#1
Ben benieuwd! Laat je weten hoe het is😉 ik kan hier ook weinig over vinden maar wil het toch eigelijk wel gaan proberenHeb het zelf besteld ondertussen.
Ben benieuwd! Laat je weten hoe het is😉 ik kan hier ook weinig over vinden maar wil het toch eigelijk wel gaan proberenHeb het zelf besteld ondertussen.
Misschien is dit een beetje de oorzaak van elkaar en is er zo weinig over te vinden omdat het niet in TiHKAL staat. Volgens Psychonautwiki ook pas in 2016 op de markt verschenen.Bijzonder weinig over te vinden.
Is er een reden waarom het niet in TIHKAL staat?
Doe ik, wel eerst eens kijken of ik het freebasen voor elkaar krijg en een mooi moment zoeken 😃Ben benieuwd! Laat je weten hoe het is😉 ik kan hier ook weinig over vinden maar wil het toch eigelijk wel gaan proberen
Super reactie! Dankjewel!Drugs komen vaak in zoutvorm, bijv phenibut-HCL, amfetamine-sulfaat of 4-HO-MET-fumarate. De stof die achter het streepje staat is inactief en maakt het geheel een zout. Het verschilt per drug, maar oa HCL zul je vaak zien.
Stoffen in zoutvorm zijn over het algemeen beter te bewaren, consumeren en op te nemen door het lichaam. Als je stoffen niet bindt als zoutvorm, spreken we van freebase vorm (vrije basis). Deze vorm is vaak instabieler, slecht oplosbaar in water en daarom ook bijv slecht te snuiven. Voor roken/verdampen is het echter ideaal.
Oraal maakt het niet gek veel uit, maar gaat de voorkeur naar een zoutvorm. Bijv speed is olie op vrije basis terwijl het een poeder is als zoutvorm, handiger dus.
Goed, MET koop je als fumarate zout (althans ben het niet freebase tegengekomen), maar fumarate (fumaarzuur) is schadelijk om te roken. Je zult het dus eerst om moeten zetten naar MET freebase. Dat is heel makkelijk en er staat goede info op internet als je zoekt 'DMT fumarate to freebase'. De tek is namelijk hetzelfde voor DMT en voor andere stoffen.
4-HO-MET kun je ook roken na omzetting naar freebase.
Slikken dus wel, roken niet.
De juiste term zou verdampen/vapen zijn. Je verhit de stof, die vervliegt. Die adem je dan in.4-HO-MET kun je ook roken na omzetting naar freebase.
Zeker, heb genoeg op voorraad maar alles gebruiken... heb inmiddels ook zelf MET gehaald maar moet nog ook even kijken wanneer het uitkomt. Ben wel erg benieuwd maar heb het zelf ook druk. Wanneer ik weer ga trippen licht dit wel bovenaan mijn lijstje😄 denk eerst oraal voor ik het ga verdampen. Dan is de werkingsduur wel weer lang en dus minder makkelijk passen kwa tijd. Sowieso ben ik wat lui om het freebase te maken, als ik dat überhaupt ga doen. Kan het tenslotte ook als HCI proberen...MET is inmiddels binnen.
Zal wel in de afdeling 'wel besteld maar nooit gebruikt' terechtkomen.
Herkenbaar voor iemand?
Dat kan ik me ook niet voorstellen.Lijkt me toch sterk dat Shulgin er niet van wist want hij heeft ook MiPT en DMT gesynthetiseerd waar hij ook de 4-HO substituted versies van heeft gesynthetiseerd.
Dan bedoel je waarschijnlijk het druipen van de neus. Ja dat was wel meer aanwezig dan bij andere stofjes die ik gesnoven heb, ik denk ongeveer een uur, ik vond het niet zo heel storend.Hoe was de drip?
Gisteren ben ik het experiment aangegaan: 0.15g harmala HCL en dan 45min later 0.15g MET. Na ongeveer 20 minuten was ik de wijnruit al gewaar. Een uur na inname begon de trip ongeveer. Geluid begon te vervormen en ik legde me neer met muziek op. Na een half uur stond ik terug op. Ik voelde het wel een beetje maar ik zag niks. Even naar buiten een jointje roken. Na 20 min terug naar boven. Deze keer kwamen de visuals door, maar opnieuw kon ik niet stil blijven liggen. Daarvoor was er voor mij te weinig headspace en visueel was het eigenlijk niet interessant en ook visuals met open ogen waren grotendeels afwezig. Dan maar een film opgezet Spaceman en dit was een goede keus. Ik voelde me geleidelijk pieken rond 3u na inname. Ik wou dat ik meer had genomen. Ik heb eigenlijk totaal geen bodyload ervaren, behalve her en der een boer. Maar vond de ervaring ook tegenvallen tov wat ik ervan had gelezen... Denk wel dat het een tweede experiment verdient met een hogere dosis.Als ik de reports soms lees, twijfel ik of ik wel echt MET heb (ik weet het, veiligheid, ik had moeten testen).
Van de week nog gesnoven, gaf vooral een bodyload bij mij, psychedelisch vond ik de effecten wat tegenvallen, ben benieuwd hoe jouw ervaring wordt.
Heb je de MET geslikt?Gisteren ben ik het experiment aangegaan: 0.15g harmala HCL en dan 45min later 0.15g MET
Ja. Ik ben denk ik nog niet toe aan het vaporiseren van tryptamines. Ik wil snuiven wel eens een kans gevenHeb je de MET geslikt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."