#1
MET is inmiddels binnen.
Zal wel in de afdeling 'wel besteld maar nooit gebruikt' terechtkomen.
Herkenbaar voor iemand?
Zal wel in de afdeling 'wel besteld maar nooit gebruikt' terechtkomen.
Herkenbaar voor iemand?
Ik zou zeggen: zoek eens op internet hoe je van dit soort substanties de zoutvorm omzet naar een freebase. Het is wellicht makkelijker dan je denkt?Mijn vendor heeft ook alleen MET fumarate. Freebase zou ik best willen proberen.
Wees blij. Ik heb een keer een light dose (25mg) gesnoven, maar dat was echt een hel. Ik zou het wel een keer willen freebasen.Ik heb nog steeds DPT liggen maar ik heb me er nog niet aan gewaagd
Hoe was de ervaring?Wees blij. Ik heb een keer een light dose (25mg) gesnoven, maar dat was echt een hel. Ik zou het wel een keer willen freebasen.
Heel anders dan n,n-DMt of 5-meo-DMT. Zowieso zat ik meteen met een akelige neusdrip met kneitergroene slijm. Dat beïnvloede de trip erg negatief. En ik had tremors(trillingen) met name in de handen. Visuals waren ook erg wazig. Trip duurde 1 a 1,5 uur en daarna koppijn en moest ik de hele dag bijkomen.Hoe was de ervaring?
Allebei eigenlijk niet zo. Het kan wel maar is schadelijker voor je longen dan freebase. Omzetting kun je opzich ook zelf doen.Ik zou MET dus ook heel graag eens proberen maar zie dat de fumarate vorm verkocht wordt.
Op erowid lees ik dat iemand besluit om deze te roken, nadat hij eerst dat dat hij de HCL-vorm had, maar nu ben ik zelf een beetje in de war.
Is de HCL vorm meer geschikt om te roken of is de fumarate versie geschikt om te roken?
Nice! Heb je het gerookt? Hoeveel en welke techniek werkte voor jou? Heb je fumarate omgezet naar een vrije basis? Vergelijking met andere psychedelica/DMT?Met is erg fijn! Moest hoog doseren met citalopram. Toch een groot genoegen om te doen met @Jmths een paar weken terug.
Nu geen anti depressieva meer, dus binnenkort opnieuw proberen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."