toch niets positiefs van komt kan je altijd met je huisarts gaan praten.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pep for the win.

- Krijg je een hyperfocus van.
- Geen problemen met opkomend RC verbod.
- Goedkoop.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drugs nemen om je focus te houden is een slecht plan.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Pep for the win.

- Krijg je een hyperfocus van.
- Geen problemen met opkomend RC verbod.
- Goedkoop.
Klik om te vergroten...
Nopep
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit gaat niet over Rc's maar nootropics. Desalniettemin: noopept kán focusverhogend werken, evenals alpha-gpc en modafinil-analogen zoals fladrafanil (en vele anderen... Modafinil zelf is enkel op recept, tenminste hier in NL). Energie zal t allemaal wat minder geven dan stimulanten rc's zoals 2-fma. Maar zoals eerder aangegeven zou ik daar niet aan beginnen... Mocht ze geen koffiedrinker zijn: caffeinetabletjes wellicht. En l-tyrosine valt ook te proberen i.c.m. de bovenstaande suggesties (uitgezonderd de 2-fma e.d.).

Effect van genoemde stofjes verschilt sterk per persoon en is er soms ook helemaal niet. Maar kortdurend proberen op normale dosis kan waarschijnlijk ook weinig kwaad. Rust en mentaal welzijn werken nog het best denk ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."