Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMET - Ervaringen?

MET - Ervaringen?

37 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik bump deze even, zijn er echt geen mensen met ervaring? Zou het zelf ook willen roken als opstapje naar DMT

@Stonologie zelf al geprobeerd misschien??
W
WorstKeesScenarioLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben nog steeds heel benieuwd, iemand hier dit al uitgeprobeerd? In mijn zoektocht naar een alternatief voor DMT komt deze wel heel erg in de buurt zeggen ze, maar voordat ik weer iets bestel wat ik vervolgens in de kast pleur ben ik benieuwd of het de moeite waard is.

Ik heb nog steeds DPT liggen maar ik heb me er nog niet aan gewaagd, MET schijnt een stuk vriendelijker te zijn. 4 ho met vind ik in elk geval geweldig dus alleen gevoelsmatig lijkt MET al beter.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
+1
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn vendor heeft ook alleen MET fumarate. Freebase zou ik best willen proberen.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#5
TheRealKoekert zei:
Mijn vendor heeft ook alleen MET fumarate. Freebase zou ik best willen proberen.
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen: zoek eens op internet hoe je van dit soort substanties de zoutvorm omzet naar een freebase. Het is wellicht makkelijker dan je denkt?
D
DoeMaarDieMaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
WorstKeesScenario zei:
Ik heb nog steeds DPT liggen maar ik heb me er nog niet aan gewaagd
Klik om te vergroten...
Wees blij. Ik heb een keer een light dose (25mg) gesnoven, maar dat was echt een hel. Ik zou het wel een keer willen freebasen.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
DoeMaarDieMaar zei:
Wees blij. Ik heb een keer een light dose (25mg) gesnoven, maar dat was echt een hel. Ik zou het wel een keer willen freebasen.
Klik om te vergroten...
Hoe was de ervaring?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met is erg fijn! Moest hoog doseren met citalopram. Toch een groot genoegen om te doen met @Jmths een paar weken terug.

Nu geen anti depressieva meer, dus binnenkort opnieuw proberen.
D
DoeMaarDieMaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geneesmiddel zei:
Hoe was de ervaring?
Klik om te vergroten...
Heel anders dan n,n-DMt of 5-meo-DMT. Zowieso zat ik meteen met een akelige neusdrip met kneitergroene slijm. Dat beïnvloede de trip erg negatief. En ik had tremors(trillingen) met name in de handen. Visuals waren ook erg wazig. Trip duurde 1 a 1,5 uur en daarna koppijn en moest ik de hele dag bijkomen.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou MET dus ook heel graag eens proberen maar zie dat de fumarate vorm verkocht wordt.
Op erowid lees ik dat iemand besluit om deze te roken, nadat hij eerst dat dat hij de HCL-vorm had, maar nu ben ik zelf een beetje in de war.
Is de HCL vorm meer geschikt om te roken of is de fumarate versie geschikt om te roken?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#11
jam zei:
Ik zou MET dus ook heel graag eens proberen maar zie dat de fumarate vorm verkocht wordt.
Op erowid lees ik dat iemand besluit om deze te roken, nadat hij eerst dat dat hij de HCL-vorm had, maar nu ben ik zelf een beetje in de war.
Is de HCL vorm meer geschikt om te roken of is de fumarate versie geschikt om te roken?
Klik om te vergroten...
Allebei eigenlijk niet zo. Het kan wel maar is schadelijker voor je longen dan freebase. Omzetting kun je opzich ook zelf doen.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Laatste poging. Verder geen mensen hier ervaring mee?

Is ook zo bar weinig over te vinden :( het trefwoord is ook net ongelukkig en 4-HO-MET overschaduwd de hits veel. Misschien nog even dieper Reddit doorspeuren.

Anders ga ik het gewoon proberen.

Aannames:
-Zelfde risico- en schadeprofiel als DMT
-Geen tolerantieontwikkeling bij roken?Dus meerdere keren achter elkaar mogelijk

To do: Omzetting fumeraat naar freebase

Ik heb alleen een meth bubble atm, hopelijk kom ik daar ergens mee.

Tips en adviezen zijn welkom, ook mensen die dit nog niet gedaan hebben.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens reports op Erowid komt het heel erg dicht bij DMT en zeggen ze amper verschil te merken op bepaalde doses. Ook lijken andere eigenschappen overeen te komen, zoals het niet opbouwen van tolerantie, vaped/smoked effectiever dan oraal, dose ranges.

Wordt vervolgd..
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stonologie zei:
Met is erg fijn! Moest hoog doseren met citalopram. Toch een groot genoegen om te doen met @Jmths een paar weken terug.

Nu geen anti depressieva meer, dus binnenkort opnieuw proberen.
Klik om te vergroten...
Nice! Heb je het gerookt? Hoeveel en welke techniek werkte voor jou? Heb je fumarate omgezet naar een vrije basis? Vergelijking met andere psychedelica/DMT?

Thanks 😃😃 ben heel blij er wat over te horen. Heb het zelf besteld ondertussen.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben hier ook wel heel erg benieuwd naar! Heb er nooit veel over kunnen vinden.

Wat houdt Fumarate precies in? Ik begrijp dat je dit niet gewoon kunt bestellen en slikken?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Boyman zei:
Wat houdt Fumarate precies in? Ik begrijp dat je dit niet gewoon kunt bestellen en slikken?
Klik om te vergroten...
Drugs komen vaak in zoutvorm, bijv phenibut-HCL, amfetamine-sulfaat of 4-HO-MET-fumarate. De stof die achter het streepje staat is inactief en maakt het geheel een zout. Het verschilt per drug, maar oa HCL zul je vaak zien.

Stoffen in zoutvorm zijn over het algemeen beter te bewaren, consumeren en op te nemen door het lichaam. Als je stoffen niet bindt als zoutvorm, spreken we van freebase vorm (vrije basis). Deze vorm is vaak instabieler, slecht oplosbaar in water en daarom ook bijv slecht te snuiven. Voor roken/verdampen is het echter ideaal.

Oraal maakt het niet gek veel uit, maar gaat de voorkeur naar een zoutvorm. Bijv speed is olie op vrije basis terwijl het een poeder is als zoutvorm, handiger dus.

Goed, MET koop je als fumarate zout (althans ben het niet freebase tegengekomen), maar fumarate (fumaarzuur) is schadelijk om te roken. Je zult het dus eerst om moeten zetten naar MET freebase. Dat is heel makkelijk en er staat goede info op internet als je zoekt 'DMT fumarate to freebase'. De tek is namelijk hetzelfde voor DMT en voor andere stoffen.

4-HO-MET kun je ook roken na omzetting naar freebase.

Boyman zei:
slikken
Klik om te vergroten...
Slikken dus wel, roken niet.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geneesmiddel zei:
Heb het zelf besteld ondertussen.
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd! Laat je weten hoe het is😉 ik kan hier ook weinig over vinden maar wil het toch eigelijk wel gaan proberen
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bijzonder weinig over te vinden.
Is er een reden waarom het niet in TIHKAL staat?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Relmuis zei:
Bijzonder weinig over te vinden.
Is er een reden waarom het niet in TIHKAL staat?
Klik om te vergroten...
Misschien is dit een beetje de oorzaak van elkaar en is er zo weinig over te vinden omdat het niet in TiHKAL staat. Volgens Psychonautwiki ook pas in 2016 op de markt verschenen.

Lijkt me toch sterk dat Shulgin er niet van wist want hij heeft ook MiPT en DMT gesynthetiseerd waar hij ook de 4-HO substituted versies van heeft gesynthetiseerd.

Anyway er is veel info over 4-HO-MET en er is wel reden om aan te nemen dat de base versie MET zich vergelijkbaar gedraagt zoals DMT of MiPT dat doen tegenover hun 4-HO versie. Vooral met de reports die wel te vinden zijn op Erowid en andere sites.

plex zei:
Ben benieuwd! Laat je weten hoe het is😉 ik kan hier ook weinig over vinden maar wil het toch eigelijk wel gaan proberen
Klik om te vergroten...
Doe ik, wel eerst eens kijken of ik het freebasen voor elkaar krijg en een mooi moment zoeken 😃
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Godverdomme wat ben je sexy als je zo praat @Geneesmiddel!

Kan niet wachten je ervaring te lezen🫶🏻

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."